internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Boekenweek
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 23:15


André Troost

De klant is geen koning!

meer plezier en omzet in je winkel

€ 22.50

Voor alle winkelmedewerkers die het winkelvak nog meer willen omarmen. Die zichzelf op een ander spoor durven zetten, nu het winkelen sterk verandert. Geschreven door een meester mysteryguest. Ga mee de winkel in met Troost. Lees, herken, lach en leer. 73 anekdotes en 121 leermomenten.
De klant is geen koning is in feite het antwoord op de onheilsprofetie van Cor Molenaar. Vandaar dat de professor op verzoek van auteur Andre Troost een voorwoord heeft geschreven bij zijn boek voor winkelpersoneel, dat rijkelijk is geillustreerd met praktische tips en persoonlijke ervaringen hoe het wel en hoe het niet moet.
Meer informatie over het boek en de auteur is te lezen op www.deklantisgeenkoning.nl

Recensie:
vanHaren Schoenen
Krein Bons 25-02-2013
'Ik raad dit boek absoluut aan. Geschreven voor iedereen die zich wil aanpassen aan de nieuwe klant. Andres tips leiden tot een hogere conversie en een hogere omzet. Een boek uit het hart en het leven van onze klanten.'

Extra informatie: 
Paperback / softback
152 pagina's
Met illustraties
September 2012
217 gram
216 x 135 x 12 mm
Het Boekenschap
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
,<b>Voor Dummies inspiratieboek voor de professional</b>

Voor Dummies inspiratieboek voor de professional

<b>Marinka  Lipsius</b>,Pakket Factor MOED en Factor DOEN
Marinka Lipsius
Pakket Factor MOED en Factor DOEN
set van 2 titels

<b>Ben  Tiggelaar</b>,De Ladder
Ben Tiggelaar
De Ladder
Waarom veranderen zo moeilijk is ?n... welke 3 stappen wel werken

<b>Femke  Hogema</b>,De winstadviseur
Femke Hogema
De winstadviseur
de nieuwe rol van boekhouders en accountants

<b>G.  Alblas, E.  Wijsman</b>,Gedrag in organisaties
G. Alblas, E. Wijsman
Gedrag in organisaties

<b>Frans  Melissen, Jean-Pièrre van der Rest, Stan  Josephi, Rob  Blomme</b>,Hospitality Experience
Frans Melissen, Jean-Pièrre van der Rest, Stan Josephi, Rob Blomme
Hospitality Experience

<b>L�on de Caluw�</b>,Leren veranderen
L�on de Caluw�
Leren veranderen
een handboek voor de veranderkundige

<b>Yw van Kemenade</b>,Healthcare in Europe 2018
Yw van Kemenade
Healthcare in Europe 2018
The finance and reimbursement systems of 11 European countries

<b>Boudewijn  Bugter, Natanja de Bruin</b>,Werken met profielen en persona`s
Boudewijn Bugter, Natanja de Bruin
Werken met profielen en persona`s
Het goede van hokjesdenken

<b>Petra van den Boorn</b>,Bewust risicomanagement in de zorg
Petra van den Boorn
Bewust risicomanagement in de zorg

<b>Willem  Verbeke, Dave  Teeuwsen</b>,De veerkrachtige professional
Willem Verbeke, Dave Teeuwsen
De veerkrachtige professional


Populaire titels binnen deze rubriek:
,<b>Tweebenig samen werken</b>

Tweebenig samen werken

,<b>Vaksectie vraagt leider(schap)!</b>

Vaksectie vraagt leider(schap)!

<b>Chris  Guillebeau</b>,De Side Hustle
Chris Guillebeau
De Side Hustle
Begin voor jezelf, zonder je baan op te hoeven zeggen

<b>Alexandra  Jankovich, Tom  Voskes</b>,Make Disruption Work
Alexandra Jankovich, Tom Voskes
Make Disruption Work
a CEO handbook for digital transformation

<b>Unboss</b>,
Unboss

<b>Ben  Tiggelaar</b>,De Ladder
Ben Tiggelaar
De Ladder
Waarom veranderen zo moeilijk is ?n... welke 3 stappen wel werken

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Manon C.P.  Ruijters</b>,Queeste naar goed werk
Manon C.P. Ruijters
Queeste naar goed werk

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Timothy  Ferriss</b>,Een werkweek van 4 uur
Timothy Ferriss
Een werkweek van 4 uur
ontsnap aan de 9-tot-5-mentaliteit en leid een rijk leven

<b>Het doel</b>,
Het doel

een proces van voortdurende verbetering

<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>David  Beckett</b>,Pitch to Win
David Beckett
Pitch to Win

<b>Jorg  Snoeck, Pauline  Neerman</b>,The future of shopping
Jorg Snoeck, Pauline Neerman
The future of shopping
waar iedereen retailer is

<b>Boudewijn  Bugter, Natanja de Bruin</b>,Werken met profielen en persona`s
Boudewijn Bugter, Natanja de Bruin
Werken met profielen en persona`s
Het goede van hokjesdenken