internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Boekenweek
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Sociale wetenschappen
Communicatiekunde algemeen
Bij u in huis op: dinsdag
Bestel vóór: 23:15


Connie de Boer , Swantje Brennecke

Media en publiek

theorieen over media-impact

€ 42.00

Ondervinden kinderen last van veel televisiekijken? Heeft een mediaboodschap invloed op het gedrag of de meningsvorming van mensen? Waarom en waarvoor gebruiken we de media? Niet alleen sociale wetenschappers, maar ook politici, opvoeders en anderen hebben zich de afgelopen decennia steeds meer beziggehouden met deze vragen.

In Media en publiek worden de belangrijkste theorieën besproken die binnen communicatiewetenschap gangbaar zijn en betrekking hebben op de werking van de media. Veel van deze theorieën zijn gericht op het verklaren van effecten van de media op het publiek. Daarnaast worden ook theorieën besproken die de relatie tussen media en publiek meer vanuit het standpunt van het publiek bekijken en het mediagebruik proberen te verklaren.

De wereld van de communicatie verandert razendsnel. Deze zevende druk is geheel herzien en geactualiseerd.

Media en publiek is geschreven voor studenten communicatie in het hoger onderwijs en geïnteresseerden in de media en hun effecten.

Extra informatie: 
Paperback / softback
Met illustraties
Mei 2014
548 gram
240 x 170 x 16 mm
Boom Lemma uitgevers
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: dinsdag
Bestel vóór: 23:15