internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Intertaal
Intertaal
Intertaal Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Sociale wetenschappen
Communicatiekunde algemeen
Uitverkocht/Niet leverbaar


Karel Joos

Lobbyen

Inzicht, Invloed, Impact. Of hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen

€ 24.99

Lobbyen, voorbij de clichés van de achterkamertjes Zet de boodschap van je bedrijf bovenaan de agenda van het beleid. Hoe effectief communiceren met beleidsmakers? Wat met ethiek? Het eerste boek dat beschrijft hoe bedrijven kunnen interageren met beleidsmakers. Lobbyen ontrafelt hoe een succesvolle public affairs strategie steeds neerkomt op het creëren van inzicht, invloed en impact. Daarbij komen onderwerpen en technieken aan bod zoals issue analysis, key messaging, stakeholder mapping en single issue coalitions. Uiteraard wordt ook de rol van sociale media uitgebreid besproken. Ten slotte komen actuele problemen zoals ethiek en transparantie in public affairs aan bod.

Extra informatie: 
Paperback, slap kaft
224 pagina's
Met illustraties
Februari 2015
475 gram
242 x 171 x 18 mm
Lannoo Campus
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Uitverkocht, dit artikel is niet meer leverbaar



Andere titels binnen de rubriek:
Communicatiekunde algemeen


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Jeske  Nederstigt, Theo  Poiesz</b>,Consumentengedrag
Jeske Nederstigt, Theo Poiesz
Consumentengedrag