internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
rijks
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: vrijdag
Betaal vóór: 23:15


Jos Burgers

No budget marketing

het slimme alternatief voor het vinden en binden van klanten

€ 20.00

Wilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? No Budget Marketing is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures.
In No Budget Marketing aat bestsellerauteur Jos Burgers zien hoe u fiks op uw marketingbudget bespaart door uw dure reclamecampagnes te vervangen door een gerichte, messcherpe strategie.
U maakt kennis met een andere manier van denken die geld bespaart én extra klanten oplevert. Want wat is nu geloofwaardiger: een voorgekookte reclameboodschap of mond-tot-mondreclame van een oprecht tevreden klant? No Budget Marketing betekent op een andere manier omgaan met klanten en media. Ontdek niet alleen hoe u van uw klanten ambassadeurs maakt. Leer ook hoe u de pers op uw hand krijgt en nieuwe klanten zélf kennis laat maken met uw product of dienst. Een eerste goede ervaring is de allerbeste reclame!
Is No Budget Marketing dan een antireclameboek? Integendeel: No Budget Marketing laat zich uitstekend combineren met traditionele marketing- en communicatietechnieken. Dit boek leert u welk middel het meest effectief is voor welk doel, en hoe Budget Marketing en No Budget Marketing elkaar kunnen versterken.
Dus of uw marketingbudiget nu goot of klein is, No Budget Marketing is een onmisbare aanvulling op uw marketinggereedschapskist.

Jos Burgers is auteur van managementboeken over klantgerichtheid, marketing, relatiemanagement en acquisitie, waaronder de bestseller Klanten zijn eigenlijk nét mensen! Als zelfstandig marketingadviseur helpt hij organisaties bij het vinden en binden van klanten, waarbij hij zijn klanten niet bedelft onder adviesrapporten, maar hen prikkelt en praktische adviezen aanreikt.

Extra informatie: 
Paperback / softback
140 pagina's
Met illustraties
Maart 2015
219 gram
215 x 135 x 10 mm
Academic Service nl
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: vrijdag
Betaal vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Patrick van der Pijl, Justin  Lokitz, Lisa Kay  Solomon</b>,Ontwerp Betere Business
Patrick van der Pijl, Justin Lokitz, Lisa Kay Solomon
Ontwerp Betere Business

<b>Rich  Karlgaard, Michael S.  Malone</b>,Team Genius, De nieuwste kennis over topteams in de praktijk
Rich Karlgaard, Michael S. Malone
Team Genius, De nieuwste kennis over topteams in de praktijk

<b>Edwin van Dieën, Rob van der Noll</b>,De Opdrachtgever  2de herziene druk
Edwin van Dieën, Rob van der Noll
De Opdrachtgever 2de herziene druk

<b>Ivo  Brughmans</b>,Paradoxaal leiderschap - Soepel schakelen tussen tegenpolen
Ivo Brughmans
Paradoxaal leiderschap - Soepel schakelen tussen tegenpolen

<b>Bart van Asten</b>,Handboek mobiele strategie - Succesvol zakendoen via mobiele devices
Bart van Asten
Handboek mobiele strategie - Succesvol zakendoen via mobiele devices

<b>Cialdini, Robert B.</b>,Pre-Suasion
Cialdini, Robert B.
Pre-Suasion


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Danielle  Braun, Jitske  Kramer</b>,De corporate tribe
Danielle Braun, Jitske Kramer
De corporate tribe
organisatielessen uit de antroplogie

<b>A. Vance</b>,Elon Musk
A. Vance
Elon Musk
Tesla, Spacex, and the Quest for a Fantastic Future

<b>George van Houts</b>,Door de bank genomen
George van Houts
Door de bank genomen

<b>Vance, Ashlee</b>,Elon Musk
Vance, Ashlee
Elon Musk
How the Billionaire CEO of SpaceX and Tesla is shaping our Future

<b>Napoleon  Hill</b>,Invictus Library Think and Grow Rich
Napoleon Hill
Invictus Library Think and Grow Rich
Invictus Library

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Peter  Epe, Wim  Koetzier</b>,Jaarverslaggeving
Peter Epe, Wim Koetzier
Jaarverslaggeving

<b>Ad Pruyn en Henk Wilke</b>,Sociale psychologie voor managers
Ad Pruyn en Henk Wilke
Sociale psychologie voor managers

<b>Jeroen Boschma, Inez Groen</b>,The Youth Marketers Handboek
Jeroen Boschma, Inez Groen
The Youth Marketers Handboek
Hoe bereik je generatie Einstein? The Do's & Don'ts

<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Jaap Peters</b>,Intensieve menshouderij
Jaap Peters
Intensieve menshouderij
Hoe kwaliteit oplost in rationaliteit

<b>Marc  Buelens, Herman van den Broeck</b>,Beslissen
Marc Buelens, Herman van den Broeck
Beslissen
Essentials

<b>Shane  Snow</b>,Smartcuts
Shane Snow
Smartcuts

<b>Edwin  Hansma</b>,Hey...ja jij. Het zit al in je!
Edwin Hansma
Hey...ja jij. Het zit al in je!

<b>.  Schoemakers, F.A.J.  Koopmans</b>,Operationeel personeelsmanagement
. Schoemakers, F.A.J. Koopmans
Operationeel personeelsmanagement