internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Boekenweek
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
School- en studieboeken
Educatieve uitgaven algemeen
Bij u in huis op: zaterdag
Bestel vóór: 23:15


C. Bakker

Hospitality uitvoeren niveau 3 en 4

Klantgericht

€ 24.50


Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4. Bij het werk in de retail staat de klant centraal. Je hebt het dan over klantvriendelijkheid en klantgerichtheid. Je spreekt ook wel van hospitality of gastvrijheid. Hospitality heeft aan de ene kant te maken met de klant. Hoe spreek je die aan? Hoe voelt hij zich welkom? Aan de andere kant heeft het ook met de winkel te maken. Is die aantrekkelijk, opgeruimd en schoon?


Extra informatie: 
Paperback / softback
Met illustraties
November 2015
251 gram
297 x 209 x 7 mm
Edu`Actief
Achterkant:
Bekijk de achterkant


Bij u in huis op: zaterdag
Bestel vóór: 23:15