internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Intertaal
Intertaal
Intertaal Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: woensdag


Jeroen Geelhoed, Jeroen Kemperman, Jennifer op `t Hoog

Briljante businessmodellen in finance

Baanbrekers voor betrouwbaar bankieren en verzekeren

€ 39.99

Veel bestaande businessmodellen van banken en verzekeraars zijn niet toekomstvast.
Er is een doorbraak nodig om weer te gaan ondernemen vanuit hernieuwd
vertrouwen. Dat vraagt om briljante businessmodellen, gedreven vanuit visie.
Businessmodellen die waarde creëren voor alle stakeholders: klant, medewerker,
aandeelhouder en maatschappij.
Laat je inspireren door de 19 cases van organisaties die het anders deden, doen en gaan doen. In dit boek komen briljante businessmodellen aan bod voor de volgende zes financiële basisbehoeften:
Gemeenschappelijk betaalverkeer om betrouwbaar onderling te kunnen
handelen en ruilen:
Wisselbank, Visa en GCash Gemeenschappelijk bankieren om dagelijks geld op te nemen en te betalen in de gemeenschap:
Mit Ghamr, Svenska Handelsbanken en Umpqua Bank Samen financieren om middelen te vinden om te kunnen ondernemen:
Crédit Coopératif, BRI en SKS
Samen investeren om rendement te maken om morgen van te kunnen
leven: Pensioenfonds Rotterdamse Roeiers, Kickstarter en Leapfrog
Dagelijkse risico`s delen om tegenslagen te voorkomen, delen en repareren:
Centraal Beheer, Interpolis en Google
Bijzondere risico`s delen om ook de grote rampen te kunnen absorberen:
Lloyd`s, AIG en Credit Suisse
Jeroen Kemperman, Jennifer op `t Hoog (beiden werkzaam bij Achmea) en Jeroen
Geelhoed (&samhoud) inspireerden al talloze organisaties met de bestsellers
Briljante businessmodellen en Briljante businessmodellen in de Zorg.
Meedenken en -doen? wikibusinessmodels.com

Extra informatie: 
Hardback
400 pagina's
Met illustraties
April 2015
902 gram
248 x 177 x 31 mm
Academic Service
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: woensdag



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Ed  Schouten</b>,Projectmatig werken in de praktijk
Ed Schouten
Projectmatig werken in de praktijk

<b>S.  Ramkhelawan</b>,The Visionary Negotiator
S. Ramkhelawan
The Visionary Negotiator

<b>Tendayi  Viki, Dan  Toma, Esther  Gons</b>,De Corporate Startup - NL editie; Hoe je als gevestigd bedrijf een ecosysteem voor innovatie creŽert
Tendayi Viki, Dan Toma, Esther Gons
De Corporate Startup - NL editie; Hoe je als gevestigd bedrijf een ecosysteem voor innovatie creŽert

<b>André  Wierdsma, Joop  Swieringa</b>,Lerend organiseren
André Wierdsma, Joop Swieringa
Lerend organiseren

<b>Jan  Lubberding, Rob van Stratum, Erik  Kaptein</b>,Changemanagement
Jan Lubberding, Rob van Stratum, Erik Kaptein
Changemanagement


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Cor  Molenaar</b>,De kracht van platformstrategie
Cor Molenaar
De kracht van platformstrategie

<b>Lon de Caluw</b>,Leren veranderen
Lon de Caluw
Leren veranderen
een handboek voor de veranderkundige

<b>Aartjan van Erkel</b>,Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing
Aartjan van Erkel
Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

<b>Hans van der Loo, Patrick  Davidson</b>,Waar haal je de energie vandaan?
Hans van der Loo, Patrick Davidson
Waar haal je de energie vandaan?

<b>Chris  Bakker, Els  Meertens</b>,IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement
Chris Bakker, Els Meertens
IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement

<b>Jos  Burgers</b>,Een fan per dag!
Jos Burgers
Een fan per dag!

<b>Roel  Grit</b>,Projectmanagement
Roel Grit
Projectmanagement

<b>Femke  Hogema</b>,Financiën voor zzp`ers en andere zelfstandige ondernemers
Femke Hogema
Financiën voor zzp`ers en andere zelfstandige ondernemers

<b>Nir  Eyal</b>,Hooked - hoe je mensen verslaafd maakt aan je product
Nir Eyal
Hooked - hoe je mensen verslaafd maakt aan je product

<b>Jack  Korsten</b>,De GroeiSpiraal
Jack Korsten
De GroeiSpiraal

<b>Gijs van Wulfen</b>,Het innovatiedoolhof
Gijs van Wulfen
Het innovatiedoolhof

<b>Jacques  Pijl</b>,Strategie = Executie, Sneller verbeteren, vernieuwen ťn innoveren in een nieuwe tijd
Jacques Pijl
Strategie = Executie, Sneller verbeteren, vernieuwen ťn innoveren in een nieuwe tijd