internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Boekenweek
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: donderdag
Bestel vóór: 23:15


Cor Molenaar

De kracht van platformstrategie

het is buigen of barsten

€ 29.99


De kracht van platformstrategie gaat over nieuwe manieren om klanten en aanbieders bij elkaar te brengen of om diensten aan te bieden zoals gemeenten of zorginstellingen. Als mensen hun spullen niet meer in winkels kopen en hun hotelkamers niet meer bij de traditionele hotels boeken, hoe zorg je er als aanbieder dan voor dat jouw producten en diensten gevonden/gekocht worden? Nieuwe toetreders zoals Alibaba, Uber, Etsy en AirBnB baseren hun businessmodel op nieuwe tweeweg platformstrategieën, die leveranciers met hun klanten verbinden. Hun businessmodel is niet gebaseerd op transactiewinsten, maar op die van aantrekkelijkheid, service en relevantie voor de markt. Netwerkkansen worden zo ten volle benut. In dit boek geeft Molenaar inzicht in de platformstrategie van deze nieuwe toetreders. Een kans voor bestaande bedrijven, winkels, gemeenten, zorginstellingen etc. om opnieuw hun strategie te bepalen. Essentieel om de toekomst van uw eigen organisatie veilig te stellen! Cor Molenaar is Buitengewoon Hoogleraar eMarketing aan de RSM/ErasmusUniversiteit en bestudeert vooral het menselijk gedrag beïnvloed door de toepassing en adoptie van technologie. Zijn vorige boeken, o.a.: Het einde van de Massamarketing en Het einde van winkels? waren spraakmakend en van hoge voorspellende waarde.


Extra informatie: 
Paperback / softback
192 pagina's
Mei 2017
531 gram
248 x 166 x 19 mm
Boom


Bij u in huis op: donderdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
,<b>Voor Dummies inspiratieboek voor de professional</b>

Voor Dummies inspiratieboek voor de professional

<b>Marinka  Lipsius</b>,Pakket Factor MOED en Factor DOEN
Marinka Lipsius
Pakket Factor MOED en Factor DOEN
set van 2 titels

<b>Ben  Tiggelaar</b>,De Ladder
Ben Tiggelaar
De Ladder
Waarom veranderen zo moeilijk is ?n... welke 3 stappen wel werken

<b>Femke  Hogema</b>,De winstadviseur
Femke Hogema
De winstadviseur
de nieuwe rol van boekhouders en accountants

<b>G.  Alblas, E.  Wijsman</b>,Gedrag in organisaties
G. Alblas, E. Wijsman
Gedrag in organisaties

<b>Frans  Melissen, Jean-Pièrre van der Rest, Stan  Josephi, Rob  Blomme</b>,Hospitality Experience
Frans Melissen, Jean-Pièrre van der Rest, Stan Josephi, Rob Blomme
Hospitality Experience

<b>L�on de Caluw�</b>,Leren veranderen
L�on de Caluw�
Leren veranderen
een handboek voor de veranderkundige

<b>Yw van Kemenade</b>,Healthcare in Europe 2018
Yw van Kemenade
Healthcare in Europe 2018
The finance and reimbursement systems of 11 European countries

<b>Boudewijn  Bugter, Natanja de Bruin</b>,Werken met profielen en persona`s
Boudewijn Bugter, Natanja de Bruin
Werken met profielen en persona`s
Het goede van hokjesdenken

<b>Petra van den Boorn</b>,Bewust risicomanagement in de zorg
Petra van den Boorn
Bewust risicomanagement in de zorg

<b>Willem  Verbeke, Dave  Teeuwsen</b>,De veerkrachtige professional
Willem Verbeke, Dave Teeuwsen
De veerkrachtige professional


Populaire titels binnen deze rubriek:
,<b>Tweebenig samen werken</b>

Tweebenig samen werken

,<b>Vaksectie vraagt leider(schap)!</b>

Vaksectie vraagt leider(schap)!

<b>Chris  Guillebeau</b>,De Side Hustle
Chris Guillebeau
De Side Hustle
Begin voor jezelf, zonder je baan op te hoeven zeggen

<b>Alexandra  Jankovich, Tom  Voskes</b>,Make Disruption Work
Alexandra Jankovich, Tom Voskes
Make Disruption Work
a CEO handbook for digital transformation

<b>Unboss</b>,
Unboss

<b>Ben  Tiggelaar</b>,De Ladder
Ben Tiggelaar
De Ladder
Waarom veranderen zo moeilijk is ?n... welke 3 stappen wel werken

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Manon C.P.  Ruijters</b>,Queeste naar goed werk
Manon C.P. Ruijters
Queeste naar goed werk

<b>Timothy  Ferriss</b>,Een werkweek van 4 uur
Timothy Ferriss
Een werkweek van 4 uur
ontsnap aan de 9-tot-5-mentaliteit en leid een rijk leven

<b>Het doel</b>,
Het doel

een proces van voortdurende verbetering

<b>Gerda van Galen, Evelien  Bruins</b>,De kleine vloggen voor dummies
Gerda van Galen, Evelien Bruins
De kleine vloggen voor dummies
Voor Dummies

<b>Patrick Lencioni</b>,De 5 frustraties van teamwerk
Patrick Lencioni
De 5 frustraties van teamwerk
Hoe je ervoor zorgt dat samenwerken leuk blijft

<b>Sasja  Dirkse-Hulscher, Angela  Talen</b>,Het groot werkvormenboekw 1
Sasja Dirkse-Hulscher, Angela Talen
Het groot werkvormenboekw 1