internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Rijks
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Levertijd: 5 tot 7 werkdagen


Michiel Ruzius

MSP compact

handzaam overzicht van de methodiek van programmamanagement Managing Successful Programmes

€ 19.95

Nieuwe samenwerkingsverbanden, vooruitgang in techniek, economische noodzaak: er zijn veel krachten waar organisaties vandaag de dag mee te maken hebben. Het doorvoeren van veranderingen is dan ook aan de orde van de dag en pure noodzaak. Soms zijn ze visiegedreven, soms gewoon nodig omdat wet- en regelgeving dat vraagt. Managing Successful Programmes (MSP®) is een standaard voor programmamanagement die helpt structuur aan te brengen in het managen van strategische veranderingstrajecten. Deze uitgave biedt een compact overzicht van MSP® (versie 2011) en is bedoeld voor iedereen die de basis van MSP® wil begrijpen. Deze uitgave is een goede basis voor de voorbereiding op het examen MSP® Foundation en het kan tevens dienen als naslagwerk voor iedereen die een rol heeft in programma`s. Met deze uitgave:
* begrijpt u de principes van MSP® en hun belang voor programma`s;
* leert u het procesmodel van MSP® kennen en de samenhang met activiteiten en producten;
* krijgt u inzicht in de toepassing van de MSP® besturingsthema`s;
* kent u het doel en de opbouw van de MSP® documenten.

Michiel Ruzius is trainer/adviseur bij NIMO Project Management Instituut te Soesterberg. Hij heeft een brede ervaring in project- en programmamanagement bij middelgrote en grote organisaties en is gecertificeerd trainer MSP®.

De serie The Project House omvat schriftelijke en digitale uitgaven gericht op educatie en professionalisering van project- en programmamanagement, zoals praktijkboeken, speciale uitgaven en leermaterialen.

Extra informatie: 
Paperback / softback
Met illustraties
November 2016
247 gram
210 x 160 x 9 mm
PTG Uitgevers
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Levertijd: 5 tot 7 werkdagen



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Ed van der Winden</b>,Waarom gaan dingen nou nooit eens een beetje vanzelf? En waarom dat de verkeerde vraag is.
Ed van der Winden
Waarom gaan dingen nou nooit eens een beetje vanzelf? En waarom dat de verkeerde vraag is.

<b>Bercan  Gunel</b>,We hebben al een vrouw
Bercan Gunel
We hebben al een vrouw

<b>Edward  Nagel</b>,Maandagmorgen staat alles op z`n kop!
Edward Nagel
Maandagmorgen staat alles op z`n kop!

<b>Nicolas  Desmet</b>,Wat als werken toch niet leuk was?
Nicolas Desmet
Wat als werken toch niet leuk was?

<b>Gytha  Heins</b>,Aanspreken? Gewoon doen! - Hoe je nou ťcht een aanspreekcultuur creŽert
Gytha Heins
Aanspreken? Gewoon doen! - Hoe je nou ťcht een aanspreekcultuur creŽert

<b>Graham  Allcott</b>,Zo word je een productiviteitsninja
Graham Allcott
Zo word je een productiviteitsninja


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Taco  Oosterkamp</b>,Elke dag je hoofd en inbox leeg - Hoe je snel en efficiŽnt je e-mail verwerkt in Microsoft Outlook
Taco Oosterkamp
Elke dag je hoofd en inbox leeg - Hoe je snel en efficiŽnt je e-mail verwerkt in Microsoft Outlook

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>H.  Bakker</b>,Helden en Horken
H. Bakker
Helden en Horken

<b>Aartjan van Erkel</b>,Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing
Aartjan van Erkel
Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

<b>Jos  Burgers</b>,Jos Burgers over klantgerichtheid
Jos Burgers
Jos Burgers over klantgerichtheid

<b>Hanke  Lange</b>,Uit het goede hout gesneden
Hanke Lange
Uit het goede hout gesneden
de enerverende stap van manager naar bestuurder

<b>Adjiedj  Bakas</b>,Trends 2018
Adjiedj Bakas
Trends 2018

<b>Wessel  Berkman</b>,De commerciŽle revolutie
Wessel Berkman
De commerciŽle revolutie
Van een lineair naar een exponentieel groeimodel

<b>Patries  Quant, Floris  Quant</b>,Projectmatig werken anno nu
Patries Quant, Floris Quant
Projectmatig werken anno nu

<b>Burgers</b>,Geef nooit korting!
Burgers
Geef nooit korting!

<b>Roel  Grit</b>,Projectmanagement
Roel Grit
Projectmanagement

<b>Cor  Molenaar</b>,De kracht van platformstrategie
Cor Molenaar
De kracht van platformstrategie

<b>Chris  Bakker, Els  Meertens</b>,IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement
Chris Bakker, Els Meertens
IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement

<b>Natalie J. Sayer, Bruce  Williams</b>,Lean voor dummies 2e editie
Natalie J. Sayer, Bruce Williams
Lean voor dummies 2e editie