internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Boekenweek
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Marketing
Bij u in huis op: woensdag
Bestel vóór: 23:15


Cor Molenaar

Kijken, kijken ... anders kopen

Praktijk ervaart, wetenschap verklaart

€ 34.50

Nieuwe generaties kopen anders, leven anders en maken andere
keuzen. Internet heeft ons denken, ons gedrag en onze communicatie
drastisch veranderd. Toch worden de oude structuren van werken,
wonen en winkelen krampachtig in stand gehouden, met problemen
in de winkels en fricties en irritaties bij de klant als gevolg.
Maar klant en markt zullen er in de nabije toekomst nog heel anders
uit gaan zien. De klant zal zich anders oriënteren en anders gaan
kopen, waardoor het koopproces verandert. Willen organisaties deze
disruptieve verandering overleven, dan moeten ze aanpassingen
doorvoeren in hun aanbod, marketing, flexibiliteit, logistieke processen,
subscription models en financiële modellen. Bovendien zal er
aandachtig moeten worden gekeken naar de inrichting van winkelgebieden
en mogelijke ombuiging van koopstromen daarbinnen.
In dit boek behandelt bestsellerauteur Cor Molenaar de veranderende
koopprocessen en schetst hij een toekomstbeeld van de klant
en de markt. Aan de hand van talloze marktonderzoeken en diverse
praktijkvoorbeelden behandelt hij de trends, de theorie, de rol van
internet, disruptie en toekomstige hybride businessmodellen. Hij
beschrijft de impact van nieuwe technologie, gebruikt de customer
journey als basis voor koopproces en klantbenadering, en schetst hoe
winkels en winkelgebieden zich moeten aanpassen aan de toekomst.
Niet meedoen is onmogelijk.
Cor Molenaar is auteur van de bestsellers
Het nieuwe winkelen (2009), Het einde van
winkels? (2011) en Red de winkel! (2012). Hij
is buitengewoon hoogleraar eMarketing &
Distance Selling aan de Erasmus Universiteit
Rotterdam, een veelgevraagd spreker en
directeur van strategisch adviesbureau
eXQuo Consultancy.

Extra informatie: 
Hardback
240 pagina's
Met illustraties
December 2014
603 gram
246 x 166 x 21 mm
Academic Service
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: woensdag
Bestel vóór: 23:15