internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina rijks
boekenweek
rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Sociale wetenschappen
Communicatiekunde algemeen
Bij u in huis op: dinsdag


Karel Joos

Lobbyen

Inzicht, Invloed, Impact. Of hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen

€ 24.99

Lobbyen, voorbij de clichés van de achterkamertjes Zet de boodschap van je bedrijf bovenaan de agenda van het beleid. Hoe effectief communiceren met beleidsmakers? Wat met ethiek? Het eerste boek dat beschrijft hoe bedrijven kunnen interageren met beleidsmakers. Lobbyen ontrafelt hoe een succesvolle public affairs strategie steeds neerkomt op het creëren van inzicht, invloed en impact. Daarbij komen onderwerpen en technieken aan bod zoals issue analysis, key messaging, stakeholder mapping en single issue coalitions. Uiteraard wordt ook de rol van sociale media uitgebreid besproken. Ten slotte komen actuele problemen zoals ethiek en transparantie in public affairs aan bod.

Extra informatie: 
Paperback / softback
224 pagina's
Met illustraties
Februari 2015
470 gram
242 x 171 x 18 mm
Lannoo Campus
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: dinsdag



Andere titels binnen de rubriek:
Communicatiekunde algemeen


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Arjen P. Van Leeuwen, Miranda M.  Mulder</b>,Communicatieverhaal halen  2016
Arjen P. Van Leeuwen, Miranda M. Mulder
Communicatieverhaal halen 2016

<b>Yvonne van der Pol</b>,Bespiegelingen over intercultureel vakmanschap
Yvonne van der Pol
Bespiegelingen over intercultureel vakmanschap