internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Intertaal
Intertaal
Intertaal Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: woensdag
Bestel vóór: 23:15


Lizanne Vroom Jaap Zijlstra

Ik durf het risico wel aan!

een integrale en praktische kijk op risicomanagement

€ 24.95

Het financiële landschap is ingrijpend veranderd en de vraag ‘hoe je je kunt onderscheiden van andere financiële adviseurs’ is meer actueel dan ooit tevoren. Dit boek geeft je praktische handvatten en je helpt je bij het professionaliseren van je advies. Risicomanagement staat hoog op de agenda! Toch krijgt risicomanagement in de praktijk onvoldoende handen en voeten en ontbreekt het aan vaardigheden om risicobewustzijn te verhogen en echt vanuit de klant te denken. Daarom dit boek: een unieke combinatie tussen een praktische risicomanagement aanpak en persoonlijke coaching op vaardigheden.
Je kunt immers een "master" zijn qua vakinhoudelijke kennis, maar als je het niet goed voor het voetlicht weet te brengen heb je nog niets. Aan de hand van een stappenplan worden in het boek praktische aandachtspunten vanuit risicomanagement belicht en worden direct bruggen gemaakt naar de dagelijkse (verzekerings)activiteiten.

Daarbij wordt op een plezierige en persoonlijke wijze aandacht gegeven aan je vaardigheden, gedrag, "persoonlijk risicomanagement" en commercieel leiderschap. Als financieel deskundige ben je een gesprekspartner voor verschillende typen klanten. Jouw inhoudelijke deskundigheid is niet altijd een garantie voor de acceptatie van je adviezen en bepalen maar voor een deel jouw succes. Steeds belangrijker ben jij als persoon, met jouw eigen communicatieve vaardigheden en talenten.

Na het toepassen van de inzichten uit dit boek creeer je meerwaarde in je dienstverlening en realiseer je meer winst voor jezelf en je klant!


Jaap Zijlstra is directeur van 2M. 2M (to matter) is een adviesbureau voor training & coaching, recruitment en consulting. Haar missie is: ertoe doen! 2M zet mensen weer in hun kracht. 2M creëert meerwaarde binnen organisaties voor mensen die richting zoeken bij persoonlijke en professionele dilemma’s.

Lizanne Vroom is ruim 15 jaar zelfstandig risicomanagement adviseur. Zij kenmerkt zich door een praktische en enthousiaste aanpak, waarbij de ondernemer en zijn onderneming steeds centraal staan. Lizanne is vanuit haar eigen adviespraktijk verbonden aan NIBE-SVV en verantwoordelijk voor diverse risicomanagement opleidingen.

Extra informatie: 
Paperback / softback
215 pagina's
Met illustraties
Maart 2011
309 gram
212 x 136 x 20 mm
Attrakt B.V.
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: woensdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Ed  Schouten</b>,Projectmatig werken in de praktijk
Ed Schouten
Projectmatig werken in de praktijk

<b>S.  Ramkhelawan</b>,The Visionary Negotiator
S. Ramkhelawan
The Visionary Negotiator

<b>Tendayi  Viki, Dan  Toma, Esther  Gons</b>,De Corporate Startup - NL editie; Hoe je als gevestigd bedrijf een ecosysteem voor innovatie creŽert
Tendayi Viki, Dan Toma, Esther Gons
De Corporate Startup - NL editie; Hoe je als gevestigd bedrijf een ecosysteem voor innovatie creŽert

<b>André  Wierdsma, Joop  Swieringa</b>,Lerend organiseren
André Wierdsma, Joop Swieringa
Lerend organiseren

<b>Jan  Lubberding, Rob van Stratum, Erik  Kaptein</b>,Changemanagement
Jan Lubberding, Rob van Stratum, Erik Kaptein
Changemanagement


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Lon de Caluw</b>,Leren veranderen
Lon de Caluw
Leren veranderen
een handboek voor de veranderkundige

<b>Cor  Molenaar</b>,De kracht van platformstrategie
Cor Molenaar
De kracht van platformstrategie

<b>Hans van der Loo, Patrick  Davidson</b>,Waar haal je de energie vandaan?
Hans van der Loo, Patrick Davidson
Waar haal je de energie vandaan?

<b>Aartjan van Erkel</b>,Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing
Aartjan van Erkel
Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

<b>Chris  Bakker, Els  Meertens</b>,IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement
Chris Bakker, Els Meertens
IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement

<b>Roel  Grit</b>,Projectmanagement
Roel Grit
Projectmanagement

<b>Jos  Burgers</b>,Een fan per dag!
Jos Burgers
Een fan per dag!

<b>Gijs van Wulfen</b>,Het innovatiedoolhof
Gijs van Wulfen
Het innovatiedoolhof

<b>Nir  Eyal</b>,Hooked - hoe je mensen verslaafd maakt aan je product
Nir Eyal
Hooked - hoe je mensen verslaafd maakt aan je product

<b>Remko van der Pols, Yvette  Bakker</b>,BiSL® - Pocketguide - 2de herziene druk
Remko van der Pols, Yvette Bakker
BiSL® - Pocketguide - 2de herziene druk

<b>Bob Burg & John David Mann</b>,De Go-Giver
Bob Burg & John David Mann
De Go-Giver
Een inspirerend verhaal over de waarde van geven

<b>Jack  Korsten</b>,De GroeiSpiraal
Jack Korsten
De GroeiSpiraal