internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
rijks
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: donderdag
Betaal vóór: 23:15


Paul Stamsnijder

De vent is de tent

reputatiemanagement in de praktijk

€ 28.99

Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek en
persoonlijk succes. Het vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders is
de laatste jaren als sneeuw voor de zon verdwenen. Het publiek is niet op zoek
naar een oplossing, maar naar de schuldige. Actuele voorbeelden als ANWB, BP,
de Nederlandsche Bank, Inholland, Nokia, de Staatsloterij en Toyota zeggen
genoeg. Bestuurders liggen steeds vaker persoonlijk onder vuur.
Tegelijkertijd zijn organisaties met een goede reputatie aantrekkelijker voor
klanten, investeerders, medewerkers, de politiek en de pers. En ze zijn beter
in staat om crises te overleven. Denk aan Albert Heijn, Van Gansewinkel
Groep, McKinsey, Nationale-Nederlanden, Rabobank en TNT.
Dat stelt iedereen die zich bezighoudt met reputatiemanagement in de praktijk
voor een complexe taak. Het ontwikkelen van naam en faam hangt niet
af van één individu, maar juist van wat de organisatie als collectief aan de
wereld laat zien. De uitdaging: maak van medewerkers ambassadeurs.
De vent is de tent is het standaardwerk voor iedereen die met reputatiemanagement
aan de slag wil: communicatie- en marketingprofessionals, leidinggevenden
en zij die dat willen worden. Een praktisch boek met de meest
recente inzichten op het gebied van positionering en identiteitsontwikkeling,
social media, crisiscommunicatie, maatschappelijk verantwoord ondernemen
en storytelling.

Paul Stamsnijder (1968) helpt mensen en organisaties hun leiderschap te ontwikkelen. Hij is founding partner van de Reputatiegroep, de eerste onafhankelijke adviespraktijk voor reputatievraagstukken in de Benelux. Daarnaast is Stamsnijder programmadirecteur voor de postdoctorale opleiding Master of Reputation Management van EURIB, het European Institute for Brand Management. Hij publiceerde eerder Goed nieuws in kwade tijden: Crisiscommunicatie in de praktijk (2002) en Het merk is dood, leve het merk: rebranding - mislukking of meesterwerk (2008).

Extra informatie: 
Paperback / softback
256 pagina's
Met illustraties
April 2014
405 gram
240 x 160 x 14 mm
Academic Service
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: donderdag
Betaal vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Patrick van der Pijl, Justin  Lokitz, Lisa Kay  Solomon</b>,Ontwerp Betere Business
Patrick van der Pijl, Justin Lokitz, Lisa Kay Solomon
Ontwerp Betere Business

<b>Rich  Karlgaard, Michael S.  Malone</b>,Team Genius, De nieuwste kennis over topteams in de praktijk
Rich Karlgaard, Michael S. Malone
Team Genius, De nieuwste kennis over topteams in de praktijk

<b>Edwin van Dieën, Rob van der Noll</b>,De Opdrachtgever  2de herziene druk
Edwin van Dieën, Rob van der Noll
De Opdrachtgever 2de herziene druk

<b>Ivo  Brughmans</b>,Paradoxaal leiderschap - Soepel schakelen tussen tegenpolen
Ivo Brughmans
Paradoxaal leiderschap - Soepel schakelen tussen tegenpolen

<b>Bart van Asten</b>,Handboek mobiele strategie - Succesvol zakendoen via mobiele devices
Bart van Asten
Handboek mobiele strategie - Succesvol zakendoen via mobiele devices

<b>Cialdini, Robert B.</b>,Pre-Suasion
Cialdini, Robert B.
Pre-Suasion


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Danielle  Braun, Jitske  Kramer</b>,De corporate tribe
Danielle Braun, Jitske Kramer
De corporate tribe
organisatielessen uit de antroplogie

<b>George van Houts</b>,Door de bank genomen
George van Houts
Door de bank genomen

<b>A. Vance</b>,Elon Musk
A. Vance
Elon Musk
Tesla, Spacex, and the Quest for a Fantastic Future

<b>Napoleon  Hill</b>,Invictus Library Think and Grow Rich
Napoleon Hill
Invictus Library Think and Grow Rich
Invictus Library

<b>Vance, Ashlee</b>,Elon Musk
Vance, Ashlee
Elon Musk
How the Billionaire CEO of SpaceX and Tesla is shaping our Future

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Marc  Buelens, Herman van den Broeck</b>,Beslissen
Marc Buelens, Herman van den Broeck
Beslissen
Essentials

<b>Peter  Epe, Wim  Koetzier</b>,Jaarverslaggeving
Peter Epe, Wim Koetzier
Jaarverslaggeving

<b>Jaap Peters</b>,Intensieve menshouderij
Jaap Peters
Intensieve menshouderij
Hoe kwaliteit oplost in rationaliteit

<b>Jeroen Boschma, Inez Groen</b>,The Youth Marketers Handboek
Jeroen Boschma, Inez Groen
The Youth Marketers Handboek
Hoe bereik je generatie Einstein? The Do's & Don'ts

<b>Rinske Jansen</b>,Startergids voor zzp`ers
Rinske Jansen
Startergids voor zzp`ers
goed van start

<b>Ben  Tiggelaar, Joël  Aerts</b>,Ben Tiggelaar MBA in een dag - het boek
Ben Tiggelaar, Joël Aerts
Ben Tiggelaar MBA in een dag - het boek
een frisse blik op de beste ideeen van de belangrijkste managementdenkers

<b>Aartjan van Erkel</b>,Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing
Aartjan van Erkel
Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

<b>Edwin  Hansma</b>,Hey...ja jij. Het zit al in je!
Edwin Hansma
Hey...ja jij. Het zit al in je!