internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Rijks
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: donderdag
Bestel vóór: 23:15


Jaap Zijlstra, Lizanne Vroom

Ik durf het risico wel aal!

een integrale en praktische kijk op risicomanagement

€ 29.90

Het financiële landschap is ingrijpend veranderd en de vraag `hoe je je kunt onderscheiden van andere financiële adviseurs` is meer actueel dan ooit tevoren. Dit boek geeft je praktische handvatten en helpt je bij het professionaliseren van je advies. Risicomanagement staat hoog op de agenda! Toch krijgt risicomanagement in de praktijk onvoldoende handen en voeten en ontbreekt het aan vaardigheden om risicobewustzijn te verhogen en echt vanuit de klant te denken. Daarom dit boek: een unieke combinatie tussen een praktische risicomanagementaanpak én persoonlijke coaching op vaardigheden. Je kunt immers een `master` zijn qua vakinhoudelijke kennis, maar als je het niet goed voor het voetlicht weet te brengen heb je nog niets. Aan de hand van een stappenplan worden in het boek praktische aandachtspunten vanuit risicomanagement belicht en worden direct bruggen gemaakt naar de dagelijkse activiteiten.

Daarbij wordt op een plezierige en persoonlijke wijze aandacht gegeven aan je vaardigheden, gedrag, `persoonlijk risicomanagement` en commercieel leiderschap. Als financieel deskundige ben je een gesprekspartner voor verschillende typen klanten. Jouw inhoudelijke deskundigheid is niet altijd een garantie voor de acceptatie van je adviezen en bepalen maar voor een deel jouw succes. Steeds belangrijker ben jij als persoon, met jouw eigen communicatieve vaardigheden en talenten.

Na het toepassen van de inzichten uit dit boek creëer je meerwaarde in je dienstverlening en realiseer je meer winst voor jezelf en je klant.

Extra informatie: 
Paperback / softback
240 pagina's
Met illustraties
November 2014
436 gram
241 x 159 x 15 mm
Vakmedianet Management B.V.
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: donderdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Ed van der Winden</b>,Waarom gaan dingen nou nooit eens een beetje vanzelf? En waarom dat de verkeerde vraag is.
Ed van der Winden
Waarom gaan dingen nou nooit eens een beetje vanzelf? En waarom dat de verkeerde vraag is.

<b>Bercan  Gunel</b>,We hebben al een vrouw
Bercan Gunel
We hebben al een vrouw

<b>Edward  Nagel</b>,Maandagmorgen staat alles op z`n kop!
Edward Nagel
Maandagmorgen staat alles op z`n kop!

<b>Nicolas  Desmet</b>,Wat als werken toch niet leuk was?
Nicolas Desmet
Wat als werken toch niet leuk was?

<b>Gytha  Heins</b>,Aanspreken? Gewoon doen! - Hoe je nou ťcht een aanspreekcultuur creŽert
Gytha Heins
Aanspreken? Gewoon doen! - Hoe je nou ťcht een aanspreekcultuur creŽert

<b>Graham  Allcott</b>,Zo word je een productiviteitsninja
Graham Allcott
Zo word je een productiviteitsninja


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Taco  Oosterkamp</b>,Elke dag je hoofd en inbox leeg - Hoe je snel en efficiŽnt je e-mail verwerkt in Microsoft Outlook
Taco Oosterkamp
Elke dag je hoofd en inbox leeg - Hoe je snel en efficiŽnt je e-mail verwerkt in Microsoft Outlook

<b>H.  Bakker</b>,Helden en Horken
H. Bakker
Helden en Horken

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Jos  Burgers</b>,Jos Burgers over klantgerichtheid
Jos Burgers
Jos Burgers over klantgerichtheid

<b>Aartjan van Erkel</b>,Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing
Aartjan van Erkel
Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

<b>Patries  Quant, Floris  Quant</b>,Projectmatig werken anno nu
Patries Quant, Floris Quant
Projectmatig werken anno nu

<b>Wessel  Berkman</b>,De commerciŽle revolutie
Wessel Berkman
De commerciŽle revolutie
Van een lineair naar een exponentieel groeimodel

<b>Hanke  Lange</b>,Uit het goede hout gesneden
Hanke Lange
Uit het goede hout gesneden
de enerverende stap van manager naar bestuurder

<b>Burgers</b>,Geef nooit korting!
Burgers
Geef nooit korting!

<b>Chris  Bakker, Els  Meertens</b>,IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement
Chris Bakker, Els Meertens
IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement

<b>Roel  Grit</b>,Projectmanagement
Roel Grit
Projectmanagement

<b>Cor  Molenaar</b>,De kracht van platformstrategie
Cor Molenaar
De kracht van platformstrategie

<b>Natalie J. Sayer, Bruce  Williams</b>,Lean voor dummies 2e editie
Natalie J. Sayer, Bruce Williams
Lean voor dummies 2e editie

<b>Manfred F.R.  Kets de Vries</b>,Leiderschap ontraadseld
Manfred F.R. Kets de Vries
Leiderschap ontraadseld