internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
rijks
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Marketing
Bij u in huis op: woensdag
Bestel vóór: 23:15


René van Hoften

Strategische en operationele marketing

handboek voor hoger economisch onderwijs

€ 37.90

In dit boek Strategische en operationele marketing wordt een
aantal nieuwe ontwikkelingen op het gebied van marketingmanagement
gepresenteerd. Dat betreft een beter onderscheid
tussen algemeen management en marketingmanagement, dus
tussen ondernemingstop en afdelingsniveau, en een betere
afbakening tussen strategische keuzemodellen en strategische
analysemodellen. Gezien de sterke groei van het aantal zzp`ers
worden er ook een serie nieuwe modellen op dit terrein beschreven.
Centraal in het boek staat de managementcyclus van interne en
externe analyse, via beslisfase en implementatie naar evaluatie,
met een sterk accent op de consumentenmarkt. Vanzelfsprekend
zijn dan ook onder werpen als branding en consumentengedrag
inclusief neuromarketing.
De marketingmix is vernieuwd met webshopping en een concretere
aanpak van conversies bij marketingcommunicatie. Onlinemarketing
speelt bij die conversies een belangrijke rol en wordt in een apart
hoofdstuk beschreven. Verder verdiepende hoofdstukken zijn
internationale, industriële en dienstenmarketing.

De 16 hoofdstukken van dit boek vormen een volledige onderwijsmethode
voor de hoofdfase van het hoger economisch onderwijs
in Nederland en Vlaanderen om studenten te leren hoe ze een
integraal marketingplan moeten maken.

Het boek is voorzien van ruim 100 praktijkcases. Aan het einde
van elk hoofdstuk staan een doorloopcase over het merk LEGO
en oefenvragen.

Docentenmateriaal op aanvraag.

Auteursinformatie:

René van Hoften is ruim 25 jaar werkzaam in het universitair en hoger onderwijs voor de vak gebieden marketing, sales en reclame psychologie
en heeft daarover een tiental boeken geschreven.

Extra informatie: 
Paperback / softback
Met illustraties
Mei 2014
1176 gram
242 x 167 x 37 mm
Vakmedianet
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: woensdag
Bestel vóór: 23:15