internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Intertaal
Intertaal
Intertaal Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 23:15


Floris Hurts

The business composition

how to compose, conduct and perform business that moves customers - and delivers results

€ 21.50

Music can do what many companies would like to do: reach people`s hearts instantly, time and time again. In most cases that is not a coincidence but the result of careful creation, planning, practice, sensitive cooperation and managed performance. Sounds like business, doesn`t it?
Find out what your business can learn from the way professional music is created, performed and appreciated.
The Business Composition reveals many remarkable similarities between the worlds of music and business, and presents inspiring lessons for business leaders, managers and their teams. It focuses on a highly influential element that is often overlooked: the composition that binds and activates all performers and stimulates teamwork, to create a moving - and repeatable - effect for and with the audience, i.e. your customers. Author and customer value expert, Floris Hurts, explains why and how the principles of composition can help companies become more adaptive to change, keep workers energized, improve performance, increase customer value and strengthen preferred supplier position.
The Business Composition will change the way you look at building business, moving customers and achieving results you can be proud of.

About the author
Floris Hurts is an experienced business consultant, lecturer and writer with a passion for innovation in the field of services. His consultancy, HDNM, works with public and private companies to improve their value to customers and raise their market position. His earlier writing work includes De Onmisbaarheidsfactor (The Indispensability Factor), which was nominated for the Dutch best marketing book award in 2006. His lectures on customer driven strategy in post-academic business courses have inspired hundreds of business managers and leaders.


Taal / Language : English

Extra informatie: 
Paperback / softback
200 pagina's
Met illustraties
Augustus 2015
313 gram
229 x 152 x 12 mm
Warden Press
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Ed  Schouten</b>,Projectmatig werken in de praktijk
Ed Schouten
Projectmatig werken in de praktijk

<b>S.  Ramkhelawan</b>,The Visionary Negotiator
S. Ramkhelawan
The Visionary Negotiator

<b>Tendayi  Viki, Dan  Toma, Esther  Gons</b>,De Corporate Startup - NL editie; Hoe je als gevestigd bedrijf een ecosysteem voor innovatie creŽert
Tendayi Viki, Dan Toma, Esther Gons
De Corporate Startup - NL editie; Hoe je als gevestigd bedrijf een ecosysteem voor innovatie creŽert

<b>André  Wierdsma, Joop  Swieringa</b>,Lerend organiseren
André Wierdsma, Joop Swieringa
Lerend organiseren

<b>Jan  Lubberding, Rob van Stratum, Erik  Kaptein</b>,Changemanagement
Jan Lubberding, Rob van Stratum, Erik Kaptein
Changemanagement


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Cor  Molenaar</b>,De kracht van platformstrategie
Cor Molenaar
De kracht van platformstrategie

<b>Lon de Caluw</b>,Leren veranderen
Lon de Caluw
Leren veranderen
een handboek voor de veranderkundige

<b>Aartjan van Erkel</b>,Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing
Aartjan van Erkel
Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

<b>Hans van der Loo, Patrick  Davidson</b>,Waar haal je de energie vandaan?
Hans van der Loo, Patrick Davidson
Waar haal je de energie vandaan?

<b>Chris  Bakker, Els  Meertens</b>,IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement
Chris Bakker, Els Meertens
IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement

<b>Jos  Burgers</b>,Een fan per dag!
Jos Burgers
Een fan per dag!

<b>Roel  Grit</b>,Projectmanagement
Roel Grit
Projectmanagement

<b>Angela  Talen</b>,Dit is de maand dat ik het anders doe
Angela Talen
Dit is de maand dat ik het anders doe
persoonlijk leiderschap in verandering

<b>Nir  Eyal</b>,Hooked - hoe je mensen verslaafd maakt aan je product
Nir Eyal
Hooked - hoe je mensen verslaafd maakt aan je product

<b>Jack  Korsten</b>,De GroeiSpiraal
Jack Korsten
De GroeiSpiraal

<b>Gijs van Wulfen</b>,Het innovatiedoolhof
Gijs van Wulfen
Het innovatiedoolhof

<b>Jacques  Pijl</b>,Strategie = Executie, Sneller verbeteren, vernieuwen ťn innoveren in een nieuwe tijd
Jacques Pijl
Strategie = Executie, Sneller verbeteren, vernieuwen ťn innoveren in een nieuwe tijd