Gratis verzending vanaf € 30
Wij verzenden naar Nederland en België

  • C. Bakker, G. Duijzings, F. de Esch, L. Kroes, R. van Midde, A. van Santen,Werken in de retail niveau 3 en 4
  • C. Bakker, G. Duijzings, F. de Esch, L. Kroes, R. van Midde, A. van Santen,Werken in de retail niveau 3 en 4
C. Bakker, G. Duijzings, F. de Esch, L. Kroes, R. van Midde, A. van Santen,Werken in de retail niveau 3 en 4
Werken in de retail niveau 3 en 4
Klantgericht
€ 26.25
Bij u in huis op: zaterdag
Bestel vóór: 21:00



Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.

Bij werken in de retail draait het vooral om logistieke werkzaamheden en uiteraard om verkoopactiviteiten. Voor niveau 3 en 4 komen daar ook taken bij op het gebied van beheer en beleid. Om dat goed te kunnen doen is vakkennis nodig. Bijvoorbeeld over de bedrijfskolom, verkoopsystemen, de beroepshouding, veilig en gezond werken. Daarnaast wordt ingegaan op duurzaamheid en het deelnemen aan en leiden van een werkoverleg.


Extra informatie:
Klantgericht
Paperback / softback
Met illustraties
Januari 2016
463 gram
297 x 210 x 11 mm
EAN: 9789037227802
Boom Beroepsonderwijs

Bij u in huis op: zaterdag
Bestel vóór: 21:00