internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Boekenweek
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: zaterdag
Bestel vóór: 23:15


Cor Molenaar

De kracht van platformstrategie

het is buigen of barsten

€ 32.50


De kracht van platformstrategie gaat over nieuwe manieren om klanten en aanbieders bij elkaar te brengen of om diensten aan te bieden zoals gemeenten of zorginstellingen. Als mensen hun spullen niet meer in winkels kopen en hun hotelkamers niet meer bij de traditionele hotels boeken, hoe zorg je er als aanbieder dan voor dat jouw producten en diensten gevonden/gekocht worden? Nieuwe toetreders zoals Alibaba, Uber, Etsy en AirBnB baseren hun businessmodel op nieuwe tweeweg platformstrategieën, die leveranciers met hun klanten verbinden. Hun businessmodel is niet gebaseerd op transactiewinsten, maar op die van aantrekkelijkheid, service en relevantie voor de markt. Netwerkkansen worden zo ten volle benut. In dit boek geeft Molenaar inzicht in de platformstrategie van deze nieuwe toetreders. Een kans voor bestaande bedrijven, winkels, gemeenten, zorginstellingen etc. om opnieuw hun strategie te bepalen. Essentieel om de toekomst van uw eigen organisatie veilig te stellen! Cor Molenaar is Buitengewoon Hoogleraar eMarketing aan de RSM/ErasmusUniversiteit en bestudeert vooral het menselijk gedrag beïnvloed door de toepassing en adoptie van technologie. Zijn vorige boeken, o.a.: Het einde van de Massamarketing en Het einde van winkels? waren spraakmakend en van hoge voorspellende waarde.


Extra informatie: 
Paperback / softback
192 pagina's
Mei 2017
531 gram
248 x 166 x 19 mm
Boom


Bij u in huis op: zaterdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Patrick  Janssen</b>,Intercultural competences
Patrick Janssen
Intercultural competences


Jos Marcus, Nick van Dam, Keith Medhurst
Handbook of Organisation and management, An International Approach

<b>Marry de Gaay Fortman</b>,Verdrink geen dooie eend
Marry de Gaay Fortman
Verdrink geen dooie eend
De kunst van beminnelijke doeltreffendheid

<b>Mirjam  Hubregtse</b>,Profileren zonder Opscheppen
Mirjam Hubregtse
Profileren zonder Opscheppen
Maak jezelf zichtbaar op een manier die bij je past

<b>Sascha  Bertus</b>,Verpak je Succes!
Sascha Bertus
Verpak je Succes!
Impact maken met je zakelijke profilering

<b>Coen de Bruijn</b>,Key Performance Illusies
Coen de Bruijn
Key Performance Illusies
Ontdek de `dark side` van performance management

<b>Henry  Mintzberg</b>,Mintzberg in essentie
Henry Mintzberg
Mintzberg in essentie

<b>Ina  Ahuis</b>,Betekenisvolle werkrelaties
Ina Ahuis
Betekenisvolle werkrelaties

<b>Kris  Danckaert, Annick  Gregoire</b>,inTEAM
Kris Danckaert, Annick Gregoire
inTEAM

<b>Jasper  Baggerman</b>,Grip op innovatie
Jasper Baggerman
Grip op innovatie

<b>Woody van Olffen, Raymond  Maas, Wouter  Visser</b>,Engage!
Woody van Olffen, Raymond Maas, Wouter Visser
Engage!


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee
hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De gespreksfluisteraar
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De gespreksfluisteraar
meer waarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Olivier van Duijn, Jeroen Jonker  Roelants, Annemarie  Joosen</b>,Marktplaats
Olivier van Duijn, Jeroen Jonker Roelants, Annemarie Joosen
Marktplaats
Hoe een Nederlands icoon zichzelf opnieuw uitvond

<b>Sasja  Dirkse-Hulscher, Angela  Talen, Maaike  Kester</b>,Het Groot Werkvormenboek 2
Sasja Dirkse-Hulscher, Angela Talen, Maaike Kester
Het Groot Werkvormenboek 2

<b>Jessica van Wingerden</b>,De Pep-talk combideal
Jessica van Wingerden
De Pep-talk combideal

<b>K.  Patterson,</b>,Crucial Conversations
K. Patterson,
Crucial Conversations
vaardigheden voor gesprekken die er écht toe doen

<b>Marcel van Assen</b>,Operational excellence
Marcel van Assen
Operational excellence

<b>Paul  Hersey</b>,Situationeel leidinggeven
Paul Hersey
Situationeel leidinggeven
een op de praktijk gericht model om flexibel te kunnen inspelen op wisselende omstandigheden

<b>Maarten van Rossum, Tim  Masselink</b>,Toponderhandelaars
Maarten van Rossum, Tim Masselink
Toponderhandelaars

<b>Willem  Overbosch</b>,Toptrends voor ondernemers
Willem Overbosch
Toptrends voor ondernemers
van trend naar toepassing

<b>Cor  Molenaar</b>,De kracht van platformstrategie
Cor Molenaar
De kracht van platformstrategie
het is buigen of barsten

<b>Hans  Moll</b>,Van Macht naar Kracht
Hans Moll
Van Macht naar Kracht

<b>Antoon  Bulcke</b>,Compleet commercieel
Antoon Bulcke
Compleet commercieel

<b>Paul  Rulkens</b>,The power of preeminence
Paul Rulkens
The power of preeminence