internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Boekenweek
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Bedrijfskunde algemeen
Bij u in huis op: donderdag
Bestel vóór: 23:15


Ruud J.B. de Haas MBA

Imago en reputatie

Stappenplan voor het schrijven van een strategisch communicatieplan

€ 16.95


Dit boek is een praktisch stappenplan voor het in kaart brengen van het imago en de reputatie van een organisatie, merk, product/dienst, of persoon. Door middel van dit boek kan je zelf een strategisch communicatie-, imago-, of reputatieplan schrijven. Het is geschikt voor zowel studenten als professionals. Het boek neemt de communicatieafdeling op strategisch en operationeel (marketingcommunicatie) mee in de analyse. Een positieve en sterke reputatie is het kostbaarste goed wat een organisatie heeft. Hoe beter en sterker het imago, des te harder trekt het nieuwe klanten en medewerkers aan en hoeft er minder besteed te worden aan verkoop en reclame. Sterke reputaties kunnen zelfs schandalen en andere crisismomenten overleven. Het gaat bij reputatiemanagement niet alleen om het opbouwen van een gewenste reputatie, maar ook om het monitoren, bijsturen en beschermen van de reputatie. Dit is het enige boek wat een helder stappenplan geeft voor een strategisch communicatie-, imago-, en reputatieplan. Het boek heeft ook een voorbeeld praktijkonderzoek waarmee je, theoretisch onderbouwd, zelf het imago en de reputatie kan meten van een organisatie.


Extra informatie: 
Paperback / softback
118 pagina's
Met illustraties
November 2018
191 gram
235 x 155 x 7 mm
Mijnbestseller.nl


Bij u in huis op: donderdag
Bestel vóór: 23:15