internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Boekenweek
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: woensdag
Bestel vóór: 23:15


André Troost

De klant is geen koning!

meer plezier en omzet in je winkel

€ 22.50

Voor alle winkelmedewerkers die het winkelvak nog meer willen omarmen. Die zichzelf op een ander spoor durven zetten, nu het winkelen sterk verandert. Geschreven door een meester mysteryguest. Ga mee de winkel in met Troost. Lees, herken, lach en leer. 73 anekdotes en 121 leermomenten.
De klant is geen koning is in feite het antwoord op de onheilsprofetie van Cor Molenaar. Vandaar dat de professor op verzoek van auteur Andre Troost een voorwoord heeft geschreven bij zijn boek voor winkelpersoneel, dat rijkelijk is geillustreerd met praktische tips en persoonlijke ervaringen hoe het wel en hoe het niet moet.
Meer informatie over het boek en de auteur is te lezen op www.deklantisgeenkoning.nl

Recensie:
vanHaren Schoenen
Krein Bons 25-02-2013
'Ik raad dit boek absoluut aan. Geschreven voor iedereen die zich wil aanpassen aan de nieuwe klant. Andres tips leiden tot een hogere conversie en een hogere omzet. Een boek uit het hart en het leven van onze klanten.'

Extra informatie: 
Paperback / softback
152 pagina's
Met illustraties
September 2012
217 gram
216 x 135 x 12 mm
Het Boekenschap
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: woensdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Martijn  Jansen</b>,Managen moet
Martijn Jansen
Managen moet
Beter presteren door slim te managen

<b>Janka  Stoker, Harry  Garretsen</b>,Goede leiders zweven niet
Janka Stoker, Harry Garretsen
Goede leiders zweven niet
De fundamenten van effectief leiderschap, in organisaties en de maatschappij

<b>David  Burkus</b>,Vriend van een vriend
David Burkus
Vriend van een vriend
de verborgen principes van netwerken en hoe je die kunt gebruiken

<b>Merlijn  Ballieux, Guido  Van de Wiel</b>,Durf het verschil te maken
Merlijn Ballieux, Guido Van de Wiel
Durf het verschil te maken
Realistisch veranderen in organisaties

<b>Tony de Bree</b>,De scale-up blueprint
Tony de Bree
De scale-up blueprint
Zo kun je succesvol groeien en schalen

<b>John  Kivit</b>,In de hand van de klant
John Kivit
In de hand van de klant
H?t complete boek voor succesvolle apps


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Ben  Tiggelaar</b>,De Ladder
Ben Tiggelaar
De Ladder
Waarom veranderen zo moeilijk is ?n... welke 3 stappen wel werken

,<b>Vaksectie vraagt leider(schap)!</b>

Vaksectie vraagt leider(schap)!

<b>Chris  Guillebeau</b>,De Side Hustle
Chris Guillebeau
De Side Hustle
Begin voor jezelf, zonder je baan op te hoeven zeggen

,<b>Tweebenig samen werken</b>

Tweebenig samen werken

<b>Alexandra  Jankovich, Tom  Voskes</b>,Make Disruption Work
Alexandra Jankovich, Tom Voskes
Make Disruption Work
a CEO handbook for digital transformation

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Manon C.P.  Ruijters</b>,Queeste naar goed werk
Manon C.P. Ruijters
Queeste naar goed werk

<b>Jessica van Wingerden</b>,De Pep-talk combideal
Jessica van Wingerden
De Pep-talk combideal

<b>Alexander  Osterwalder, Yves  Pigneur</b>,Poster Businessmodel Canvas/Poster The Business Model Canvas
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Poster Businessmodel Canvas/Poster The Business Model Canvas

<b>Boudewijn  Bugter, Natanja de Bruin</b>,Werken met profielen en persona`s
Boudewijn Bugter, Natanja de Bruin
Werken met profielen en persona`s
Het goede van hokjesdenken

<b>Aart  Bontekoning</b>,Nieuwe generaties in vergrijzende organisaties
Aart Bontekoning
Nieuwe generaties in vergrijzende organisaties

<b>Hans van der Loo</b>,Energy Boost voor jezelf, je team en je organisatie
Hans van der Loo
Energy Boost voor jezelf, je team en je organisatie
presteren omdat je er zin in hebt

<b>Jeroen  Dontje</b>,De dag na de brainstorm
Jeroen Dontje
De dag na de brainstorm
maak een plan in een dag, een prototype in een week en pitch je idee tot leven

<b>Danielle de Jonge</b>,Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Danielle de Jonge
Human2Human: de nieuwe klantrelatie
onderscheidend verkopen met echte aandacht

<b>Marry de Gaay Fortman</b>,Verdrink geen dooie eend
Marry de Gaay Fortman
Verdrink geen dooie eend
De kunst van beminnelijke doeltreffendheid