internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Boekenweek
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: vrijdag


Pauline Neerman Jorg Snoeck

The future of shopping

waar iedereen retailer is

€ 29.99


Hoe winkelen mensen in de toekomst? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen? Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven?

Traditionele retail is dood. Economische, demografische en vooral technologische ontwikkelingen hebben hem overbodig gemaakt. De statische winkel heeft plaatsgemaakt voor een verscheidenheid aan vormen. Door de digitalisering is de wereld vandaag één grote marktplaats geworden.

In die revolutie is een nieuwe consument opgestaan, die tegelijkertijd ook producent en retailer is. Vandaag bepaalt de shopper hoe het merk eruit zal zien en hoe het aangeboden zal worden. In een wereld van verandering moet alles heruitgevonden worden.

`Jorg en Pauline geven een fascinerend beeld van de ontwikkelingen waar onze klanten en onze sector mee worden geconfronteerd. In sneltempo biedt dit boek een inzicht in de wondere wereld van retail. Aanrader.` - Sander van der Laan, CEO Action

`Het boek triggert van alles: het stemt tot nadenken en om de haverklap sta je onbewust even stil bij wat je leest.` - Frans Colruyt, COO Retail Conruyt Group

`het boek blijft niet bij de probleemschets op zich, Snoeck en Neerman reiken een context voor oplossingen aan. Daar kan je als retailer iets mee.` - Dieter Penn

`Jorg en Pauline nemen ons mee op een boeiende reis waarbij elk merk, elke retailer voor zichzelf zal moeten uitmaken waar zijn toekomst ligt.` - Bart Claes, CEO JBC

`We staan voor mondiale uitdagingen die ook in de eigen achtertuin al een diepe impact hebben. De oplossingen vinden we niet alleen. Er is geen ontsnappen aan de toekomst, maar wie dit boek ter harte neemt, heeft al een hele streep voor!` - Wouter Kolk, CEO Albert Heijn

`Wie een inzichtelijke gids zoekt voor de veranderingen van morgen, moet dit boek zeker lezen.` - Roland Palmer, Managing Director Alibaba Group Belgium & The Netherlands

Trefwoorden: Retail internet winkelen producten shoppen consument online offline Jorg Snoeck




Extra informatie: 
Paperback / softback
176 pagina's
December 2017
603 gram
245 x 180 x 20 mm
Van Duuren Media


Bij u in huis op: vrijdag
Dit artikel is aanwezig in onze winkel



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Martijn  Jansen</b>,Managen moet
Martijn Jansen
Managen moet
Beter presteren door slim te managen

<b>Janka  Stoker, Harry  Garretsen</b>,Goede leiders zweven niet
Janka Stoker, Harry Garretsen
Goede leiders zweven niet
De fundamenten van effectief leiderschap, in organisaties en de maatschappij

<b>David  Burkus</b>,Vriend van een vriend
David Burkus
Vriend van een vriend
de verborgen principes van netwerken en hoe je die kunt gebruiken

<b>Merlijn  Ballieux, Guido  Van de Wiel</b>,Durf het verschil te maken
Merlijn Ballieux, Guido Van de Wiel
Durf het verschil te maken
Realistisch veranderen in organisaties

<b>Tony de Bree</b>,De scale-up blueprint
Tony de Bree
De scale-up blueprint
Zo kun je succesvol groeien en schalen

<b>John  Kivit</b>,In de hand van de klant
John Kivit
In de hand van de klant
H?t complete boek voor succesvolle apps


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Ben  Tiggelaar</b>,De Ladder
Ben Tiggelaar
De Ladder
Waarom veranderen zo moeilijk is ?n... welke 3 stappen wel werken

,<b>Tweebenig samen werken</b>

Tweebenig samen werken

<b>Chris  Guillebeau</b>,De Side Hustle
Chris Guillebeau
De Side Hustle
Begin voor jezelf, zonder je baan op te hoeven zeggen

,<b>Vaksectie vraagt leider(schap)!</b>

Vaksectie vraagt leider(schap)!

<b>Manon C.P.  Ruijters</b>,Queeste naar goed werk
Manon C.P. Ruijters
Queeste naar goed werk

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Yw van Kemenade</b>,Healthcare in Europe 2018
Yw van Kemenade
Healthcare in Europe 2018
The finance and reimbursement systems of 11 European countries

<b>Timothy  Ferriss</b>,Een werkweek van 4 uur
Timothy Ferriss
Een werkweek van 4 uur
ontsnap aan de 9-tot-5-mentaliteit en leid een rijk leven

<b>Arne de Vet, Filip  Lowette</b>,De flu´de organisatie
Arne de Vet, Filip Lowette
De flu´de organisatie

<b>Alexandra  Jankovich, Tom  Voskes</b>,Make Disruption Work
Alexandra Jankovich, Tom Voskes
Make Disruption Work
a CEO handbook for digital transformation

<b>Boudewijn  Bugter, Natanja de Bruin</b>,Werken met profielen en persona`s
Boudewijn Bugter, Natanja de Bruin
Werken met profielen en persona`s
Het goede van hokjesdenken

<b>Martijn  Vroemen</b>,Handboek teamcoaching
Martijn Vroemen
Handboek teamcoaching

<b>David  Beckett</b>,Pitch to Win
David Beckett
Pitch to Win

<b>Jorg  Snoeck, Pauline  Neerman</b>,The future of shopping
Jorg Snoeck, Pauline Neerman
The future of shopping
waar iedereen retailer is

<b>Patrick Lencioni</b>,De 5 frustraties van teamwerk
Patrick Lencioni
De 5 frustraties van teamwerk
Hoe je ervoor zorgt dat samenwerken leuk blijft