internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Boekenweek
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Marketing
K.  Floor Branding a Store
Levertijd: 5 tot 7 werkdagen


Ko Floor

Branding a Store

Building brands in a dramatically changing retail landscape

€ 49.00

Winkelen is de belangrijkste vorm van vrijetijdsbesteding. Iedereen doet het, overal en bijna elke dag. Voor de winkelier gaat de retailmarkt drastisch veranderen. Wie de moordende concurrentie het hoofd wil bieden, zal voor zijn winkel een sterk merk en een eigen identiteit moeten creëren. Branding a Store vertelt hoe een winkel een winnaar kan worden. Retailspecialist Ko Floor vertaalt ruim 30 jaar retailervaring in een overlevingsstrategie voor winkels en laat zien hoe je die strategie vorm geeft in een onderscheidende, uitnodigende winkel. Ko Floor werkte voor de grootste retailers, was retail directeur bij reclamebureau FHV/BBDO en werkt nu vanuit zijn eigen adviesbureau Retail Factory. Hij adviseert al 25 jaar Albert Heijn, maar werkt(e) ook voor ondermeer Gamma, Rabobank, Holland Casino, Luchthaven Schiphol en toonaangevende ketens in Duitsland, Scandinavië, Spanje en Zuid-Amerika.

In dit boek behandelt Floor zowel food als non-food winkels in Europa en de VS en kijkt hij naar alle ingrediënten van een sterk merk. Assortiment, prijs, winkelgemak en -plezier, uitstraling, winkeldesign, reclame, personeel; de 'perfecte mix' staat garant voor een duidelijke positionering, een onderscheidend karakter en eenduidige communicatie.

Branding a Store is een must-have voor professionals die in retail hun brood verdienen vol praktische, steekhoudende tips over hoe winkels de 'battle of the brands' kunnen winnen; een boek waarmee retailers, fabrikanten, reclamebureaus en retail-opleidingen hun voordeel kunnen doen.
 

Gebonden,
Text in English
 


Taal / Language : English

Extra informatie: 
Hardback
360 pagina's
Met illustraties
Oktober 2006
677 gram
241 x 161 x 27 mm
BIS Publishers BV
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Levertijd: 5 tot 7 werkdagen