internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
rijks
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: dinsdag


Frank Peters

Reputatie onder druk

het managen van reputaties in een veranderende samenleving

€ 25.99

Reputatiemanagement en crisiscommunicatie zijn cruciaal in een tijd waarin thema`s als vertrouwen, ethiek en transparantie centraal staan. Organisaties, bedrijven en bestuurders liggen onder een vergrootglas; ze waren nog niet
eerder zo kwestbaar als tegenwoordig. Denk aan Shell en Nigeria, T-Mobile en Youp van `t Hek, of de examenfraude bij InHolland. De omgeving rekent, geholpen door internet en social media, keihard met u af als er zich onrechtmatigheden voordoen. Een zorgvuldig opgebouwde reputatie is dan in een oogwenk weer afgebroken. `Responsiveness`, ofwel: de vraag of, en hoe snel u reageert in geval van een crisis, bepaalt of uw reputatie overleeft of sneuvelt.
Reputatie/crisisexpert Frank Peters zet in dit boek uiteen hoe een reputatie wordt gevormd. Hij legt uit hoe de druk op reputaties toeneemt en hoe u daar het beste mee om kunt gaan. U krijgt praktische handvatten voor het bouwen,
beschermen en redden van uw reputatie, met daarbij veel onmisbare adviezen van toppers uit het vakgebied van reputatiemanagement. De vraag is immers niet óf er ooit een crisis komt, maar wanneer ...

Frank Peters is gespecialiseerd in corporate reputatiemanagement en crisiscommunicatie. Zijn werk is diverse malen erkend met Nederlandse en internationale vakprijzen en hij heeft ruim 25 jaar ervaring met het managen en beschermen van high-profile, corporate merken. Dit onder meer vanuit zijn rol als Managing Director van de Nederlandse vestiging van het internationale public relationsadviesbureau Porter Novelli.

Extra informatie: 
Paperback / softback
154 pagina's
Met illustraties
Oktober 2014
276 gram
240 x 170 x 9 mm
Academic Service
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: dinsdag



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Patrick van der Pijl, Justin  Lokitz, Lisa Kay  Solomon</b>,Ontwerp Betere Business
Patrick van der Pijl, Justin Lokitz, Lisa Kay Solomon
Ontwerp Betere Business

<b>Rich  Karlgaard, Michael S.  Malone</b>,Team Genius, De nieuwste kennis over topteams in de praktijk
Rich Karlgaard, Michael S. Malone
Team Genius, De nieuwste kennis over topteams in de praktijk

<b>Edwin van Dieën, Rob van der Noll</b>,De Opdrachtgever  2de herziene druk
Edwin van Dieën, Rob van der Noll
De Opdrachtgever 2de herziene druk

<b>Ivo  Brughmans</b>,Paradoxaal leiderschap - Soepel schakelen tussen tegenpolen
Ivo Brughmans
Paradoxaal leiderschap - Soepel schakelen tussen tegenpolen

<b>Bart van Asten</b>,Handboek mobiele strategie - Succesvol zakendoen via mobiele devices
Bart van Asten
Handboek mobiele strategie - Succesvol zakendoen via mobiele devices

<b>Cialdini, Robert B.</b>,Pre-Suasion
Cialdini, Robert B.
Pre-Suasion


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Danielle  Braun, Jitske  Kramer</b>,De corporate tribe
Danielle Braun, Jitske Kramer
De corporate tribe
organisatielessen uit de antroplogie

<b>George van Houts</b>,Door de bank genomen
George van Houts
Door de bank genomen

<b>A. Vance</b>,Elon Musk
A. Vance
Elon Musk
Tesla, Spacex, and the Quest for a Fantastic Future

<b>Napoleon  Hill</b>,Invictus Library Think and Grow Rich
Napoleon Hill
Invictus Library Think and Grow Rich
Invictus Library

<b>Vance, Ashlee</b>,Elon Musk
Vance, Ashlee
Elon Musk
How the Billionaire CEO of SpaceX and Tesla is shaping our Future

<b>H.A. van \'t Klooster</b>,Klein boek over leiderschap
H.A. van \'t Klooster
Klein boek over leiderschap

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Marc  Buelens, Herman van den Broeck</b>,Beslissen
Marc Buelens, Herman van den Broeck
Beslissen
Essentials

<b>Jeroen Boschma, Inez Groen</b>,The Youth Marketers Handboek
Jeroen Boschma, Inez Groen
The Youth Marketers Handboek
Hoe bereik je generatie Einstein? The Do's & Don'ts

<b>Jaap Peters</b>,Intensieve menshouderij
Jaap Peters
Intensieve menshouderij
Hoe kwaliteit oplost in rationaliteit

<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Peter  Epe, Wim  Koetzier</b>,Jaarverslaggeving
Peter Epe, Wim Koetzier
Jaarverslaggeving

<b>Jaap  Bressers</b>,Waar een wiel is, is een weg
Jaap Bressers
Waar een wiel is, is een weg
hoe je met kleine dingen het verschil maakt

<b>Sander  Schroevers</b>,Presentations in English
Sander Schroevers
Presentations in English

<b>Hans van der Loo, Patrick  Davidson</b>,Musk Mania
Hans van der Loo, Patrick Davidson
Musk Mania