internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
rijks
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: donderdag
Betaal vóór: 23:15


Lizanne Vroom Jaap Zijlstra

Ik durf het risico wel aan!

een integrale en praktische kijk op risicomanagement

€ 24.95

Het financiële landschap is ingrijpend veranderd en de vraag ‘hoe je je kunt onderscheiden van andere financiële adviseurs’ is meer actueel dan ooit tevoren. Dit boek geeft je praktische handvatten en je helpt je bij het professionaliseren van je advies. Risicomanagement staat hoog op de agenda! Toch krijgt risicomanagement in de praktijk onvoldoende handen en voeten en ontbreekt het aan vaardigheden om risicobewustzijn te verhogen en echt vanuit de klant te denken. Daarom dit boek: een unieke combinatie tussen een praktische risicomanagement aanpak en persoonlijke coaching op vaardigheden.
Je kunt immers een "master" zijn qua vakinhoudelijke kennis, maar als je het niet goed voor het voetlicht weet te brengen heb je nog niets. Aan de hand van een stappenplan worden in het boek praktische aandachtspunten vanuit risicomanagement belicht en worden direct bruggen gemaakt naar de dagelijkse (verzekerings)activiteiten.

Daarbij wordt op een plezierige en persoonlijke wijze aandacht gegeven aan je vaardigheden, gedrag, "persoonlijk risicomanagement" en commercieel leiderschap. Als financieel deskundige ben je een gesprekspartner voor verschillende typen klanten. Jouw inhoudelijke deskundigheid is niet altijd een garantie voor de acceptatie van je adviezen en bepalen maar voor een deel jouw succes. Steeds belangrijker ben jij als persoon, met jouw eigen communicatieve vaardigheden en talenten.

Na het toepassen van de inzichten uit dit boek creeer je meerwaarde in je dienstverlening en realiseer je meer winst voor jezelf en je klant!


Jaap Zijlstra is directeur van 2M. 2M (to matter) is een adviesbureau voor training & coaching, recruitment en consulting. Haar missie is: ertoe doen! 2M zet mensen weer in hun kracht. 2M creëert meerwaarde binnen organisaties voor mensen die richting zoeken bij persoonlijke en professionele dilemma’s.

Lizanne Vroom is ruim 15 jaar zelfstandig risicomanagement adviseur. Zij kenmerkt zich door een praktische en enthousiaste aanpak, waarbij de ondernemer en zijn onderneming steeds centraal staan. Lizanne is vanuit haar eigen adviespraktijk verbonden aan NIBE-SVV en verantwoordelijk voor diverse risicomanagement opleidingen.

Extra informatie: 
Paperback / softback
215 pagina's
Met illustraties
Maart 2011
309 gram
212 x 136 x 20 mm
Attrakt B.V.
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: donderdag
Betaal vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Patrick van der Pijl, Justin  Lokitz, Lisa Kay  Solomon</b>,Ontwerp Betere Business
Patrick van der Pijl, Justin Lokitz, Lisa Kay Solomon
Ontwerp Betere Business

<b>Rich  Karlgaard, Michael S.  Malone</b>,Team Genius, De nieuwste kennis over topteams in de praktijk
Rich Karlgaard, Michael S. Malone
Team Genius, De nieuwste kennis over topteams in de praktijk

<b>Edwin van Dieën, Rob van der Noll</b>,De Opdrachtgever  2de herziene druk
Edwin van Dieën, Rob van der Noll
De Opdrachtgever 2de herziene druk

<b>Ivo  Brughmans</b>,Paradoxaal leiderschap - Soepel schakelen tussen tegenpolen
Ivo Brughmans
Paradoxaal leiderschap - Soepel schakelen tussen tegenpolen

<b>Bart van Asten</b>,Handboek mobiele strategie - Succesvol zakendoen via mobiele devices
Bart van Asten
Handboek mobiele strategie - Succesvol zakendoen via mobiele devices

<b>Cialdini, Robert B.</b>,Pre-Suasion
Cialdini, Robert B.
Pre-Suasion


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Danielle  Braun, Jitske  Kramer</b>,De corporate tribe
Danielle Braun, Jitske Kramer
De corporate tribe
organisatielessen uit de antroplogie

<b>George van Houts</b>,Door de bank genomen
George van Houts
Door de bank genomen

<b>A. Vance</b>,Elon Musk
A. Vance
Elon Musk
Tesla, Spacex, and the Quest for a Fantastic Future

<b>Napoleon  Hill</b>,Invictus Library Think and Grow Rich
Napoleon Hill
Invictus Library Think and Grow Rich
Invictus Library

<b>Vance, Ashlee</b>,Elon Musk
Vance, Ashlee
Elon Musk
How the Billionaire CEO of SpaceX and Tesla is shaping our Future

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Marc  Buelens, Herman van den Broeck</b>,Beslissen
Marc Buelens, Herman van den Broeck
Beslissen
Essentials

<b>Peter  Epe, Wim  Koetzier</b>,Jaarverslaggeving
Peter Epe, Wim Koetzier
Jaarverslaggeving

<b>Jaap Peters</b>,Intensieve menshouderij
Jaap Peters
Intensieve menshouderij
Hoe kwaliteit oplost in rationaliteit

<b>Jeroen Boschma, Inez Groen</b>,The Youth Marketers Handboek
Jeroen Boschma, Inez Groen
The Youth Marketers Handboek
Hoe bereik je generatie Einstein? The Do's & Don'ts

<b>Rinske Jansen</b>,Startergids voor zzp`ers
Rinske Jansen
Startergids voor zzp`ers
goed van start

<b>Ben  Tiggelaar, Joël  Aerts</b>,Ben Tiggelaar MBA in een dag - het boek
Ben Tiggelaar, Joël Aerts
Ben Tiggelaar MBA in een dag - het boek
een frisse blik op de beste ideeen van de belangrijkste managementdenkers

<b>Aartjan van Erkel</b>,Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing
Aartjan van Erkel
Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

<b>Edwin  Hansma</b>,Hey...ja jij. Het zit al in je!
Edwin Hansma
Hey...ja jij. Het zit al in je!