internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina rijks
boekenweek
rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: dinsdag


Frank Kwakman

Pofessionals & acquisitie

succesvol opdrachten verwerven in de zakelijke dienstverlening

€ 29.99

Het verwerven van opdrachten is een vak apart. Acquisitie is in de meeste organisaties dan ook een afzonderlijk specialisme. In de zakelijke dienstverlening is de professional zelf als het ware `het product` en wordt hij geacht ook het acquisitievak te beheersen.Voor de meeste professionals geldt dat zij van origine een `echt` vak hebben. U bent bijvoorbeeld ingenieur,
communicatiedeskundige, accountant, organisatieadviseur of trainer.Velen van u hebben zich daarnaast, als `tweede beroep` ook de rol van adviseur eigen gemaakt. Het verwerven van opdrachten is een compleet nieuw en totaal ander vak. En eigenlijk het derde.
Sommigen van u gaat deze acquisitie ogenschijnlijk gemakkelijk af.Voor velen is het echter hard werken en voor een aantal daarvan lijkt acquireren welhaast een onneembare vesting.
Het vak is soms omgeven door mythes en dat maakt het er allemaal niet makkelijker op.
Professionals & Acquisitie laat zien waar het bij acquisitie om draait,wat u als professional in huis moet hebben om daarin succesvol te zijn en hoe u acquisitie het beste kunt organiseren.
De belangrijkste thema`s die in het boek belicht worden zijn:
* wat het voor u betekent om acquisitie te doen;
* de kerncompetenties van succesvolle acquisiteurs;
* verschillende werksituaties van waaruit professionals acquireren;
* hoe u acquisitiegesprekken voorbereidt en voert;
* het omgaan met de rollen van vakexpert, adviseur en acquisiteur;
* hoe u tijd vrijmaakt voor acquisitie;
* de positionering van uzelf en uw bureau;
* het opbouwen van een relatie met uw opdrachtgevers;
* hoe u realistische commerciële doelstellingen formuleert;
* manieren om blijvend opdrachten te verwerven;
* de evaluatie van acquisitie en marketinginspanningen.
Professionals & Acquisitie is geschreven voor al die professionals die dagelijks op pad zijn om opdrachten uit te voeren en daarnaast ook een eigen acquisitietarget hebben. En voor de managers van deze professionals. Het boek richt zich tot doelgroepen als accountants, management consultants, notarissen, ingenieurs, architecten en trainers en daarnaast tot al die professionals die werkzaam zijn bij banken en verzekeringsbedrijven, communicatie- en reclamebureaus, onderwijsadviesbureaus, milieuadviesbureaus, ICT-bedrijven, onderzoeksbureaus en bureaus op het gebied van personeel en organisatie. Het gaat daarbij zowel om (startende) ondenemers en zelfstandig werkende professionals als om professionals die werkzaam zijn in grote professionele organisaties.

Extra informatie: 
Paperback / softback
Met illustraties
Oktober 2014
270 gram
230 x 150 x 10 mm
Academic Service
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: dinsdag



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Hans Van Dijk</b>,Veranderen zonder weerstand
Hans Van Dijk
Veranderen zonder weerstand

<b>Gwen  Dudok van Heel</b>,Mijn beste team ooit!
Gwen Dudok van Heel
Mijn beste team ooit!

<b>Zanna van der Aa</b>,Customer Signals Management
Zanna van der Aa
Customer Signals Management

<b>Roel  Grit, Mark  Julsing</b>,Zo doe je een onderzoek
Roel Grit, Mark Julsing
Zo doe je een onderzoek

<b>T.L.C.M.  Groot, G.J. van Helden</b>,Financieel management van non-profit organisaties
T.L.C.M. Groot, G.J. van Helden
Financieel management van non-profit organisaties

<b>Cor  Molenaar</b>,De kracht van platformstrategie
Cor Molenaar
De kracht van platformstrategie


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Joep  Schrijvers</b>,Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat + Hoe raak je ze kwijt
Joep Schrijvers
Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat + Hoe raak je ze kwijt

<b>Lon de Caluw</b>,Leren veranderen
Lon de Caluw
Leren veranderen
een handboek voor de veranderkundige

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Femke  Hogema</b>,Financiën voor zzp`ers en andere zelfstandige ondernemers
Femke Hogema
Financiën voor zzp`ers en andere zelfstandige ondernemers

<b>Hans van der Loo, Patrick  Davidson</b>,Waar haal je de energie vandaan?
Hans van der Loo, Patrick Davidson
Waar haal je de energie vandaan?

<b>Jos  Burgers</b>,Een fan per dag!
Jos Burgers
Een fan per dag!

<b>Gijs van Wulfen</b>,Het innovatiedoolhof
Gijs van Wulfen
Het innovatiedoolhof

<b>Ger  Boersma</b>,Retail in oorlog
Ger Boersma
Retail in oorlog

<b>Angela  Talen</b>,Dit is de maand dat ik het anders doe
Angela Talen
Dit is de maand dat ik het anders doe
persoonlijk leiderschap in verandering

,<b>Mensenorganisaties: 24 evoluties onder de loep</b>

Mensenorganisaties: 24 evoluties onder de loep

<b>Andres  Martina</b>,Succesverwachting
Andres Martina
Succesverwachting

<b>Jacques  Pijl</b>,Strategie = Executie, Sneller verbeteren, vernieuwen én innoveren in een nieuwe tijd
Jacques Pijl
Strategie = Executie, Sneller verbeteren, vernieuwen én innoveren in een nieuwe tijd

<b>Bob Burg & John David Mann</b>,De Go-Giver
Bob Burg & John David Mann
De Go-Giver
Een inspirerend verhaal over de waarde van geven

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie