internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Boekenweek
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: donderdag
Bestel vóór: 23:15


Frank Kwakman

Pofessionals & acquisitie

succesvol opdrachten verwerven in de zakelijke dienstverlening

€ 32.50

Het verwerven van opdrachten is een vak apart. Acquisitie is in de meeste organisaties dan ook een afzonderlijk specialisme. In de zakelijke dienstverlening is de professional zelf als het ware `het product` en wordt hij geacht ook het acquisitievak te beheersen.Voor de meeste professionals geldt dat zij van origine een `echt` vak hebben. U bent bijvoorbeeld ingenieur,
communicatiedeskundige, accountant, organisatieadviseur of trainer.Velen van u hebben zich daarnaast, als `tweede beroep` ook de rol van adviseur eigen gemaakt. Het verwerven van opdrachten is een compleet nieuw en totaal ander vak. En eigenlijk het derde.
Sommigen van u gaat deze acquisitie ogenschijnlijk gemakkelijk af.Voor velen is het echter hard werken en voor een aantal daarvan lijkt acquireren welhaast een onneembare vesting.
Het vak is soms omgeven door mythes en dat maakt het er allemaal niet makkelijker op.
Professionals & Acquisitie laat zien waar het bij acquisitie om draait,wat u als professional in huis moet hebben om daarin succesvol te zijn en hoe u acquisitie het beste kunt organiseren.
De belangrijkste thema`s die in het boek belicht worden zijn:
* wat het voor u betekent om acquisitie te doen;
* de kerncompetenties van succesvolle acquisiteurs;
* verschillende werksituaties van waaruit professionals acquireren;
* hoe u acquisitiegesprekken voorbereidt en voert;
* het omgaan met de rollen van vakexpert, adviseur en acquisiteur;
* hoe u tijd vrijmaakt voor acquisitie;
* de positionering van uzelf en uw bureau;
* het opbouwen van een relatie met uw opdrachtgevers;
* hoe u realistische commerciële doelstellingen formuleert;
* manieren om blijvend opdrachten te verwerven;
* de evaluatie van acquisitie en marketinginspanningen.
Professionals & Acquisitie is geschreven voor al die professionals die dagelijks op pad zijn om opdrachten uit te voeren en daarnaast ook een eigen acquisitietarget hebben. En voor de managers van deze professionals. Het boek richt zich tot doelgroepen als accountants, management consultants, notarissen, ingenieurs, architecten en trainers en daarnaast tot al die professionals die werkzaam zijn bij banken en verzekeringsbedrijven, communicatie- en reclamebureaus, onderwijsadviesbureaus, milieuadviesbureaus, ICT-bedrijven, onderzoeksbureaus en bureaus op het gebied van personeel en organisatie. Het gaat daarbij zowel om (startende) ondenemers en zelfstandig werkende professionals als om professionals die werkzaam zijn in grote professionele organisaties.

Extra informatie: 
Paperback / softback
Met illustraties
Oktober 2014
270 gram
230 x 150 x 10 mm
Academic Service
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: donderdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Martijn  Jansen</b>,Managen moet
Martijn Jansen
Managen moet
Beter presteren door slim te managen

<b>Janka  Stoker, Harry  Garretsen</b>,Goede leiders zweven niet
Janka Stoker, Harry Garretsen
Goede leiders zweven niet
De fundamenten van effectief leiderschap, in organisaties en de maatschappij

<b>David  Burkus</b>,Vriend van een vriend
David Burkus
Vriend van een vriend
de verborgen principes van netwerken en hoe je die kunt gebruiken

<b>Merlijn  Ballieux, Guido  Van de Wiel</b>,Durf het verschil te maken
Merlijn Ballieux, Guido Van de Wiel
Durf het verschil te maken
Realistisch veranderen in organisaties

<b>Tony de Bree</b>,De scale-up blueprint
Tony de Bree
De scale-up blueprint
Zo kun je succesvol groeien en schalen

<b>John  Kivit</b>,In de hand van de klant
John Kivit
In de hand van de klant
H?t complete boek voor succesvolle apps


Populaire titels binnen deze rubriek:
,<b>Vaksectie vraagt leider(schap)!</b>

Vaksectie vraagt leider(schap)!

<b>Ben  Tiggelaar</b>,De Ladder
Ben Tiggelaar
De Ladder
Waarom veranderen zo moeilijk is ?n... welke 3 stappen wel werken

<b>Chris  Guillebeau</b>,De Side Hustle
Chris Guillebeau
De Side Hustle
Begin voor jezelf, zonder je baan op te hoeven zeggen

<b>Napoleon  Hill</b>,Denk groot & word rijk
Napoleon Hill
Denk groot & word rijk

,<b>Tweebenig samen werken</b>

Tweebenig samen werken

<b>Jessica van Wingerden</b>,De Pep-talk combideal
Jessica van Wingerden
De Pep-talk combideal

<b>Manon C.P.  Ruijters</b>,Queeste naar goed werk
Manon C.P. Ruijters
Queeste naar goed werk

<b>Alexandra  Jankovich, Tom  Voskes</b>,Make Disruption Work
Alexandra Jankovich, Tom Voskes
Make Disruption Work
a CEO handbook for digital transformation

<b>Alexander  Osterwalder, Yves  Pigneur</b>,Poster Businessmodel Canvas/Poster The Business Model Canvas
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Poster Businessmodel Canvas/Poster The Business Model Canvas

<b>Aart  Bontekoning</b>,Nieuwe generaties in vergrijzende organisaties
Aart Bontekoning
Nieuwe generaties in vergrijzende organisaties

<b>Peter De Prins, Geert  Letens, Kurt  Verweire</b>,Six Batteries of Change
Peter De Prins, Geert Letens, Kurt Verweire
Six Batteries of Change

<b>Arne de Vet, Filip  Lowette</b>,De flu´de organisatie
Arne de Vet, Filip Lowette
De flu´de organisatie

<b>Hans van der Loo</b>,Energy Boost voor jezelf, je team en je organisatie
Hans van der Loo
Energy Boost voor jezelf, je team en je organisatie
presteren omdat je er zin in hebt

<b>Eckart Wintzen</b>,Eckart's Notes
Eckart Wintzen
Eckart's Notes

<b>Verne Harnish</b>,De Rockefeller-strategie
Verne Harnish
De Rockefeller-strategie
het handboek voor snelgroeiende bedrijven