internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Rijks
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: dinsdag


Marcel van Assen

Operational excellence

van industrie tot dienstverlening

€ 39.99

Je hoort het bijna in alle organisaties. En dat maakt Operational Excellence (OpX) nu belangrijker dan ooit. In veel organisaties is OpX zelfs opgenomen in de strategie.
Maar wat is het precies en hoe voer je het effectief in? OpX gaat om het doelmatig én doeltreffend inrichten en managen van de operationele organisatie, die daardoor steeds weer in staat is de juiste klantwaarde tegen de laagste kosten te realiseren. Hiervoor zijn vaak technieken zoals Lean en Six Sigma geschikt, maar ook de Theory of Constraints (toc) en concepten zoals Het Nieuwe Werken (hnw) en Agility (wendbaar organiseren). Maar hoe bepaalt u nu wanneer welk concept werkt en wanneer niet? En hoe realiseert u de operationeel excellente organisatie? Dit boek biedt de onmisbare handvatten om OpX succesvol in te voeren in alle soorten organisaties in alle sectoren.
OpX gaat echter niet alleen om `optimaliseren` of het toepassen van `harde` verbetertechnieken; leiderschap en het realiseren van een cultuur van continu verbeteren, waarin gestreefd wordt naar perfectie, zijn even belangrijk. Het daadwerkelijk invoeren en borgen van verbeteringen vereist immers draagvlak waarvoor meestal een gedragsverandering nodig is: ook bij het management.
Dit boek is een vervolg op Operational Excellence nieuwe stijl en gaat meer in op het toepassen, implementeren en realiseren van OpX in profit- en non-profit dienstverlening.
Het boek biedt onmisbare handvatten om OpX succesvol in te voeren in alle soorten organisaties, van industrie tot dienstverlening.
Marcel van Assen is adviseur bij Berenschot en hoogleraar Operational Excellence bij TiasNimbas Business School, de business school van de Technische Universiteit van Eindhoven en de Universiteit van Tilburg. Kijk voor meer informatie op www.vanassen.info.

Extra informatie: 
Paperback / softback
Met illustraties
April 2013
462 gram
240 x 170 x 16 mm
Boom
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: dinsdag



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Ed van der Winden</b>,Waarom gaan dingen nou nooit eens een beetje vanzelf? En waarom dat de verkeerde vraag is.
Ed van der Winden
Waarom gaan dingen nou nooit eens een beetje vanzelf? En waarom dat de verkeerde vraag is.

<b>Bercan  Gunel</b>,We hebben al een vrouw
Bercan Gunel
We hebben al een vrouw

<b>Edward  Nagel</b>,Maandagmorgen staat alles op z`n kop!
Edward Nagel
Maandagmorgen staat alles op z`n kop!

<b>Nicolas  Desmet</b>,Wat als werken toch niet leuk was?
Nicolas Desmet
Wat als werken toch niet leuk was?

<b>Gytha  Heins</b>,Aanspreken? Gewoon doen! - Hoe je nou ťcht een aanspreekcultuur creŽert
Gytha Heins
Aanspreken? Gewoon doen! - Hoe je nou ťcht een aanspreekcultuur creŽert

<b>Graham  Allcott</b>,Zo word je een productiviteitsninja
Graham Allcott
Zo word je een productiviteitsninja


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Taco  Oosterkamp</b>,Elke dag je hoofd en inbox leeg - Hoe je snel en efficiŽnt je e-mail verwerkt in Microsoft Outlook
Taco Oosterkamp
Elke dag je hoofd en inbox leeg - Hoe je snel en efficiŽnt je e-mail verwerkt in Microsoft Outlook

<b>H.  Bakker</b>,Helden en Horken
H. Bakker
Helden en Horken

<b>Natalie J. Sayer, Bruce  Williams</b>,Lean voor dummies 2e editie
Natalie J. Sayer, Bruce Williams
Lean voor dummies 2e editie

<b>Patries  Quant, Floris  Quant</b>,Projectmatig werken anno nu
Patries Quant, Floris Quant
Projectmatig werken anno nu

<b>Aartjan van Erkel</b>,Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing
Aartjan van Erkel
Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

<b>Jos  Burgers</b>,Jos Burgers over klantgerichtheid
Jos Burgers
Jos Burgers over klantgerichtheid

<b>Cor  Molenaar</b>,De kracht van platformstrategie
Cor Molenaar
De kracht van platformstrategie

<b>Chris  Bakker, Els  Meertens</b>,IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement
Chris Bakker, Els Meertens
IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement

<b>Roel  Grit</b>,Projectmanagement
Roel Grit
Projectmanagement

<b>Burgers</b>,Geef nooit korting!
Burgers
Geef nooit korting!

<b>Simon van der Veer, Linde  Peters</b>,Move before you`re ready
Simon van der Veer, Linde Peters
Move before you`re ready

<b>Mike  Michalowicz, Femke  Hogema</b>,Profit First
Mike Michalowicz, Femke Hogema
Profit First