internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Boekenweek
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: dinsdag


Jos Burgers

No budget marketing

het slimme alternatief voor het vinden en binden van klanten

€ 21.00

Wilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? No Budget Marketing is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures.
In No Budget Marketing aat bestsellerauteur Jos Burgers zien hoe u fiks op uw marketingbudget bespaart door uw dure reclamecampagnes te vervangen door een gerichte, messcherpe strategie.
U maakt kennis met een andere manier van denken die geld bespaart én extra klanten oplevert. Want wat is nu geloofwaardiger: een voorgekookte reclameboodschap of mond-tot-mondreclame van een oprecht tevreden klant? No Budget Marketing betekent op een andere manier omgaan met klanten en media. Ontdek niet alleen hoe u van uw klanten ambassadeurs maakt. Leer ook hoe u de pers op uw hand krijgt en nieuwe klanten zélf kennis laat maken met uw product of dienst. Een eerste goede ervaring is de allerbeste reclame!
Is No Budget Marketing dan een antireclameboek? Integendeel: No Budget Marketing laat zich uitstekend combineren met traditionele marketing- en communicatietechnieken. Dit boek leert u welk middel het meest effectief is voor welk doel, en hoe Budget Marketing en No Budget Marketing elkaar kunnen versterken.
Dus of uw marketingbudiget nu goot of klein is, No Budget Marketing is een onmisbare aanvulling op uw marketinggereedschapskist.

Jos Burgers is auteur van managementboeken over klantgerichtheid, marketing, relatiemanagement en acquisitie, waaronder de bestseller Klanten zijn eigenlijk nét mensen! Als zelfstandig marketingadviseur helpt hij organisaties bij het vinden en binden van klanten, waarbij hij zijn klanten niet bedelft onder adviesrapporten, maar hen prikkelt en praktische adviezen aanreikt.

Extra informatie: 
Paperback / softback
140 pagina's
Met illustraties
Maart 2015
219 gram
215 x 135 x 10 mm
Academic Service
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: dinsdag



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
,<b>Voor Dummies inspiratieboek voor de professional</b>

Voor Dummies inspiratieboek voor de professional

<b>Marinka  Lipsius</b>,Pakket Factor MOED en Factor DOEN
Marinka Lipsius
Pakket Factor MOED en Factor DOEN
set van 2 titels

<b>Ben  Tiggelaar</b>,De Ladder
Ben Tiggelaar
De Ladder
Waarom veranderen zo moeilijk is ?n... welke 3 stappen wel werken

<b>Femke  Hogema</b>,De winstadviseur
Femke Hogema
De winstadviseur
de nieuwe rol van boekhouders en accountants

<b>G.  Alblas, E.  Wijsman</b>,Gedrag in organisaties
G. Alblas, E. Wijsman
Gedrag in organisaties


Frans Melissen, Jean-Pièrre van der Rest, Stan Josephi, Rob Blomme
Hospitality Experience

<b>L�on de Caluw�</b>,Leren veranderen
L�on de Caluw�
Leren veranderen
een handboek voor de veranderkundige

<b>Yw van Kemenade</b>,Healthcare in Europe 2018
Yw van Kemenade
Healthcare in Europe 2018
The finance and reimbursement systems of 11 European countries

<b>Boudewijn  Bugter, Natanja de Bruin</b>,Werken met profielen en persona`s
Boudewijn Bugter, Natanja de Bruin
Werken met profielen en persona`s
Het goede van hokjesdenken

<b>Petra van den Boorn</b>,Bewust risicomanagement in de zorg
Petra van den Boorn
Bewust risicomanagement in de zorg

<b>Willem  Verbeke, Dave  Teeuwsen</b>,De veerkrachtige professional
Willem Verbeke, Dave Teeuwsen
De veerkrachtige professional


Populaire titels binnen deze rubriek:
,<b>Tweebenig samen werken</b>

Tweebenig samen werken

,<b>Vaksectie vraagt leiderschap</b>

Vaksectie vraagt leiderschap

<b>Chris  Guillebeau</b>,De Side Hustle
Chris Guillebeau
De Side Hustle
Begin voor jezelf, zonder je baan op te zeggen

<b>Unboss</b>,
Unboss

<b>Alexandra  Jankovich, Tom  Voskes</b>,Make Disruption Work
Alexandra Jankovich, Tom Voskes
Make Disruption Work

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Timothy  Ferriss</b>,Een werkweek van 4 uur
Timothy Ferriss
Een werkweek van 4 uur
Ontsnap aan de 9-tot-5-mentaliteit en leid een rijk leven

<b>Evelien  Bruins</b>,De kleine Bloggen voor dummies
Evelien Bruins
De kleine Bloggen voor dummies

<b>Het doel</b>,
Het doel

een proces van voortdurende verbetering

<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Ben  Tiggelaar</b>,De Ladder
Ben Tiggelaar
De Ladder
Waarom veranderen zo moeilijk is ?n... welke 3 stappen wel werken

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Gerda van Galen, Evelien  Bruins</b>,De kleine Vloggen voor Dummies
Gerda van Galen, Evelien Bruins
De kleine Vloggen voor Dummies
Voor Dummies

<b>Manon C.P.  Ruijters</b>,Queeste naar goed werk
Manon C.P. Ruijters
Queeste naar goed werk

<b>Michele  Mees</b>,The Balanced Leader
Michele Mees
The Balanced Leader
exploring the dynamics of masculine and feminine energy