internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Boekenweek
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: dinsdag


Gijs van Wulfen

Het innovatiedoolhof

4 Routes naar een succesvolle new businesscase

Van € 34.99 voor € 34.95




Managementboek van het jaar 2017!


`Het Innovatiedoolhof`: innovatie simpel gemaakt


Van alle innovatieprojecten haalt 80% de markt niet. Is de start van innovatie voor jou persoonlijk ook een zoektocht? Dan ben je niet de enige. Misschien word je tegengehouden door een gebrek aan tijd en middelen. Of je weet niet goed wat de eindklant wil. En veel collega`s schepen je af omdat zij hun nek niet willen uitsteken.


Als spreker over innovatie reist Gijs van Wulfen de hele wereld over: van Turkije naar Tokio en van Canada naar Kaapstad. Overal merkt hij dat innovators dezelfde obstakels tegenkomen en daar wil hij wat aan doen. Hij ontdekte in ruim vijftig innovatieprojecten hoe je de chaotische start van innovatie kunt structureren. En welke tien essentiële activiteiten je in welke volgorde moet uitvoeren om succesvol het innovatiedoolhof te doorlopen.


Vanuit vier logische startpunten lopen er heldere routes naar een succesvolle businesscase voor nieuwe producten, diensten en businessmodellen:



  1. De Idee-route: je hebt een idee, wat nu?

  2. De Technologie-route: je hebt een nieuwe technologie, wat nu?

  3. De Klantknelpunt-route: je hebt een klantprobleem ontdekt, wat nu?

  4. De Noodzaak-route: je moet innoveren, wat nu?




Geïnspireerd door cases van Airbnb, Google Glass, Angry Birds, LEGO en via deze innovatieroutes leer je essentiële vragen te beantwoorden voor een succesvolle start van innovatie, zoals: Hoe weet ik of de klant erop zit te wachten? Of het maakbaar is? Of het rendabel is?


Met dit boek zet je de juiste stappen op het juiste moment in de juiste volgorde. Zo maak je zelf innovatie simpeler.


`Dit is een baanbrekend boek. Zie het als het meest geavanceerde gps-systeem om door het Innovatiedoolhof te navigeren naar nieuwe, grote groeikansen. Ik kan het je niet genoeg aanbevelen!` - Rowan Gibson, innovatiegoeroe en bestsellerauteur




`Gijs van Wulfen leidt je in dit boek door dit innovatiedoolhof en inspireert je met cases van Airbnb, Google en LEGO, zodat je zelf de kans op innovatiesucces voor jouw project aanzienlijk vergroot.` - Iain Bitran, Executive Director, ISPIM (International Society for Professional Innovation Management)




`Het innovatieproces start vaak maar vaag. Het Innovatiedoolhof geeft je structuur en helpt je de start van innovatie sterk te verbeteren.` - André Groeneveld, innovatiedirecteur bij FrieslandCampina Domo


Gijs van Wulfen (1960) is een professionele spreker en auteur op het vlak van innovatie. Hij wijdt zijn werkzame leven aan het oplossen van de vraag: `Hoe kunnen we innovatie effectief starten?` Gijs is de grondlegger van de FORTH innovation method: een gestructureerde manier om nieuwe producten, diensten en businessmodellen te bedenken. Hij heeft vele boeken geschreven en is een van de eerste zogenoemde influencers op LinkedIn, met 300.000 volgers. Hij bevindt zich in de top van de Top 40 innovatiebloggers wereldwijd. Gijs spreekt op conferenties en management meetings, faciliteert innovatieworkshops en geeft innovatietrainingen. Zo helpt hij producenten, dienstverleners en non-profit organisaties wereldwijd om innovatie te versnellen.



Extra informatie: 
Paperback / softback
Met illustraties
Maart 2016
746 gram
241 x 195 x 22 mm
Van Duuren Management
Achterkant:
Bekijk de achterkant


Bij u in huis op: dinsdag
Dit artikel is aanwezig in onze winkel



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
,<b>Voor Dummies inspiratieboek voor de professional</b>

Voor Dummies inspiratieboek voor de professional

<b>Marinka  Lipsius</b>,Pakket Factor MOED en Factor DOEN
Marinka Lipsius
Pakket Factor MOED en Factor DOEN
set van 2 titels

<b>Ben  Tiggelaar</b>,De Ladder
Ben Tiggelaar
De Ladder
Waarom veranderen zo moeilijk is ?n... welke 3 stappen wel werken

<b>Femke  Hogema</b>,De winstadviseur
Femke Hogema
De winstadviseur
de nieuwe rol van boekhouders en accountants

<b>G.  Alblas, E.  Wijsman</b>,Gedrag in organisaties
G. Alblas, E. Wijsman
Gedrag in organisaties

<b>Frans  Melissen, Jean-Pièrre van der Rest, Stan  Josephi, Rob  Blomme</b>,Hospitality Experience
Frans Melissen, Jean-Pièrre van der Rest, Stan Josephi, Rob Blomme
Hospitality Experience

<b>L�on de Caluw�</b>,Leren veranderen
L�on de Caluw�
Leren veranderen
een handboek voor de veranderkundige

<b>Yw van Kemenade</b>,Healthcare in Europe 2018
Yw van Kemenade
Healthcare in Europe 2018
The finance and reimbursement systems of 11 European countries

<b>Boudewijn  Bugter, Natanja de Bruin</b>,Werken met profielen en persona`s
Boudewijn Bugter, Natanja de Bruin
Werken met profielen en persona`s
Het goede van hokjesdenken

<b>Petra van den Boorn</b>,Bewust risicomanagement in de zorg
Petra van den Boorn
Bewust risicomanagement in de zorg

<b>Willem  Verbeke, Dave  Teeuwsen</b>,De veerkrachtige professional
Willem Verbeke, Dave Teeuwsen
De veerkrachtige professional


Populaire titels binnen deze rubriek:
,<b>Tweebenig samen werken</b>

Tweebenig samen werken

,<b>Vaksectie vraagt leider(schap)!</b>

Vaksectie vraagt leider(schap)!

<b>Chris  Guillebeau</b>,De Side Hustle
Chris Guillebeau
De Side Hustle
Begin voor jezelf, zonder je baan op te hoeven zeggen

<b>Unboss</b>,
Unboss

<b>Alexandra  Jankovich, Tom  Voskes</b>,Make Disruption Work
Alexandra Jankovich, Tom Voskes
Make Disruption Work
a CEO handbook for digital transformation

<b>Ben  Tiggelaar</b>,De Ladder
Ben Tiggelaar
De Ladder
Waarom veranderen zo moeilijk is ?n... welke 3 stappen wel werken

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Manon C.P.  Ruijters</b>,Queeste naar goed werk
Manon C.P. Ruijters
Queeste naar goed werk

<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Het doel</b>,
Het doel

een proces van voortdurende verbetering

<b>Timothy  Ferriss</b>,Een werkweek van 4 uur
Timothy Ferriss
Een werkweek van 4 uur
ontsnap aan de 9-tot-5-mentaliteit en leid een rijk leven

<b>Gerda van Galen, Evelien  Bruins</b>,De kleine vloggen voor dummies
Gerda van Galen, Evelien Bruins
De kleine vloggen voor dummies
Voor Dummies

<b>David  Beckett</b>,Pitch to Win
David Beckett
Pitch to Win

<b>Patrick Lencioni</b>,De 5 frustraties van teamwerk
Patrick Lencioni
De 5 frustraties van teamwerk
Hoe je ervoor zorgt dat samenwerken leuk blijft