internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
rijks
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Sociale wetenschappen
Media en computercommunicatie
Levertijd: 5 tot 7 werkdagen


Corné Dijkmans, Jeroen Vinkesteijn

Social media to go!

de basis van social media in commerciële bedrijfsvoering

€ 27.95

Een boek over de bedrijfsmatige inzet van social media? Alles daarover is toch al online te vinden; wat voegt een boek daar aan toe?
Veel kennis is inderdaad online beschikbaar, maar juist in deze tijd van snelle digitale veranderingen geeft een boek zoals dit houvast. Het onderscheidt de hoofd- van de bijzaken in één overzichtelijk geheel, zonder door te veel details en zijwegen te worden afgeleid. Dit boek biedt alle praktische en direct toepasbare kennis die je nodig hebt om de inzet van social media in een commerciële context te kunnen beoordelen, organiseren en aansturen.
In 10 logisch opgebouwde hoofdstukken word je geleid langs de vele invalshoeken die bij de inzet van social media door een bedrijf aan de orde komen. Dit boek maakt je tot gesprekspartner, zowel binnen een bedrijf als daarbuiten, met betrekking tot de vele aspecten van dit dynamische vakgebied. Door middel van talloze recente voorbeelden uit de praktijk wordt het besprokene meteen verhelderd en getoetst aan de alledaagse werkelijkheid. En, geheel in de geest van Web 2.0 en crowdsourcing: heb je
ideeën of suggesties rondom dit boek, laat het de auteurs weten!

Extra informatie: 
Paperback / softback
214 pagina's
Met illustraties
December 2014
534 gram
238 x 170 x 14 mm
EduPlaza

Levertijd: 5 tot 7 werkdagen