internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
Vincent van Gogh Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email
ons Home pagina Vincent van Gogh
Vincent van Gogh
Vincent van Gogh Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email
ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        

i.v.m de huidige situatie zijn wij telefonisch niet bereikbaar, stel uw vraag svp via email.

Wij zetten het beschikbare personeel in om uw zendingen op tijd te verzenden.
De bezorging door PostNL en de pakketdiensten kan 1 tot 2 werkdagen langer duren.
Wij hebben geen invloed op de bezorging en hopen op uw begrip..

Economie en bedrijf
Management algemeen
Levertijd: 5 tot 7 werkdagen


Rupert Parker Brady, Maarten Beernink

Mijn naam is Karel van Eerd en ik bewijs dat het wel kan

het ondernemerschap van de oprichter van Jumbo

€ 19.95

MIJN NAAM IS KAREL VAN EERD EN IK BEWIJS DAT HET WÉL KAN

#klantgerichtondernemen
1. De visie van de oprichter van Jumbo Supermarkten

DE 7 GOUDEN REGELS VAN KAREL VAN EERD staan centraal in dit eerste deel van de boekenreeks Retaildenkers. Karel van Eerd senior is als presidentcommissaris van Jumbo Supermarkten de geestelijk vader van deze succesformule. Hij stond vijftien jaar geleden als algemeen directeur aan de basis van het retailformat, dat bekend staat als het snelst groeiende supermarktconcern van Europa, in termen van omzet en marktaandeel. De kern van zijn onder nemerschap sinds 1956: de klant staat altijd centraal. Het summum van zijn visie is Jumbo met de dagelijkse Zeven Zekerheden. Karel van Eerd is Retaildenker sinds 1938.

RETAILDENKERS, HET MEDIAFONDS VOOR KLANTGERICHT ONDERNEMEN is een initiatief van Maarten Beernink en Rupert Parker Brady, ondernemers in media. Maarten is oud-hoofdredacteur van Elsevier Retail en Retaildenker sinds 1975. Hij is directeur-eigenaar van uitgeverij Het Boekenschap. Rupert is oud-hoofd redacteur van MarketingTribune en Retaildenker sinds 1967. Hij ontwikkelt mediaconcepten en is actief als dagvoorzitter en moderator.
Retaildenkers.nl

Recensie:
Biblion
21-08-2011
'De auteurs, beiden ondernemers in media, laten de lezer kennismaken met het gedachtegoed van Karel van Eerd, oprichter van de Jumbo Supermarkten. De kern van het verhaal is dat de klanten centraal staan en dat alle acties gericht moeten zijn op het tevreden stellen van de klant. Ondanks de scepsis van de markt is het de oprichter gelukt om de Jumbo-formule in heel Nederland te introduceren. Dit verhaal laat zien dat dit niet zonder vallen of stoten is gegaan. De lezer wordt meegenomen langs diverse gebeurtenissen in het verleden tot het heden, welke geleid hebben tot het verwezenlijken van de droom van Van Eerd. Wie is deze man? Wat is klantgerichte ondernemen nu precies en waar bestaat zijn succesformule uit? Deze en vele andere vragen worden helder beantwoord in dit boekje. Deze unieke uitgave bestaat uit een bonte verzameling van anekdotes en nuttige tips, die elke retailer in zijn eigen onderneming kan gebruiken. Het is dan ook een aanrader voor iedereen die wil weten hoe in de retail een klantgerichte onderneming ingericht moet worden. Deze uitgave is het eerste deel in een nieuwe reeks: `Retaildenkers`. Lay- out met groene steunkleur en zwart-wit-foto`s. Pocketuitgave, normale druk.'

Extra informatie: 
Paperback / softback
September 2011
210 gram
180 x 125 x 12 mm
Het Boekenschap
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Levertijd: 5 tot 7 werkdagen



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Rob  Latten</b>,Ondernemingsraad voor Dummies, 3e editie
Rob Latten
Ondernemingsraad voor Dummies, 3e editie
Voor Dummies

<b>Sjaak  Vane</b>,Nieuwe werkrelaties
Sjaak Vane
Nieuwe werkrelaties
De filosofie achter een sterke bedrijfscultuur

<b>Tony de Bree</b>,Overlevingsstrategie voor startups
Tony de Bree
Overlevingsstrategie voor startups
Zo overleef je een crisis in 5 stappen

<b>Sake  Algra</b>,Zen in de boardroom
Sake Algra
Zen in de boardroom

<b>Graham  Allcott</b>,Zo word je een ProductiviteitsNinja
Graham Allcott
Zo word je een ProductiviteitsNinja

<b>Machteld  Kooij</b>,Het monster met de gouden ogen
Machteld Kooij
Het monster met de gouden ogen

<b>Gian  Kerstges</b>,De moedige manager
Gian Kerstges
De moedige manager

<b>Bert  Overbeek</b>,De Schakelaar
Bert Overbeek
De Schakelaar


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee
hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Adjiedj  Bakas</b>,Visie & Trends 2020
Adjiedj Bakas
Visie & Trends 2020

<b>Napoleon  Hill</b>,Denk groot & word rijk
Napoleon Hill
Denk groot & word rijk

<b>A. Vance</b>,Elon Musk
A. Vance
Elon Musk
Tesla, Spacex, and the Quest for a Fantastic Future

<b>Tjip de Jong</b>,Spiekboekje voor managers
Tjip de Jong
Spiekboekje voor managers
99 meestgebruikte modellen

<b>Sonja  Stalfoort</b>,De Klant Energieke Organisatie
Sonja Stalfoort
De Klant Energieke Organisatie
Hoe klanten jouw organisatie positief kunnen laden

<b>Safi  Bahcall</b>,Loonshots: Grenzeloos ambitieuze plannen
Safi Bahcall
Loonshots: Grenzeloos ambitieuze plannen

<b>Tanja  Smid, Wanda  Kraal</b>,Leidinggeven doe je zo!
Tanja Smid, Wanda Kraal
Leidinggeven doe je zo!
wegwijzer voor resultaat- en mensgerichte managers

<b>Patrick Lencioni</b>,De 5 frustraties van teamwerk
Patrick Lencioni
De 5 frustraties van teamwerk
Hoe je ervoor zorgt dat samenwerken leuk blijft

<b>Ben  Kuiken</b>,De Organisatiefilosoof
Ben Kuiken
De Organisatiefilosoof

<b>Kasper  Klaarenbeek</b>,Ben jij wel MerkWaardig genoeg?; Is jouw bedrijf wel MerkWaardig genoeg?
Kasper Klaarenbeek
Ben jij wel MerkWaardig genoeg?; Is jouw bedrijf wel MerkWaardig genoeg?

<b>Dees van Oosterhout</b>,Toolkit procesregie
Dees van Oosterhout
Toolkit procesregie
Hoe je mensen beweegt naar resultaat

<b>Jessica van Wingerden</b>,De Pep-talk combideal
Jessica van Wingerden
De Pep-talk combideal

<b>Paul  Stamsnijder</b>,Purpose
Paul Stamsnijder
Purpose
Het verhaal van de moraal

<b>Margon van Toor, Erna ter Weele</b>,Wat je ziet, doe je zelf
Margon van Toor, Erna ter Weele
Wat je ziet, doe je zelf
zeven wegwijzers voor natuurlijk leiderschap