internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Rijks
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen

Mark van Vuuren Ilse van Ravenstein Ameike van der Ven

De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

€ 39.95


Wist je dat medewerkers in organisaties zo`n 80% van hun werktijd in gesprekken zitten? Dan wil je toch dat die gesprekken van top kwaliteit zijn? Wij vragen ons af of al die gesprekken ook werkelijk waarde hebben voor de deelnemers en de organisatie. Gesprekken zijn `hot`. Althans als je ziet dat het ene na het andere boek over lastige conversaties, luisteren en andere gesprek gerelateerde onderwerpen de laatste paar jaren het licht ziet.

Zo veel als er over wordt geschreven zo weinig aandacht is er in organisaties voor het voeren van goede gesprekken. Daarom dus nog een `boek` over gesprekken! Maar dan wel volledig gericht op de winst (of het verlies) die gesprekken organisaties (en de mensen die daar werken) opleveren. En hoe je die waarde voor je organisatie kunt helpen vergroten.

Iedereen in de organisatie is verantwoordelijk voor die goede gesprekken, maar wij zien ook een nieuwe rol ontstaan: de zogenaamde gespreksfluisteraar. Een persoon die anderen binnen de organisatie helpt om hun gesprekken te verbeteren. Deze rol past iedereen die zich verantwoordelijk voelt voor gesprekken van waarde, maar is speciaal interessant voor bijvoorbeeld HR-adviseurs, verandermanagers, kwaliteitsmanagers, projectleiders, teamcoaches, communicatiespecialisten en organisatieadviseurs. Cruciaal: de ideale gespreksfluisteraar heeft kennis van en inzicht in hoe organisaties werken en wat mensen beweegt.

Wil jij direct aan de slag om gesprekken binnen jouw organisatie te verbeteren? Dan is dit boek het beste startpunt. Een werkboek opgedeeld in vier elementen die bijdragen aan gesprekken van waarde. Het biedt achtergronden en vooral veel praktische tools om direct aan de slag te gaan en de gesprekken binnen jouw organisatie naar een hoger plan te tillen. Kruip in de rol van gespreksfluisteraar en `fluister` jouw organisatie naar gesprekken met meer waarde!



Extra informatie: 
Samengesteld pakket
Met illustraties
November 2016
429 gram
210 x 148 x 28 mm
Commotion Publishing
Achterkant:
Bekijk de achterkant


Langere levertijd



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Ed van der Winden</b>,Waarom gaan dingen nou nooit eens een beetje vanzelf? En waarom dat de verkeerde vraag is.
Ed van der Winden
Waarom gaan dingen nou nooit eens een beetje vanzelf? En waarom dat de verkeerde vraag is.

<b>Bercan  Gunel</b>,We hebben al een vrouw
Bercan Gunel
We hebben al een vrouw

<b>Edward  Nagel</b>,Maandagmorgen staat alles op z`n kop!
Edward Nagel
Maandagmorgen staat alles op z`n kop!

<b>Nicolas  Desmet</b>,Wat als werken toch niet leuk was?
Nicolas Desmet
Wat als werken toch niet leuk was?

<b>Gytha  Heins</b>,Aanspreken? Gewoon doen! - Hoe je nou ťcht een aanspreekcultuur creŽert
Gytha Heins
Aanspreken? Gewoon doen! - Hoe je nou ťcht een aanspreekcultuur creŽert

<b>Graham  Allcott</b>,Zo word je een productiviteitsninja
Graham Allcott
Zo word je een productiviteitsninja


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Taco  Oosterkamp</b>,Elke dag je hoofd en inbox leeg - Hoe je snel en efficiŽnt je e-mail verwerkt in Microsoft Outlook
Taco Oosterkamp
Elke dag je hoofd en inbox leeg - Hoe je snel en efficiŽnt je e-mail verwerkt in Microsoft Outlook

<b>H.  Bakker</b>,Helden en Horken
H. Bakker
Helden en Horken

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Natalie J. Sayer, Bruce  Williams</b>,Lean voor dummies 2e editie
Natalie J. Sayer, Bruce Williams
Lean voor dummies 2e editie

<b>Hanke  Lange</b>,Uit het goede hout gesneden
Hanke Lange
Uit het goede hout gesneden
de enerverende stap van manager naar bestuurder

<b>Aartjan van Erkel</b>,Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing
Aartjan van Erkel
Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

<b>Patries  Quant, Floris  Quant</b>,Projectmatig werken anno nu
Patries Quant, Floris Quant
Projectmatig werken anno nu

<b>Chris  Bakker, Els  Meertens</b>,IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement
Chris Bakker, Els Meertens
IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement

<b>Burgers</b>,Geef nooit korting!
Burgers
Geef nooit korting!

<b>Roel  Grit</b>,Projectmanagement
Roel Grit
Projectmanagement

<b>Cor  Molenaar</b>,De kracht van platformstrategie
Cor Molenaar
De kracht van platformstrategie

<b>Wessel  Berkman</b>,De commerciŽle revolutie
Wessel Berkman
De commerciŽle revolutie
Van een lineair naar een exponentieel groeimodel

<b>Jos  Burgers</b>,Jos Burgers over klantgerichtheid
Jos Burgers
Jos Burgers over klantgerichtheid

<b>Luc van Bussel</b>,Gastgevers in Geluk
Luc van Bussel
Gastgevers in Geluk