internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina rijks
boekenweek
rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: zaterdag
Bestel vóór: 23:15


Floris Hurts

The business composition

how to compose, conduct and perform business that moves customers - and delivers results

€ 21.50

Music can do what many companies would like to do: reach people`s hearts instantly, time and time again. In most cases that is not a coincidence but the result of careful creation, planning, practice, sensitive cooperation and managed performance. Sounds like business, doesn`t it?
Find out what your business can learn from the way professional music is created, performed and appreciated.
The Business Composition reveals many remarkable similarities between the worlds of music and business, and presents inspiring lessons for business leaders, managers and their teams. It focuses on a highly influential element that is often overlooked: the composition that binds and activates all performers and stimulates teamwork, to create a moving - and repeatable - effect for and with the audience, i.e. your customers. Author and customer value expert, Floris Hurts, explains why and how the principles of composition can help companies become more adaptive to change, keep workers energized, improve performance, increase customer value and strengthen preferred supplier position.
The Business Composition will change the way you look at building business, moving customers and achieving results you can be proud of.

About the author
Floris Hurts is an experienced business consultant, lecturer and writer with a passion for innovation in the field of services. His consultancy, HDNM, works with public and private companies to improve their value to customers and raise their market position. His earlier writing work includes De Onmisbaarheidsfactor (The Indispensability Factor), which was nominated for the Dutch best marketing book award in 2006. His lectures on customer driven strategy in post-academic business courses have inspired hundreds of business managers and leaders.


Taal / Language : English

Extra informatie: 
Paperback / softback
200 pagina's
Met illustraties
Augustus 2015
313 gram
229 x 152 x 12 mm
Warden Press
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: zaterdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Hans Van Dijk</b>,Veranderen zonder weerstand
Hans Van Dijk
Veranderen zonder weerstand

<b>Gwen  Dudok van Heel</b>,Mijn beste team ooit!
Gwen Dudok van Heel
Mijn beste team ooit!

<b>Zanna van der Aa</b>,Customer Signals Management
Zanna van der Aa
Customer Signals Management

<b>Roel  Grit, Mark  Julsing</b>,Zo doe je een onderzoek
Roel Grit, Mark Julsing
Zo doe je een onderzoek

<b>T.L.C.M.  Groot, G.J. van Helden</b>,Financieel management van non-profit organisaties
T.L.C.M. Groot, G.J. van Helden
Financieel management van non-profit organisaties

<b>Cor  Molenaar</b>,De kracht van platformstrategie
Cor Molenaar
De kracht van platformstrategie


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Joep  Schrijvers</b>,Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat + Hoe raak je ze kwijt
Joep Schrijvers
Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat + Hoe raak je ze kwijt

<b>Lon de Caluw</b>,Leren veranderen
Lon de Caluw
Leren veranderen
een handboek voor de veranderkundige

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Femke  Hogema</b>,Financiën voor zzp`ers en andere zelfstandige ondernemers
Femke Hogema
Financiën voor zzp`ers en andere zelfstandige ondernemers

<b>Hans van der Loo, Patrick  Davidson</b>,Waar haal je de energie vandaan?
Hans van der Loo, Patrick Davidson
Waar haal je de energie vandaan?

<b>Jos  Burgers</b>,Een fan per dag!
Jos Burgers
Een fan per dag!

<b>Gijs van Wulfen</b>,Het innovatiedoolhof
Gijs van Wulfen
Het innovatiedoolhof

<b>Ger  Boersma</b>,Retail in oorlog
Ger Boersma
Retail in oorlog

<b>Angela  Talen</b>,Dit is de maand dat ik het anders doe
Angela Talen
Dit is de maand dat ik het anders doe
persoonlijk leiderschap in verandering

,<b>Mensenorganisaties: 24 evoluties onder de loep</b>

Mensenorganisaties: 24 evoluties onder de loep

<b>Andres  Martina</b>,Succesverwachting
Andres Martina
Succesverwachting

<b>Jacques  Pijl</b>,Strategie = Executie, Sneller verbeteren, vernieuwen én innoveren in een nieuwe tijd
Jacques Pijl
Strategie = Executie, Sneller verbeteren, vernieuwen én innoveren in een nieuwe tijd

<b>Bob Burg & John David Mann</b>,De Go-Giver
Bob Burg & John David Mann
De Go-Giver
Een inspirerend verhaal over de waarde van geven

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie