internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
rijks
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Marketing
Bij u in huis op: dinsdag


Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 3.0

vind de klik met je klant

€ 29.99

In Marketing 3.0 neemt marketinggoeroe Philip Kotler je mee naar het volgende niveau van marketing waar klanten meer zijn dan alleen consumenten.
Klanten kiezen bedrijven en producten tegenwoordig op basis van diepere behoeften, zoals de mogelijkheid om mee te doen, creatief te zijn, deel uit te
maken van een gemeenschap. En uit idealisme. De traditionele marketingmodellen
en - principes sluiten hier niet meer op aan.
Marketing 3.0 laat zien hoe je klanten én medewerkers - die bewuster, actiever
en invloedrijker zijn dan ooit - als integraal onderdeel van je marketing- en
businessstrategie benadert en proactief kunt inzetten. Je leert je marketingstrategieën te vertalen naar de belangrijkste normen en waarden van je doelgroep om zo een onoverbrugbaar concurrentievoordeel te realiseren.

* waarom opvallend veel marketeers blijven hangen in het verleden;
* welke vooruitstrevende bedrijven Marketing 3.0 al in de praktijk brengen;
* hoe je je missie, visie en waarden kunt delen met je belangrijkste
belanghebbenden: klanten, werknemers, distributeurs, handelaren en leveranciers.

Philip Kotler is een van de grondleggers van het huidige begrip marketing en is
bekend van de 4 P`s van marketing. Hij schreef diverse marketingbestsellers, waaronder het meest invloedrijke marketingboek allertijden, Marketing Management.
Hermanwan Kartajaya is oprichter en CEO van het bureau MarkPlus, Inc. en werd door het Britse Chartered Institute of Marketing uitgeroepen tot een van de `50 Gurus Who Have Shaped the Future of Marketing`.
Iwan Setiawan is marketingstrateeg en als senior consultant werkzaam bij Mark-
Plus, Inc.

Extra informatie: 
Paperback / softback
192 pagina's
Met illustraties
April 2015
317 gram
230 x 150 x 17 mm
Academic Service
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: dinsdag