internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Boekenweek
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 23:15


Maarten Beernink, Rupert Parker Brady

Mijn naam is Roland Kahn en ondernemen is mijn passie

Klantgericht ondernemen: de visie van de oprichter van Cool Cat

€ 17.50

Modekoning Roland Kahn is de geestelijk vader van de succesformule Cool Cat. Hij bouwt aan een zakenimperium in binnen- en buitenland als eigenaar van onder meer America Today, MS Mode en Sapph. Roland Kahn is ceo van Excellent Retail Brands. Zijn acht stelregels voor klantgericht ondernemen staan centraal in dit tweede deel van de boekenreeks Retaildenkers. Iedere stelregel komt recht uit zijn hart. `Het draait allemaal om liefde voor de klant.` Roland Kahn is retaildenker sinds 1952.

Dit Retaildenkers-boek is een initiatief van Maarten Beernink en Rupert Parker Brady, onder nemers in media. Maarten is oud-hoofdredacteur van Elsevier Retail en retaildenker sinds 1975. Hij is directeur-eigenaar van uitgeverij Het Boekenschap. Rupert is hoofdredacteur van RetailVisie en retaildenker sinds 1967. Hij ontwikkelt mediaconcepten en is actief als dagvoorzitter en moderator. Eerder verscheen in de reeks Retaildenkers het boek over de oprichter van Jumbo Supermarkten: `Mijn naam is Karel van Eerd en ik bewijs dat het wel kan.`

Roland heeft een briljante en gevaarlijke mix van creativiteit en avontuur - Sylvana Simons, levenspartner Roland

De vier retailgrootheden van Nederland: Jaap Blokker, Albert Heijn, Anton Dreesmann en Roland Kahn - Jaap Lagerweij, voormalig ceo Plus Supermarkten

Roland blijft zich verbazen als een kind en leeft met de energie van een kind. Dat is zijn kracht - Raymond Cloosterman, oprichter van Rituals

Recensie:
NBD Biblion
C.M. Manni 19-06-2013
'Dit tweede deel in de reeks `Retaildenkers` gaat over modekoning Roland Kahn, de geestelijk vader van de kleding-succesformule Cool Cat. Zijn acht stelregels voor klantgericht ondernemen staan centraal in dit vlot lezende boekje. Die stelregels zijn ingegeven door Kahn`s benadering dat alles draait om `liefde voor de klant` en gaan over: inspireer je mensen, kijk naar de concurrent, vraag om hulp, door pijn kun je groeien, winnen vraagt om topspelers, kun je het dromen dan kun je het doen, jouw geld is het geld van de klant, dingen goed doen is dingen simpel doen. Na een driehoeksgesprek over wie Kahn is en een uitleg over het waarom van dit boek, worden deze stelregels ingekleurd vanuit de op ervaring stoelende opvattingen van de heer Kahn. Denken vanuit de doelgroep staat centraal in zijn denken en is ook de rode draad in dit boek. Plezierige lay-out met rood als steunkleur in opmaak en teksten; diverse zwart-witfoto`s ter illustratie van de teksten. Pocketuitgave; normale druk.'

Extra informatie: 
Paperback / softback
160 pagina's
Met illustraties
Maart 2012
242 gram
179 x 127 x 15 mm
Het Boekenschap
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
,<b>Voor Dummies inspiratieboek voor de professional</b>

Voor Dummies inspiratieboek voor de professional

<b>Marinka  Lipsius</b>,Pakket Factor MOED en Factor DOEN
Marinka Lipsius
Pakket Factor MOED en Factor DOEN
set van 2 titels

<b>Ben  Tiggelaar</b>,De Ladder
Ben Tiggelaar
De Ladder
Waarom veranderen zo moeilijk is ?n... welke 3 stappen wel werken

<b>Femke  Hogema</b>,De winstadviseur
Femke Hogema
De winstadviseur
de nieuwe rol van boekhouders en accountants

<b>G.  Alblas, E.  Wijsman</b>,Gedrag in organisaties
G. Alblas, E. Wijsman
Gedrag in organisaties


Frans Melissen, Jean-Pièrre van der Rest, Stan Josephi, Rob Blomme
Hospitality Experience

<b>L�on de Caluw�</b>,Leren veranderen
L�on de Caluw�
Leren veranderen
een handboek voor de veranderkundige

<b>Yw van Kemenade</b>,Healthcare in Europe 2018
Yw van Kemenade
Healthcare in Europe 2018
The finance and reimbursement systems of 11 European countries

<b>Boudewijn  Bugter, Natanja de Bruin</b>,Werken met profielen en persona`s
Boudewijn Bugter, Natanja de Bruin
Werken met profielen en persona`s
Het goede van hokjesdenken

<b>Petra van den Boorn</b>,Bewust risicomanagement in de zorg
Petra van den Boorn
Bewust risicomanagement in de zorg

<b>Willem  Verbeke, Dave  Teeuwsen</b>,De veerkrachtige professional
Willem Verbeke, Dave Teeuwsen
De veerkrachtige professional


Populaire titels binnen deze rubriek:
,<b>Tweebenig samen werken</b>

Tweebenig samen werken

,<b>Vaksectie vraagt leiderschap</b>

Vaksectie vraagt leiderschap

<b>Chris  Guillebeau</b>,De Side Hustle
Chris Guillebeau
De Side Hustle
Begin voor jezelf, zonder je baan op te zeggen

<b>Unboss</b>,
Unboss

<b>Alexandra  Jankovich, Tom  Voskes</b>,Make Disruption Work
Alexandra Jankovich, Tom Voskes
Make Disruption Work

<b>Timothy  Ferriss</b>,Een werkweek van 4 uur
Timothy Ferriss
Een werkweek van 4 uur
Ontsnap aan de 9-tot-5-mentaliteit en leid een rijk leven

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Ben  Tiggelaar</b>,De Ladder
Ben Tiggelaar
De Ladder
Waarom veranderen zo moeilijk is ?n... welke 3 stappen wel werken

<b>Evelien  Bruins</b>,De kleine Bloggen voor dummies
Evelien Bruins
De kleine Bloggen voor dummies

<b>Het doel</b>,
Het doel

een proces van voortdurende verbetering

<b>Manon C.P.  Ruijters</b>,Queeste naar goed werk
Manon C.P. Ruijters
Queeste naar goed werk

<b>Bim  Bensdorp</b>,Champagne en karnemelk
Bim Bensdorp
Champagne en karnemelk
cultuur als spelmaker of spelbreker bij fusies en overnames

<b>Sasja  Dirkse-Hulscher, Angela  Talen</b>,Het Groot Werkvormenboek deel 1 - D? inspiratiebron voor resultaatgerichte trainingen, vergaderingen en andere bijeenkomsten
Sasja Dirkse-Hulscher, Angela Talen
Het Groot Werkvormenboek deel 1 - D? inspiratiebron voor resultaatgerichte trainingen, vergaderingen en andere bijeenkomsten

<b>Gerda van Galen, Evelien  Bruins</b>,De kleine Vloggen voor Dummies
Gerda van Galen, Evelien Bruins
De kleine Vloggen voor Dummies
Voor Dummies