internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina rijks
boekenweek
rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 23:15


Peter Klijsen

Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken

authentiek acquireren voor professionals

€ 24.99

Acquireren roept bij professionals nogal eens weerstand op. Ze willen absoluut niet geassocieerd worden met `de agressieve verkoper die komt leuren om een klus`. Bovendien brengt de druk om opdrachten binnen te halen veel onzekerheid
met zich mee. In Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken laat acquisitie-expert en trainer Peter Klijsen zien dat het ook anders kan. Hij maakt duidelijk hoe je op een integere en tegelijkertijd professionele wijze opdrachten kunt verwerven. Op een manier die aansluit bij je persoonlijke
kracht én recht doet aan de belangen van de opdrachtgever. Dit noemt hij authentiek acquireren.
Authentiek acquireren kent drie basisprincipes:
1.Stel doelen zonder vooraf het resultaat te bepalen.
2.Erken en respecteer de koopbehoefte van de klant.
3.Creëer kansen door je klant niet te willen veranderen.
De auteur geeft met praktische adviezen en concrete voorbeelden aan hoe je deze drie principes toepast in acquisitiegesprekken: van het eerste contact tot de afsluiting van een acquisitietraject. Op zo`n manier dat effectiviteit,
respect en authenticiteit samengaan. Waardoor acquireren niet langer een vervelend klusje is, maar een natuurlijk, plezierig en vooral vanzelfsprekend onderdeel van je werk.
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken is bedoeld voor professionals met commerciële verantwoordelijkheden, consultants, accountmanagers en organisatieadviseurs.
Kernbegrippen: persoonlijke kracht, authenticiteit, contact maken, meebewegen, vertrouwen opbouwen, overtuigen, loslaten.
Peter Klijsen (1964) is als trainer/adviseur in dienst van GITP Opleidingen. Hij adviseert en begeleidt organisaties met betrekking tot acquisitie, verkoop en relatiebeheer. Hij verzorgt commerciële trainingen voor professionals en
leidinggevenden op het gebied van authentiek acquireren en verkopen, adviesvaardigheden en communicatie. Daarnaast is hij binnen GITP Opleidingen verantwoordelijk voor de ontwikkeling van commerciële trainingen.

Extra informatie: 
Paperback / softback
Met illustraties
December 2014
167 gram
215 x 135 x 11 mm
Academic Service
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Katinka  Michiels</b>,Verdienen met online programma’s
Katinka Michiels
Verdienen met online programma’s

<b>Henny  Portman</b>,Scaling agile in organisaties
Henny Portman
Scaling agile in organisaties

<b>Martijn van Ooijen, Thijs  Homan, Marcel  Kuhlmann, Barbara van der Steen, Aart  Goedhart, Mieke  Moor, Antonie van Nistelrooij</b>,Imperfecte adviseur
Martijn van Ooijen, Thijs Homan, Marcel Kuhlmann, Barbara van der Steen, Aart Goedhart, Mieke Moor, Antonie van Nistelrooij
Imperfecte adviseur

<b>Esther de Haan</b>,Transities van sectoren - Systeemleren als succesfactor
Esther de Haan
Transities van sectoren - Systeemleren als succesfactor


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Joep  Schrijvers</b>,Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat + Hoe raak je ze kwijt
Joep Schrijvers
Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat + Hoe raak je ze kwijt

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Cor  Molenaar</b>,De kracht van platformstrategie
Cor Molenaar
De kracht van platformstrategie

<b>Allard  Droste</b>,Semco in de polder
Allard Droste
Semco in de polder

<b>Lon de Caluw</b>,Leren veranderen
Lon de Caluw
Leren veranderen
een handboek voor de veranderkundige

<b>Hans van der Loo, Patrick  Davidson</b>,Waar haal je de energie vandaan?
Hans van der Loo, Patrick Davidson
Waar haal je de energie vandaan?

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Robert B.  Cialdini</b>,Invloed - De zes geheimen van het overtuigen
Robert B. Cialdini
Invloed - De zes geheimen van het overtuigen

<b>Jacques  Pijl</b>,Strategie = Executie, Sneller verbeteren, vernieuwen én innoveren in een nieuwe tijd
Jacques Pijl
Strategie = Executie, Sneller verbeteren, vernieuwen én innoveren in een nieuwe tijd

<b>Maurits Bruel, Jurgen Geerlings en Joost van Hamel</b>,Uitblinken als familiebedrijf
Maurits Bruel, Jurgen Geerlings en Joost van Hamel
Uitblinken als familiebedrijf
Over de inrichting en werking van goed bestuur

<b>Rob van Es</b>,Professionele ethiek
Rob van Es
Professionele ethiek
morele besluitvorming in organisaties en professies

<b>Angela  Talen</b>,Dit is de maand dat ik het anders doe
Angela Talen
Dit is de maand dat ik het anders doe
persoonlijk leiderschap in verandering

,<b>Mensenorganisaties: 24 evoluties onder de loep</b>

Mensenorganisaties: 24 evoluties onder de loep

<b>Nvt.</b>,Balanced Scorecard & INK- managementmodel
Nvt.
Balanced Scorecard & INK- managementmodel