internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
Vincent van Gogh Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email
ons Home pagina Vincent van Gogh
Vincent van Gogh
Vincent van Gogh Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email
ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        

i.v.m de huidige situatie zijn wij telefonisch niet bereikbaar, stel uw vraag svp via email.

Wij zetten het beschikbare personeel in om uw zendingen op tijd te verzenden.
De bezorging door PostNL en de pakketdiensten kan 1 tot 2 werkdagen langer duren.
Wij hebben geen invloed op de bezorging en hopen op uw begrip..

Economie en bedrijf
Management algemeen
Levertijd: 5 tot 7 werkdagen


P Leuhof

State of Another Mind

ontdek uw Corporate Authenticity

€ 19.95

State of Another Mind (Ontdek uw Corporate Authenticity)
Ben jij nu al de beste meewerker voor de winst van morgen?

Leer en studeer over de kracht van authenticiteit. Voor iedere werknemer, voor leidinggevenden en voor hun organisaties. Authenticiteit is de nieuwe onderscheidende verkoop- en acceptatiefactor. Nep, standaard en me-too zijn over. Stake holders zoeken betekenis en zingeving (eerst het `waarom`, `wie` en het `hoe`, pas daarna het `wat`). De auteur deelt zijn visie en verkent op speelse toon de samenwerking binnen organisaties. Hij vermijdt oppervlakkigheid en gaat al prikkelend een slag dieper en op zoek naar zijn eigen en jouw kernwaarden. Hij bekijkt trends, schetst onontkoombare vergezichten, is relativerend idealistisch en geeft veel praktische gedragstips. Hij schrijft in een geheel eigen spreekstijl en gebruikt ter afwisseling verdiepende quotes (in een actuele 2e editie).

Via een verkenning over (persoonlijke) angst en hoop komt hij uit bij geloofwaardigheid en vertrouwen, als nieuwe winstmakers. Om daarna verdieping te geven aan (persoonlijke) authenticiteit en hoe dat doorwerkt in de organisatiecultuur. Hij pleit voor een andere `state of mind`, dienend leiderschap vanuit een meer authentiek optreden en vanuit verinnerlijkt houvast. Tot slot analyseert hij de verborgen verleiders in het `oude` communicatie en marketing denken.

Het boek is een must voor iedere leider die aanvoelt dat op economsch, maatschappelijk en geestelijk terrein drastiche veranderingen plaatsvinden. Hij of zij denkt nu al aan de winstgevende toekomst voor allen, wil graag de persoonlijke horizon verbreden en nadenken over nut en noodzaak van de stijl van leidinggeven in de snel veranderende realiteit van morgen en ... overmorgen.

Naast auteur is Peter Leuhof eigenaar van Branding, Marketing & Communicatiebureau Peetzen bv en werkt hij 24 jaar in en voor veel (inter-)nationale, grote en kleinere organisaties in diverse branches. Nadenken over zingeving is voor hem als ademen over mogelijkheden.

Kijk voor meer informatie op: www.peetzen.com

Extra informatie: 
Paperback / softback
223 pagina's
Mei 2010
Peetzen Communications bv
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Levertijd: 5 tot 7 werkdagen



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Rob  Latten</b>,Ondernemingsraad voor Dummies, 3e editie
Rob Latten
Ondernemingsraad voor Dummies, 3e editie
Voor Dummies

<b>Sjaak  Vane</b>,Nieuwe werkrelaties
Sjaak Vane
Nieuwe werkrelaties
De filosofie achter een sterke bedrijfscultuur

<b>Tony de Bree</b>,Overlevingsstrategie voor startups
Tony de Bree
Overlevingsstrategie voor startups
Zo overleef je een crisis in 5 stappen

<b>Sake  Algra</b>,Zen in de boardroom
Sake Algra
Zen in de boardroom

<b>Graham  Allcott</b>,Zo word je een ProductiviteitsNinja
Graham Allcott
Zo word je een ProductiviteitsNinja

<b>Machteld  Kooij</b>,Het monster met de gouden ogen
Machteld Kooij
Het monster met de gouden ogen

<b>Gian  Kerstges</b>,De moedige manager
Gian Kerstges
De moedige manager

<b>Bert  Overbeek</b>,De Schakelaar
Bert Overbeek
De Schakelaar


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee
hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Napoleon  Hill</b>,Denk groot & word rijk
Napoleon Hill
Denk groot & word rijk

<b>Adjiedj  Bakas</b>,Visie & Trends 2020
Adjiedj Bakas
Visie & Trends 2020

<b>A. Vance</b>,Elon Musk
A. Vance
Elon Musk
Tesla, Spacex, and the Quest for a Fantastic Future

<b>Tjip de Jong</b>,Spiekboekje voor managers
Tjip de Jong
Spiekboekje voor managers
99 meestgebruikte modellen

<b>Tanja  Smid, Wanda  Kraal</b>,Leidinggeven doe je zo!
Tanja Smid, Wanda Kraal
Leidinggeven doe je zo!
wegwijzer voor resultaat- en mensgerichte managers

<b>Jeroen  Bertrams</b>,Succesvol investeren in startups
Jeroen Bertrams
Succesvol investeren in startups

<b>Sonja  Stalfoort</b>,De Klant Energieke Organisatie
Sonja Stalfoort
De Klant Energieke Organisatie
Hoe klanten jouw organisatie positief kunnen laden

<b>Safi  Bahcall</b>,Loonshots: Grenzeloos ambitieuze plannen
Safi Bahcall
Loonshots: Grenzeloos ambitieuze plannen

<b>Patrick Lencioni</b>,De 5 frustraties van teamwerk
Patrick Lencioni
De 5 frustraties van teamwerk
Hoe je ervoor zorgt dat samenwerken leuk blijft

<b>Ben  Kuiken</b>,De Organisatiefilosoof
Ben Kuiken
De Organisatiefilosoof

<b>Kasper  Klaarenbeek</b>,Ben jij wel MerkWaardig genoeg?; Is jouw bedrijf wel MerkWaardig genoeg?
Kasper Klaarenbeek
Ben jij wel MerkWaardig genoeg?; Is jouw bedrijf wel MerkWaardig genoeg?

<b>Dees van Oosterhout</b>,Toolkit procesregie
Dees van Oosterhout
Toolkit procesregie
Hoe je mensen beweegt naar resultaat

<b>Jessica van Wingerden</b>,De Pep-talk combideal
Jessica van Wingerden
De Pep-talk combideal

<b>Paul  Stamsnijder</b>,Purpose
Paul Stamsnijder
Purpose
Het verhaal van de moraal