internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Intertaal
Intertaal
Intertaal Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: zaterdag
Bestel vóór: 23:15


Wibo Koole

Mindful Leadership

Effective tools to help you focus and succeed

€ 17.95

Feel like the world is passing you by as you rush through another
workday? Like you never have enough energy to manage the team you`re
supposed to be leading? Like you can`t even accomplish yourself what
you set out to achieve?
What you need is focus. Focus is at the core of effective leadership,
but cultivating it has become daunting in our age of globalization,
fast technological change, and environmental challenges. As a leader,
you need tools to navigate these unknown territories. One of the most
effective tools is mindfulness: paying attention, openly and curiously, to
what happens in the present moment.
This book is full of insights and exercises that teach leaders and
leaders-to-be how to practice mindfulness. It shows how mindfulness
allows you to become more mentally and physically resilient, more
easily able to switch between action and refl ection, and better equipped
at knowing when to focus on yourself or the world around you.
But mindfulness-based leadership doesn`t stop there. By learning to
focus, you learn to work with your team more effectively. Nurturing a
mindful corporate culture helps you solve problems and build healthy
strategies that will benefi t you, your colleagues, and your organization.

In this book, Wibo Koole, a long-standing corporate leadership expert and management consultant, and director of the Center for Mindfulness in Amsterdam, provides the first comprehensive framework for mindfulness-based leadership and teamwork.


Taal / Language : English

Extra informatie: 
Paperback / softback
208 pagina's
Met illustraties
Augustus 2015
312 gram
216 x 140 x 19 mm
Warden Press
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: zaterdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Ed  Schouten</b>,Projectmatig werken in de praktijk
Ed Schouten
Projectmatig werken in de praktijk

<b>S.  Ramkhelawan</b>,The Visionary Negotiator
S. Ramkhelawan
The Visionary Negotiator

<b>Tendayi  Viki, Dan  Toma, Esther  Gons</b>,De Corporate Startup - NL editie; Hoe je als gevestigd bedrijf een ecosysteem voor innovatie creŽert
Tendayi Viki, Dan Toma, Esther Gons
De Corporate Startup - NL editie; Hoe je als gevestigd bedrijf een ecosysteem voor innovatie creŽert

<b>André  Wierdsma, Joop  Swieringa</b>,Lerend organiseren
André Wierdsma, Joop Swieringa
Lerend organiseren

<b>Jan  Lubberding, Rob van Stratum, Erik  Kaptein</b>,Changemanagement
Jan Lubberding, Rob van Stratum, Erik Kaptein
Changemanagement


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Lon de Caluw</b>,Leren veranderen
Lon de Caluw
Leren veranderen
een handboek voor de veranderkundige

<b>Cor  Molenaar</b>,De kracht van platformstrategie
Cor Molenaar
De kracht van platformstrategie

<b>Aartjan van Erkel</b>,Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing
Aartjan van Erkel
Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

<b>Hans van der Loo, Patrick  Davidson</b>,Waar haal je de energie vandaan?
Hans van der Loo, Patrick Davidson
Waar haal je de energie vandaan?

<b>Jos  Burgers</b>,Een fan per dag!
Jos Burgers
Een fan per dag!

<b>Femke  Hogema</b>,FinanciŽn voor zzp`ers en andere zelfstandige ondernemers
Femke Hogema
FinanciŽn voor zzp`ers en andere zelfstandige ondernemers

<b>Remko van der Pols, Yvette  Bakker</b>,BiSL® - Pocketguide - 2de herziene druk
Remko van der Pols, Yvette Bakker
BiSL® - Pocketguide - 2de herziene druk

<b>Gijs van Wulfen</b>,Het innovatiedoolhof
Gijs van Wulfen
Het innovatiedoolhof

<b>Bob Burg & John David Mann</b>,De Go-Giver
Bob Burg & John David Mann
De Go-Giver
Een inspirerend verhaal over de waarde van geven

<b>Nir  Eyal</b>,Hooked - hoe je mensen verslaafd maakt aan je product
Nir Eyal
Hooked - hoe je mensen verslaafd maakt aan je product

,<b>Mensenorganisaties: 24 evoluties onder de loep</b>

Mensenorganisaties: 24 evoluties onder de loep

<b>Bernard  Mustert</b>,Bestaat volgend jaar jouw bedrijf nog?
Bernard Mustert
Bestaat volgend jaar jouw bedrijf nog?