internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Rijks
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Levertijd: 5 tot 7 werkdagen


P Leuhof

State of Another Mind

ontdek uw Corporate Authenticity

€ 19.95

State of Another Mind (Ontdek uw Corporate Authenticity)
Ben jij nu al de beste meewerker voor de winst van morgen?

Leer en studeer over de kracht van authenticiteit. Voor iedere werknemer, voor leidinggevenden en voor hun organisaties. Authenticiteit is de nieuwe onderscheidende verkoop- en acceptatiefactor. Nep, standaard en me-too zijn over. Stake holders zoeken betekenis en zingeving (eerst het `waarom`, `wie` en het `hoe`, pas daarna het `wat`). De auteur deelt zijn visie en verkent op speelse toon de samenwerking binnen organisaties. Hij vermijdt oppervlakkigheid en gaat al prikkelend een slag dieper en op zoek naar zijn eigen en jouw kernwaarden. Hij bekijkt trends, schetst onontkoombare vergezichten, is relativerend idealistisch en geeft veel praktische gedragstips. Hij schrijft in een geheel eigen spreekstijl en gebruikt ter afwisseling verdiepende quotes (in een actuele 2e editie).

Via een verkenning over (persoonlijke) angst en hoop komt hij uit bij geloofwaardigheid en vertrouwen, als nieuwe winstmakers. Om daarna verdieping te geven aan (persoonlijke) authenticiteit en hoe dat doorwerkt in de organisatiecultuur. Hij pleit voor een andere `state of mind`, dienend leiderschap vanuit een meer authentiek optreden en vanuit verinnerlijkt houvast. Tot slot analyseert hij de verborgen verleiders in het `oude` communicatie en marketing denken.

Het boek is een must voor iedere leider die aanvoelt dat op economsch, maatschappelijk en geestelijk terrein drastiche veranderingen plaatsvinden. Hij of zij denkt nu al aan de winstgevende toekomst voor allen, wil graag de persoonlijke horizon verbreden en nadenken over nut en noodzaak van de stijl van leidinggeven in de snel veranderende realiteit van morgen en ... overmorgen.

Naast auteur is Peter Leuhof eigenaar van Branding, Marketing & Communicatiebureau Peetzen bv en werkt hij 24 jaar in en voor veel (inter-)nationale, grote en kleinere organisaties in diverse branches. Nadenken over zingeving is voor hem als ademen over mogelijkheden.

Kijk voor meer informatie op: www.peetzen.com

Extra informatie: 
Paperback / softback
223 pagina's
Mei 2010
Peetzen Communications bv
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Levertijd: 5 tot 7 werkdagen



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Ed van der Winden</b>,Waarom gaan dingen nou nooit eens een beetje vanzelf? En waarom dat de verkeerde vraag is.
Ed van der Winden
Waarom gaan dingen nou nooit eens een beetje vanzelf? En waarom dat de verkeerde vraag is.

<b>Bercan  Gunel</b>,We hebben al een vrouw
Bercan Gunel
We hebben al een vrouw

<b>Edward  Nagel</b>,Maandagmorgen staat alles op z`n kop!
Edward Nagel
Maandagmorgen staat alles op z`n kop!

<b>Nicolas  Desmet</b>,Wat als werken toch niet leuk was?
Nicolas Desmet
Wat als werken toch niet leuk was?

<b>Gytha  Heins</b>,Aanspreken? Gewoon doen! - Hoe je nou ťcht een aanspreekcultuur creŽert
Gytha Heins
Aanspreken? Gewoon doen! - Hoe je nou ťcht een aanspreekcultuur creŽert

<b>Graham  Allcott</b>,Zo word je een productiviteitsninja
Graham Allcott
Zo word je een productiviteitsninja


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Taco  Oosterkamp</b>,Elke dag je hoofd en inbox leeg - Hoe je snel en efficiŽnt je e-mail verwerkt in Microsoft Outlook
Taco Oosterkamp
Elke dag je hoofd en inbox leeg - Hoe je snel en efficiŽnt je e-mail verwerkt in Microsoft Outlook

<b>H.  Bakker</b>,Helden en Horken
H. Bakker
Helden en Horken

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Jos  Burgers</b>,Jos Burgers over klantgerichtheid
Jos Burgers
Jos Burgers over klantgerichtheid

<b>Aartjan van Erkel</b>,Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing
Aartjan van Erkel
Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

<b>Patries  Quant, Floris  Quant</b>,Projectmatig werken anno nu
Patries Quant, Floris Quant
Projectmatig werken anno nu

<b>Wessel  Berkman</b>,De commerciŽle revolutie
Wessel Berkman
De commerciŽle revolutie
Van een lineair naar een exponentieel groeimodel

<b>Hanke  Lange</b>,Uit het goede hout gesneden
Hanke Lange
Uit het goede hout gesneden
de enerverende stap van manager naar bestuurder

<b>Burgers</b>,Geef nooit korting!
Burgers
Geef nooit korting!

<b>Chris  Bakker, Els  Meertens</b>,IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement
Chris Bakker, Els Meertens
IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement

<b>Roel  Grit</b>,Projectmanagement
Roel Grit
Projectmanagement

<b>Cor  Molenaar</b>,De kracht van platformstrategie
Cor Molenaar
De kracht van platformstrategie

<b>Natalie J. Sayer, Bruce  Williams</b>,Lean voor dummies 2e editie
Natalie J. Sayer, Bruce Williams
Lean voor dummies 2e editie

<b>Manfred F.R.  Kets de Vries</b>,Leiderschap ontraadseld
Manfred F.R. Kets de Vries
Leiderschap ontraadseld