internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Boekenweek
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
School- en studieboeken
Educatieve uitgaven algemeen
Bij u in huis op: donderdag
Bestel vóór: 23:15


Barry Derksen Mark Butterhoff

De IT kersensensatie

hoe je met kersen de meest gewaardeerde IT-organisatie wordt

IT boekwerken 1

€ 29.50


De Kersensensatie Balkenende moest in 2002 bezuinigen, `Eerst het zuur, dan het zoet`. Voor IT-organisaties wordt het tijd voor de zoete fase. Want IT komt bij de meeste bedrijven niet verder dan een zeventje. Al in 1973 werd gepubliceerd over de beperkte samenwerking tussen bedrijfsvoering en IT. Dit is drie jaar nadat Akerlof het citroenen probleem in de automarkt bekend maakte, `de zure smaak van de 2e hands auto markt`. Ofwel dat je je eigenlijk altijd bekocht voelt en de verhouding tussen investering en opbrengst nooit lijkt te kloppen. Het vertrouwen tussen de Business en IT is nog steeds te beperkt en de loyaliteit van de business is laag. Als de business de kans krijgt ontsnappen ze met shadow- IT, bijvoorbeeld met cloud-oplossingen. En dat ondanks de vele inspanningen die in de afgelopen decennia zijn gedaan om de kloof tussen business en IT te dichten. Dus is het tijd op zoek te gaan naar nieuwe methoden en nieuwe invalshoeken. Dit boek gaat in op wat nodig is om van een IT-citroenen-ervaring een zoete kersensensatie te maken. Wat doen bedrijven als bol.com en Coolblue waarvan IT kan leren? Op naar het kersensensatie-model voor IT! Geniet van de zoete smaak van dit boek!


Extra informatie: 
Paperback / softback
56 pagina's
Met illustraties
Juli 2016
194 gram
213 x 153 x 8 mm
Business & IT Trends Institute
Achterkant:
Bekijk de achterkant


Bij u in huis op: donderdag
Bestel vóór: 23:15