internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina rijks
boekenweek
rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: zaterdag
Bestel vóór: 23:15


Maarten Beernink, Rupert Parker Brady

Mijn naam is Roland Kahn en ondernemen is mijn passie

Klantgericht ondernemen: de visie van de oprichter van Cool Cat

€ 17.50

Modekoning Roland Kahn is de geestelijk vader van de succesformule Cool Cat. Hij bouwt aan een zakenimperium in binnen- en buitenland als eigenaar van onder meer America Today, MS Mode en Sapph. Roland Kahn is ceo van Excellent Retail Brands. Zijn acht stelregels voor klantgericht ondernemen staan centraal in dit tweede deel van de boekenreeks Retaildenkers. Iedere stelregel komt recht uit zijn hart. `Het draait allemaal om liefde voor de klant.` Roland Kahn is retaildenker sinds 1952.

Dit Retaildenkers-boek is een initiatief van Maarten Beernink en Rupert Parker Brady, onder nemers in media. Maarten is oud-hoofdredacteur van Elsevier Retail en retaildenker sinds 1975. Hij is directeur-eigenaar van uitgeverij Het Boekenschap. Rupert is hoofdredacteur van RetailVisie en retaildenker sinds 1967. Hij ontwikkelt mediaconcepten en is actief als dagvoorzitter en moderator. Eerder verscheen in de reeks Retaildenkers het boek over de oprichter van Jumbo Supermarkten: `Mijn naam is Karel van Eerd en ik bewijs dat het wel kan.`

Roland heeft een briljante en gevaarlijke mix van creativiteit en avontuur - Sylvana Simons, levenspartner Roland

De vier retailgrootheden van Nederland: Jaap Blokker, Albert Heijn, Anton Dreesmann en Roland Kahn - Jaap Lagerweij, voormalig ceo Plus Supermarkten

Roland blijft zich verbazen als een kind en leeft met de energie van een kind. Dat is zijn kracht - Raymond Cloosterman, oprichter van Rituals

Recensie:
Alles gaat om liefde voor de klant
C.M. Manni NBD Biblion 19-06-2013
'Dit tweede deel in de reeks `Retaildenkers` gaat over modekoning Roland Kahn, de geestelijk vader van de kleding-succesformule Cool Cat. Zijn acht stelregels voor klantgericht ondernemen staan centraal in dit vlot lezende boekje. Die stelregels zijn ingegeven door Kahn`s benadering dat alles draait om `liefde voor de klant` en gaan over: inspireer je mensen, kijk naar de concurrent, vraag om hulp, door pijn kun je groeien, winnen vraagt om topspelers, kun je het dromen dan kun je het doen, jouw geld is het geld van de klant, dingen goed doen is dingen simpel doen. Na een driehoeksgesprek over wie Kahn is en een uitleg over het waarom van dit boek, worden deze stelregels ingekleurd vanuit de op ervaring stoelende opvattingen van de heer Kahn. Denken vanuit de doelgroep staat centraal in zijn denken en is ook de rode draad in dit boek. Plezierige lay-out met rood als steunkleur in opmaak en teksten; diverse zwart-witfoto`s ter illustratie van de teksten. Pocketuitgave; normale druk.'

Extra informatie: 
Paperback / softback
160 pagina's
Met illustraties
Maart 2012
242 gram
179 x 127 x 15 mm
Het Boekenschap
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: zaterdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Wim  Steenbergen</b>,Outsouring development and life-cycle management
Wim Steenbergen
Outsouring development and life-cycle management

<b>Kjeld  Aij</b>,Wie vraagt wordt beter!
Kjeld Aij
Wie vraagt wordt beter!

<b>Kenneth  Blanchard, Claire  D√≠az-Ort√≠z</b>,De one minute mentor - Mentoring als geheim ingrediŽnt voor succes
Kenneth Blanchard, Claire Díaz-Ortíz
De one minute mentor - Mentoring als geheim ingrediŽnt voor succes

<b>Niklas  Luhmann</b>,De nieuwe baas
Niklas Luhmann
De nieuwe baas

<b>Adam  Lashinsky</b>,De wilde rit
Adam Lashinsky
De wilde rit


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Joep  Schrijvers</b>,Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat + Hoe raak je ze kwijt
Joep Schrijvers
Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat + Hoe raak je ze kwijt

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Gijs van Wulfen</b>,Het innovatiedoolhof
Gijs van Wulfen
Het innovatiedoolhof

<b>Bob Burg & John David Mann</b>,De Go-Giver
Bob Burg & John David Mann
De Go-Giver
Een inspirerend verhaal over de waarde van geven

<b>Remko van der Pols, Yvette  Bakker</b>,BiSL® - Pocketguide - 2de herziene druk
Remko van der Pols, Yvette Bakker
BiSL® - Pocketguide - 2de herziene druk

<b>Angela  Talen</b>,Dit is de maand dat ik het anders doe
Angela Talen
Dit is de maand dat ik het anders doe
persoonlijk leiderschap in verandering

<b>Rob van Es</b>,Professionele ethiek
Rob van Es
Professionele ethiek
morele besluitvorming in organisaties en professies

<b>Ger  Boersma</b>,Retail in oorlog
Ger Boersma
Retail in oorlog

<b>Andres  Martina</b>,Succesverwachting
Andres Martina
Succesverwachting

<b>Tjalling van den Berg</b>,Eco-coachen
Tjalling van den Berg
Eco-coachen

<b>Hans van der Loo, Patrick  Davidson</b>,Waar haal je de energie vandaan?
Hans van der Loo, Patrick Davidson
Waar haal je de energie vandaan?

<b>Vreneli  Stadelmaier</b>,Yes she`s smart
Vreneli Stadelmaier
Yes she`s smart

<b>Cor  Molenaar</b>,De kracht van platformstrategie
Cor Molenaar
De kracht van platformstrategie