internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Boekenweek
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: woensdag
Bestel vóór: 12:00


Jos Burgers

Eén fan per dag

hoe overtref je de verwachtingen van klanten?

€ 20.00


Met `gewoon` tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is.

In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden beschrijft hij hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Niet door de bedrijfsvoering aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij!

* Het nieuwste boek van bestsellerauteur Jos Burgers, over de noodzaak om een waardevolle fanbase op te bouwen.

* Van zijn complete oeuvre zijn inmiddels meer dan 200.000 exemplaren verkocht.


Extra informatie: 
Hardback
176 pagina's
Februari 2017
359 gram
219 x 149 x 18 mm
Van Duuren Management
Achterkant:
Bekijk de achterkant


Bij u in huis op: woensdag
Bestel vóór: 12:00
Dit artikel is aanwezig in onze winkel



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
,<b>Voor Dummies inspiratieboek voor de professional</b>

Voor Dummies inspiratieboek voor de professional

<b>Marinka  Lipsius</b>,Pakket Factor MOED en Factor DOEN
Marinka Lipsius
Pakket Factor MOED en Factor DOEN
set van 2 titels

<b>Ben  Tiggelaar</b>,De Ladder
Ben Tiggelaar
De Ladder
Waarom veranderen zo moeilijk is ?n... welke 3 stappen wel werken

<b>Femke  Hogema</b>,De winstadviseur
Femke Hogema
De winstadviseur
de nieuwe rol van boekhouders en accountants

<b>G.  Alblas, E.  Wijsman</b>,Gedrag in organisaties
G. Alblas, E. Wijsman
Gedrag in organisaties

<b>Frans  Melissen, Jean-Pièrre van der Rest, Stan  Josephi, Rob  Blomme</b>,Hospitality Experience
Frans Melissen, Jean-Pièrre van der Rest, Stan Josephi, Rob Blomme
Hospitality Experience

<b>L�on de Caluw�</b>,Leren veranderen
L�on de Caluw�
Leren veranderen
een handboek voor de veranderkundige

<b>Yw van Kemenade</b>,Healthcare in Europe 2018
Yw van Kemenade
Healthcare in Europe 2018
The finance and reimbursement systems of 11 European countries

<b>Boudewijn  Bugter, Natanja de Bruin</b>,Werken met profielen en persona`s
Boudewijn Bugter, Natanja de Bruin
Werken met profielen en persona`s
Het goede van hokjesdenken

<b>Petra van den Boorn</b>,Bewust risicomanagement in de zorg
Petra van den Boorn
Bewust risicomanagement in de zorg

<b>Willem  Verbeke, Dave  Teeuwsen</b>,De veerkrachtige professional
Willem Verbeke, Dave Teeuwsen
De veerkrachtige professional


Populaire titels binnen deze rubriek:
,<b>Tweebenig samen werken</b>

Tweebenig samen werken

,<b>Vaksectie vraagt leider(schap)!</b>

Vaksectie vraagt leider(schap)!

<b>Chris  Guillebeau</b>,De Side Hustle
Chris Guillebeau
De Side Hustle
Begin voor jezelf, zonder je baan op te hoeven zeggen

<b>Unboss</b>,
Unboss

<b>Alexandra  Jankovich, Tom  Voskes</b>,Make Disruption Work
Alexandra Jankovich, Tom Voskes
Make Disruption Work
a CEO handbook for digital transformation

<b>Ben  Tiggelaar</b>,De Ladder
Ben Tiggelaar
De Ladder
Waarom veranderen zo moeilijk is ?n... welke 3 stappen wel werken

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Manon C.P.  Ruijters</b>,Queeste naar goed werk
Manon C.P. Ruijters
Queeste naar goed werk

<b>Timothy  Ferriss</b>,Een werkweek van 4 uur
Timothy Ferriss
Een werkweek van 4 uur
ontsnap aan de 9-tot-5-mentaliteit en leid een rijk leven

<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Het doel</b>,
Het doel

een proces van voortdurende verbetering

<b>Sasja  Dirkse-Hulscher, Angela  Talen</b>,Het groot werkvormenboekw 1
Sasja Dirkse-Hulscher, Angela Talen
Het groot werkvormenboekw 1

<b>Michele  Mees</b>,The Balanced Leader
Michele Mees
The Balanced Leader
exploring the dynamics of masculine and feminine energy

<b>Bim  Bensdorp</b>,Champagne en karnemelk
Bim Bensdorp
Champagne en karnemelk
cultuur als spelmaker of spelbreker bij fusies en overnames