internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Boekenweek
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
School- en studieboeken
Educatieve uitgaven algemeen
Bij u in huis op: donderdag
Bestel vóór: 23:15


L. Kroes

Scoren.info Marketing en marktonderzoek

CM-VMGH-AMIH-JAM-INT

Scoren.info

€ 31.00


Met de methode Scoren.info wordt u opgeleid voor een breed en boeiend vakgebied. Van Commercieel medewerker tot Junior accountmanager, Vestigingsmanager groothandel, Assistent-manager internationale handel, Intercedent en Contactcenter medewerker. Allemaal functies die vallen onder commerciële werkzaamheden, maar hun eigen specialisatie kennen. Iedere medewerker in de commerciële sector heeft de taak de markt te onderzoeken en voorstellen te doen voor commercieel beleid. Om dat te kunnen moet je de basisprincipes van marketing en marktonderzoek kennen. Dit boek bevat die principes. Je komt te weten wat het marketingconcept is en wat dat van je vraagt. Dit werk draait tenslotte om het inspelen op de wensen en behoeften van (potentiële) klanten.


Extra informatie: 
Paperback / softback
Met illustraties
April 2016
384 gram
297 x 210 x 10 mm
Edu`Actief
Achterkant:
Bekijk de achterkant


Bij u in huis op: donderdag
Bestel vóór: 23:15