internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
rijks
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Marketing
Bij u in huis op: dinsdag


Patrick Petersen

Handboek Online Marketing 4.0

Praktische lessen om een expert te worden

€ 39.95

Handboek Online Marketing
Praktische lessen om een expert te worden 4

Online marketeer, docent, bestsellerauteur, ondernemer, columnist en spreker Patrick Petersen studeerde in 1997 af op de `Integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van grote organisaties in Nederland`. Deze scriptie resulteerde in een groot aantal eigen marketingmodellen en uitgesproken visie hoe online marketing succesvol in te zetten. Petersen is op Twitter bekend als @Onlinemarketeer.

De gedreven internetondernemer - zie onder andere Educator.nl, AtMost.nl en AtMost.TV - (heeft ge)werkt voor organisaties zoals T-Mobile, DELTA, EY, Heineken Music Hall, De Hypotheekshop, Heijmans, Trendhopper, Bouwfonds, Hästens, SNS Reaal, TU Delft, IKEA Nederland, de Roterogroep en Rijkswaterstaat.

Het praktische Handboek Online Marketing 4.0 (HOM4) is een management- en studieboek dat vooruitstrevende theorie en marketingmodellen mixt met harde quickwins. Het uitgebreide boek staat vol cijfers, strategische modellen, wetenschappelijke onderzoeken, tips, cases en exclusieve interviews met experts als Henk de Hooge, Stephan Fellinger, Jan Dijkgraaf, Richard Lamb, Hans Molenaar en Egbert Jan van Bel.

In het HOM4 wordt er onder andere aandacht besteed aan moderne strategische marketingmodellen, het scoren met de juiste online marketingmix, usability en optimalisatie, contentstrategie, webvertising, e-mailmarketing, mobile marketing plus social media en engagementmarketing. De hoofdstukken over zoekmachinemarketing helpen je een aantoonbaar betere ranking te geven.

De praktische marketingmodellen worden omgezet tot een strategisch online marketingplan. Het HOM4 leunt zwaar op de actuele maar vooral ook de toekomstige praktijk. De duizenden digitale aanvullingen - zoals interviews, cases, infographics, presentaties en video`s - benadrukken de toon van het boek: leer de wereld van online marketing 4.0 kennen, leer van de experts!

Extra informatie: 
Paperback / softback
512 pagina's
Met illustraties
Augustus 2014
1121 gram
240 x 156 x 28 mm
Adfo Books
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: dinsdag