internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Boekenweek
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: dinsdag


Martijn Jansen

Managen moet

Beter presteren door slim te managen

€ 23.50


Na het lezen van dit boek is het volkomen helder dat managen moet! `We hebben minder managers nodig` is een veelgehoorde kreet. Minder managers, meer zelfsturing. Er blijkt géén helder beeld te zijn van wat managen nu precies inhoudt, en toch willen we er wél afscheid van nemen. Alsof een zelfsturend team ervoor zorgt dat er minder gemanaged wordt. Daarom Managen moet, dat beschrijft wat managen echt inhoudt. Het geeft handvatten voor hoe je managen het best kunt doen. Bijvoorbeeld hoe je kunt coachen en feedback geven. Of tot effectieve vergaderingen komt en slagvaardig besluiten neemt. De praktische tips geven houvast aan mensen die (gaan) managen. De vraag is namelijk niet óf we gaan managen, maar wie dat het best kan doen.


Extra informatie: 
Paperback / softback
192 pagina's
Oktober 2018
337 gram
231 x 151 x 18 mm
Boom


Bij u in huis op: dinsdag



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Martijn  Jansen</b>,Managen moet
Martijn Jansen
Managen moet
Beter presteren door slim te managen

<b>Janka  Stoker, Harry  Garretsen</b>,Goede leiders zweven niet
Janka Stoker, Harry Garretsen
Goede leiders zweven niet
De fundamenten van effectief leiderschap, in organisaties en de maatschappij

<b>David  Burkus</b>,Vriend van een vriend
David Burkus
Vriend van een vriend
de verborgen principes van netwerken en hoe je die kunt gebruiken

<b>Merlijn  Ballieux, Guido  Van de Wiel</b>,Durf het verschil te maken
Merlijn Ballieux, Guido Van de Wiel
Durf het verschil te maken
Realistisch veranderen in organisaties

<b>Tony de Bree</b>,De scale-up blueprint
Tony de Bree
De scale-up blueprint
Zo kun je succesvol groeien en schalen

<b>John  Kivit</b>,In de hand van de klant
John Kivit
In de hand van de klant
H?t complete boek voor succesvolle apps


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Ben  Tiggelaar</b>,De Ladder
Ben Tiggelaar
De Ladder
Waarom veranderen zo moeilijk is ?n... welke 3 stappen wel werken

,<b>Vaksectie vraagt leider(schap)!</b>

Vaksectie vraagt leider(schap)!

<b>Chris  Guillebeau</b>,De Side Hustle
Chris Guillebeau
De Side Hustle
Begin voor jezelf, zonder je baan op te hoeven zeggen

,<b>Tweebenig samen werken</b>

Tweebenig samen werken

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Alexandra  Jankovich, Tom  Voskes</b>,Make Disruption Work
Alexandra Jankovich, Tom Voskes
Make Disruption Work
a CEO handbook for digital transformation

<b>Manon C.P.  Ruijters</b>,Queeste naar goed werk
Manon C.P. Ruijters
Queeste naar goed werk

<b>Aart  Bontekoning</b>,Nieuwe generaties in vergrijzende organisaties
Aart Bontekoning
Nieuwe generaties in vergrijzende organisaties

<b>Alexander  Osterwalder, Yves  Pigneur</b>,Poster Businessmodel Canvas/Poster The Business Model Canvas
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Poster Businessmodel Canvas/Poster The Business Model Canvas

<b>Boudewijn  Bugter, Natanja de Bruin</b>,Werken met profielen en persona`s
Boudewijn Bugter, Natanja de Bruin
Werken met profielen en persona`s
Het goede van hokjesdenken

<b>Jessica van Wingerden</b>,De Pep-talk combideal
Jessica van Wingerden
De Pep-talk combideal

<b>Hans van der Loo</b>,Energy Boost voor jezelf, je team en je organisatie
Hans van der Loo
Energy Boost voor jezelf, je team en je organisatie
presteren omdat je er zin in hebt

<b>Jorg  Snoeck, Pauline  Neerman</b>,The future of shopping
Jorg Snoeck, Pauline Neerman
The future of shopping
waar iedereen retailer is

<b>Danielle de Jonge</b>,Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Danielle de Jonge
Human2Human: de nieuwe klantrelatie
onderscheidend verkopen met echte aandacht

<b>Martijn  Vroemen</b>,Handboek teamcoaching
Martijn Vroemen
Handboek teamcoaching