internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina rijks
boekenweek
rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: zaterdag
Bestel vóór: 23:15


Floris Hurts

The business composition

how to compose, conduct and perform business that moves customers - and delivers results

€ 21.50

Music can do what many companies would like to do: reach people`s hearts instantly, time and time again. In most cases that is not a coincidence but the result of careful creation, planning, practice, sensitive cooperation and managed performance. Sounds like business, doesn`t it?
Find out what your business can learn from the way professional music is created, performed and appreciated.
The Business Composition reveals many remarkable similarities between the worlds of music and business, and presents inspiring lessons for business leaders, managers and their teams. It focuses on a highly influential element that is often overlooked: the composition that binds and activates all performers and stimulates teamwork, to create a moving - and repeatable - effect for and with the audience, i.e. your customers. Author and customer value expert, Floris Hurts, explains why and how the principles of composition can help companies become more adaptive to change, keep workers energized, improve performance, increase customer value and strengthen preferred supplier position.
The Business Composition will change the way you look at building business, moving customers and achieving results you can be proud of.

About the author
Floris Hurts is an experienced business consultant, lecturer and writer with a passion for innovation in the field of services. His consultancy, HDNM, works with public and private companies to improve their value to customers and raise their market position. His earlier writing work includes De Onmisbaarheidsfactor (The Indispensability Factor), which was nominated for the Dutch best marketing book award in 2006. His lectures on customer driven strategy in post-academic business courses have inspired hundreds of business managers and leaders.


Taal / Language : English

Extra informatie: 
Paperback / softback
200 pagina's
Met illustraties
Augustus 2015
313 gram
229 x 152 x 12 mm
Warden Press
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: zaterdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Ash  Maurya</b>,Lean scale-up
Ash Maurya
Lean scale-up

<b>Dicky  IJbema</b>,Spelen met invloed
Dicky IJbema
Spelen met invloed

<b>Tendayi  Viki, Dan  Toma, Esther  Gons</b>,The Corporate Startup; How Established Companies Can Develop Successful Innovation Ecosystems
Tendayi Viki, Dan Toma, Esther Gons
The Corporate Startup; How Established Companies Can Develop Successful Innovation Ecosystems

<b>Paul  Rulkens</b>,Uitstekend
Paul Rulkens
Uitstekend

<b>Mike  Hoogveld</b>,Agile Management
Mike Hoogveld
Agile Management

<b>Paul  Rulkens</b>,The power of preeminence
Paul Rulkens
The power of preeminence

<b>Danah  Zohar</b>,Quantum-leiderschap
Danah Zohar
Quantum-leiderschap
Een blauwdruk voor organisaties van de 21ste eeuw

<b>Eric  Leltz</b>,Organisaties in transitie
Eric Leltz
Organisaties in transitie

<b>R. Cialdini</b>,Pre-suasion
R. Cialdini
Pre-suasion

<b>Tony de Bree</b>,Kan het vliegen?
Tony de Bree
Kan het vliegen?

<b>Willem  Salentijn</b>,Lean Six Sigma
Willem Salentijn
Lean Six Sigma

<b>Arnold van Winden, Hans  Heerkens</b>,Solving Managerial Problems Systematically
Arnold van Winden, Hans Heerkens
Solving Managerial Problems Systematically

<b>Mischa  Coster</b>,Zeg het met emoji
Mischa Coster
Zeg het met emoji

<b>Mike  Michalowicz, Femke  Hogema</b>,Profit First
Mike Michalowicz, Femke Hogema
Profit First


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Joep  Schrijvers</b>,Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat + Hoe raak je ze kwijt
Joep Schrijvers
Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat + Hoe raak je ze kwijt

<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Lon de Caluw</b>,Leren veranderen
Lon de Caluw
Leren veranderen
een handboek voor de veranderkundige

<b>Allard  Droste</b>,Semco in de polder
Allard Droste
Semco in de polder

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Jos  Burgers</b>,Een fan per dag!
Jos Burgers
Een fan per dag!

<b>Jacques  Pijl</b>,Strategie = Executie, Sneller verbeteren, vernieuwen én innoveren in een nieuwe tijd
Jacques Pijl
Strategie = Executie, Sneller verbeteren, vernieuwen én innoveren in een nieuwe tijd

<b>Ger  Boersma</b>,Retail in oorlog
Ger Boersma
Retail in oorlog

<b>Hans van der Loo, Patrick  Davidson</b>,Waar haal je de energie vandaan?
Hans van der Loo, Patrick Davidson
Waar haal je de energie vandaan?

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

,<b>Mensenorganisaties: 24 evoluties onder de loep</b>

Mensenorganisaties: 24 evoluties onder de loep

<b>Arpa Learn Instituut</b>,Op weg naar een lerende organisatie
Arpa Learn Instituut
Op weg naar een lerende organisatie

<b>Natalie J.  Sayer, Bruce  Williams</b>,De kleine Lean voor Dummies
Natalie J. Sayer, Bruce Williams
De kleine Lean voor Dummies
Voor Dummies

<b>Maurits Bruel, Jurgen Geerlings en Joost van Hamel</b>,Uitblinken als familiebedrijf
Maurits Bruel, Jurgen Geerlings en Joost van Hamel
Uitblinken als familiebedrijf
Over de inrichting en werking van goed bestuur

<b>Nvt.</b>,Balanced Scorecard & INK- managementmodel
Nvt.
Balanced Scorecard & INK- managementmodel