internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina rijks
boekenweek
rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: dinsdag


Jeroen Geelhoed, Jeroen Kemperman, Jennifer op `t Hoog

Briljante businessmodellen in finance

Baanbrekers voor betrouwbaar bankieren en verzekeren

€ 39.99

Veel bestaande businessmodellen van banken en verzekeraars zijn niet toekomstvast.
Er is een doorbraak nodig om weer te gaan ondernemen vanuit hernieuwd
vertrouwen. Dat vraagt om briljante businessmodellen, gedreven vanuit visie.
Businessmodellen die waarde creëren voor alle stakeholders: klant, medewerker,
aandeelhouder en maatschappij.
Laat je inspireren door de 19 cases van organisaties die het anders deden, doen en gaan doen. In dit boek komen briljante businessmodellen aan bod voor de volgende zes financiële basisbehoeften:
Gemeenschappelijk betaalverkeer om betrouwbaar onderling te kunnen
handelen en ruilen:
Wisselbank, Visa en GCash Gemeenschappelijk bankieren om dagelijks geld op te nemen en te betalen in de gemeenschap:
Mit Ghamr, Svenska Handelsbanken en Umpqua Bank Samen financieren om middelen te vinden om te kunnen ondernemen:
Crédit Coopératif, BRI en SKS
Samen investeren om rendement te maken om morgen van te kunnen
leven: Pensioenfonds Rotterdamse Roeiers, Kickstarter en Leapfrog
Dagelijkse risico`s delen om tegenslagen te voorkomen, delen en repareren:
Centraal Beheer, Interpolis en Google
Bijzondere risico`s delen om ook de grote rampen te kunnen absorberen:
Lloyd`s, AIG en Credit Suisse
Jeroen Kemperman, Jennifer op `t Hoog (beiden werkzaam bij Achmea) en Jeroen
Geelhoed (&samhoud) inspireerden al talloze organisaties met de bestsellers
Briljante businessmodellen en Briljante businessmodellen in de Zorg.
Meedenken en -doen? wikibusinessmodels.com

Extra informatie: 
Hardback
400 pagina's
Met illustraties
April 2015
902 gram
248 x 177 x 31 mm
Academic Service
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: dinsdag



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Paul  Rulkens</b>,The power of preeminence
Paul Rulkens
The power of preeminence

<b>Titus  Bekkering, Jaap  Walter</b>,Van idee naar resultaat
Titus Bekkering, Jaap Walter
Van idee naar resultaat

<b>Paul  Rulkens</b>,Uitstekend
Paul Rulkens
Uitstekend

<b>Hans  Strikwerda, Jaap ten Wolde</b>,Verplichte literatuur voor commissarissen en bestuurders
Hans Strikwerda, Jaap ten Wolde
Verplichte literatuur voor commissarissen en bestuurders

<b>Tony de Bree</b>,Kan het vliegen?
Tony de Bree
Kan het vliegen?

<b>Arnold van Winden, Hans  Heerkens</b>,Solving Managerial Problems Systematically
Arnold van Winden, Hans Heerkens
Solving Managerial Problems Systematically


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Joep  Schrijvers</b>,Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat + Hoe raak je ze kwijt
Joep Schrijvers
Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat + Hoe raak je ze kwijt

<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Lon de Caluw</b>,Leren veranderen
Lon de Caluw
Leren veranderen
een handboek voor de veranderkundige

<b>Allard  Droste</b>,Semco in de polder
Allard Droste
Semco in de polder

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Jos  Burgers</b>,Een fan per dag!
Jos Burgers
Een fan per dag!

<b>Jacques  Pijl</b>,Strategie = Executie, Sneller verbeteren, vernieuwen én innoveren in een nieuwe tijd
Jacques Pijl
Strategie = Executie, Sneller verbeteren, vernieuwen én innoveren in een nieuwe tijd

<b>Ger  Boersma</b>,Retail in oorlog
Ger Boersma
Retail in oorlog

<b>Hans van der Loo, Patrick  Davidson</b>,Waar haal je de energie vandaan?
Hans van der Loo, Patrick Davidson
Waar haal je de energie vandaan?

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

,<b>Mensenorganisaties: 24 evoluties onder de loep</b>

Mensenorganisaties: 24 evoluties onder de loep

<b>Arpa Learn Instituut</b>,Op weg naar een lerende organisatie
Arpa Learn Instituut
Op weg naar een lerende organisatie

<b>Natalie J.  Sayer, Bruce  Williams</b>,De kleine Lean voor Dummies
Natalie J. Sayer, Bruce Williams
De kleine Lean voor Dummies
Voor Dummies

<b>Maurits Bruel, Jurgen Geerlings en Joost van Hamel</b>,Uitblinken als familiebedrijf
Maurits Bruel, Jurgen Geerlings en Joost van Hamel
Uitblinken als familiebedrijf
Over de inrichting en werking van goed bestuur

<b>Nvt.</b>,Balanced Scorecard & INK- managementmodel
Nvt.
Balanced Scorecard & INK- managementmodel