internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Boekenweek
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Bedrijfskunde algemeen
Bij u in huis op: dinsdag


Boudewijn Raessens

Handboek e-business

digitaal in het centrum van elke strategie

€ 36.50

Beter presterende bedrijven vinden voortdurend manieren om de input van de klant te verzamelen en te gebruiken. Succesvolle bedrijven creëren waarde voor de klant, voor de medewerkers, voor de investeerders en voor de samenleving. De winnaars van de toekomst zijn bedrijven die online en offline echt weten te integreren, die waarde bieden op verschillende momenten en daardoor relevant zijn voor de klant. `Je gaat het pas zien als je het door hebt`, zei Johan Cruijff. Strategie gaat beperkt over de huidige situatie, het gaat veel meer over het begrijpen van de toekomstige situatie; geen analyse van het verleden, maar een voorbereiding op de toekomst.

In Handboek e-business leer je meer over de invloed van ICT op vandaag en morgen. De toekomst is `connected`, mensen en machines zijn via internet met elkaar verbonden. Digitale transformatie is het verbinden van de fysieke en
de virtuele wereld. Dit nieuw netwerk is het `internet of things`, wat een verschuiving met zich meebrengt van dingen naar ervaringen, van functies naar gebruiksgemak. Het is the age of algorithms. Voor een organisatie is het van belang om te leren omgaan met de enorme explosie van data met als doel het personaliseren van producten en diensten. Met het toenemend belang van ICT binnen de strategie, verandert de manier waarop organisaties ermee omgaan. Niet langer zien we ICT aan de zijlijn als dienstverlener. ICT is `top of mind` bij directie, marketing en andere disciplines. Handboek e-business geeft de manager vele voorbeelden en handvatten om `digitaal` in het centrum van elke strategie te plaatsen.

Dr. Boudewijn Raessens observeert en interpreteert ontwikkelingen op het gebied van `connectiviteit`, innovatie, technologie, (e-)business en marketing. Hij bezit de vaardigheid om te schakelen tussen relevante praktische details en strategie. Andere publicaties van hem zijn Ondernemen in een veranderende wereld en Toekomstonderzoek, basis voor actie.

Extra informatie: 
Paperback / softback
April 2015
595 gram
240 x 170 x 19 mm
Boom Lemma uitgevers
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: dinsdag