internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina rijks
boekenweek
rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Levertijd: 5 tot 7 werkdagen


P Leuhof

State of Another Mind

ontdek uw Corporate Authenticity

€ 19.95

State of Another Mind (Ontdek uw Corporate Authenticity)
Ben jij nu al de beste meewerker voor de winst van morgen?

Leer en studeer over de kracht van authenticiteit. Voor iedere werknemer, voor leidinggevenden en voor hun organisaties. Authenticiteit is de nieuwe onderscheidende verkoop- en acceptatiefactor. Nep, standaard en me-too zijn over. Stake holders zoeken betekenis en zingeving (eerst het `waarom`, `wie` en het `hoe`, pas daarna het `wat`). De auteur deelt zijn visie en verkent op speelse toon de samenwerking binnen organisaties. Hij vermijdt oppervlakkigheid en gaat al prikkelend een slag dieper en op zoek naar zijn eigen en jouw kernwaarden. Hij bekijkt trends, schetst onontkoombare vergezichten, is relativerend idealistisch en geeft veel praktische gedragstips. Hij schrijft in een geheel eigen spreekstijl en gebruikt ter afwisseling verdiepende quotes (in een actuele 2e editie).

Via een verkenning over (persoonlijke) angst en hoop komt hij uit bij geloofwaardigheid en vertrouwen, als nieuwe winstmakers. Om daarna verdieping te geven aan (persoonlijke) authenticiteit en hoe dat doorwerkt in de organisatiecultuur. Hij pleit voor een andere `state of mind`, dienend leiderschap vanuit een meer authentiek optreden en vanuit verinnerlijkt houvast. Tot slot analyseert hij de verborgen verleiders in het `oude` communicatie en marketing denken.

Het boek is een must voor iedere leider die aanvoelt dat op economsch, maatschappelijk en geestelijk terrein drastiche veranderingen plaatsvinden. Hij of zij denkt nu al aan de winstgevende toekomst voor allen, wil graag de persoonlijke horizon verbreden en nadenken over nut en noodzaak van de stijl van leidinggeven in de snel veranderende realiteit van morgen en ... overmorgen.

Naast auteur is Peter Leuhof eigenaar van Branding, Marketing & Communicatiebureau Peetzen bv en werkt hij 24 jaar in en voor veel (inter-)nationale, grote en kleinere organisaties in diverse branches. Nadenken over zingeving is voor hem als ademen over mogelijkheden.

Kijk voor meer informatie op: www.peetzen.com

Extra informatie: 
Paperback / softback
223 pagina's
Mei 2010
Peetzen Communications bv
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Levertijd: 5 tot 7 werkdagen



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Katinka  Michiels</b>,Verdienen met online programma’s
Katinka Michiels
Verdienen met online programma’s

<b>Henny  Portman</b>,Scaling agile in organisaties
Henny Portman
Scaling agile in organisaties

<b>Martijn van Ooijen, Thijs  Homan, Marcel  Kuhlmann, Barbara van der Steen, Aart  Goedhart, Mieke  Moor, Antonie van Nistelrooij</b>,Imperfecte adviseur
Martijn van Ooijen, Thijs Homan, Marcel Kuhlmann, Barbara van der Steen, Aart Goedhart, Mieke Moor, Antonie van Nistelrooij
Imperfecte adviseur

<b>Esther de Haan</b>,Transities van sectoren - Systeemleren als succesfactor
Esther de Haan
Transities van sectoren - Systeemleren als succesfactor


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Joep  Schrijvers</b>,Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat + Hoe raak je ze kwijt
Joep Schrijvers
Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat + Hoe raak je ze kwijt

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Cor  Molenaar</b>,De kracht van platformstrategie
Cor Molenaar
De kracht van platformstrategie

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Hans van der Loo, Patrick  Davidson</b>,Waar haal je de energie vandaan?
Hans van der Loo, Patrick Davidson
Waar haal je de energie vandaan?

<b>Rob van Es</b>,Professionele ethiek
Rob van Es
Professionele ethiek
morele besluitvorming in organisaties en professies

<b>Angela  Talen</b>,Dit is de maand dat ik het anders doe
Angela Talen
Dit is de maand dat ik het anders doe
persoonlijk leiderschap in verandering

<b>Gijs van Wulfen</b>,Het innovatiedoolhof
Gijs van Wulfen
Het innovatiedoolhof

<b>Robert B.  Cialdini</b>,Invloed - De zes geheimen van het overtuigen
Robert B. Cialdini
Invloed - De zes geheimen van het overtuigen

<b>Tjalling van den Berg</b>,Eco-coachen
Tjalling van den Berg
Eco-coachen

<b>Ger  Boersma</b>,Retail in oorlog
Ger Boersma
Retail in oorlog

<b>Bernard  Mustert</b>,Bestaat volgend jaar jouw bedrijf nog?
Bernard Mustert
Bestaat volgend jaar jouw bedrijf nog?

<b>Andres  Martina</b>,Succesverwachting
Andres Martina
Succesverwachting

<b>Bob Burg & John David Mann</b>,De Go-Giver
Bob Burg & John David Mann
De Go-Giver
Een inspirerend verhaal over de waarde van geven