internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Rijks
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: dinsdag


Maarten Beernink, Rupert Parker Brady

Mijn naam is Roland Kahn en ondernemen is mijn passie

Klantgericht ondernemen: de visie van de oprichter van Cool Cat

€ 17.50

Modekoning Roland Kahn is de geestelijk vader van de succesformule Cool Cat. Hij bouwt aan een zakenimperium in binnen- en buitenland als eigenaar van onder meer America Today, MS Mode en Sapph. Roland Kahn is ceo van Excellent Retail Brands. Zijn acht stelregels voor klantgericht ondernemen staan centraal in dit tweede deel van de boekenreeks Retaildenkers. Iedere stelregel komt recht uit zijn hart. `Het draait allemaal om liefde voor de klant.` Roland Kahn is retaildenker sinds 1952.

Dit Retaildenkers-boek is een initiatief van Maarten Beernink en Rupert Parker Brady, onder nemers in media. Maarten is oud-hoofdredacteur van Elsevier Retail en retaildenker sinds 1975. Hij is directeur-eigenaar van uitgeverij Het Boekenschap. Rupert is hoofdredacteur van RetailVisie en retaildenker sinds 1967. Hij ontwikkelt mediaconcepten en is actief als dagvoorzitter en moderator. Eerder verscheen in de reeks Retaildenkers het boek over de oprichter van Jumbo Supermarkten: `Mijn naam is Karel van Eerd en ik bewijs dat het wel kan.`

Roland heeft een briljante en gevaarlijke mix van creativiteit en avontuur - Sylvana Simons, levenspartner Roland

De vier retailgrootheden van Nederland: Jaap Blokker, Albert Heijn, Anton Dreesmann en Roland Kahn - Jaap Lagerweij, voormalig ceo Plus Supermarkten

Roland blijft zich verbazen als een kind en leeft met de energie van een kind. Dat is zijn kracht - Raymond Cloosterman, oprichter van Rituals

Recensie:
NBD Biblion
C.M. Manni 19-06-2013
'Dit tweede deel in de reeks `Retaildenkers` gaat over modekoning Roland Kahn, de geestelijk vader van de kleding-succesformule Cool Cat. Zijn acht stelregels voor klantgericht ondernemen staan centraal in dit vlot lezende boekje. Die stelregels zijn ingegeven door Kahn`s benadering dat alles draait om `liefde voor de klant` en gaan over: inspireer je mensen, kijk naar de concurrent, vraag om hulp, door pijn kun je groeien, winnen vraagt om topspelers, kun je het dromen dan kun je het doen, jouw geld is het geld van de klant, dingen goed doen is dingen simpel doen. Na een driehoeksgesprek over wie Kahn is en een uitleg over het waarom van dit boek, worden deze stelregels ingekleurd vanuit de op ervaring stoelende opvattingen van de heer Kahn. Denken vanuit de doelgroep staat centraal in zijn denken en is ook de rode draad in dit boek. Plezierige lay-out met rood als steunkleur in opmaak en teksten; diverse zwart-witfoto`s ter illustratie van de teksten. Pocketuitgave; normale druk.'

Extra informatie: 
Paperback / softback
160 pagina's
Met illustraties
Maart 2012
242 gram
179 x 127 x 15 mm
Het Boekenschap
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: dinsdag