internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Intertaal
Intertaal
Intertaal Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: woensdag
Bestel vóór: 23:15


André Troost

De klant is geen koning!

meer plezier en omzet in je winkel

€ 22.50

Voor alle winkelmedewerkers die het winkelvak nog meer willen omarmen. Die zichzelf op een ander spoor durven zetten, nu het winkelen sterk verandert. Geschreven door een meester mysteryguest. Ga mee de winkel in met Troost. Lees, herken, lach en leer. 73 anekdotes en 121 leermomenten.
De klant is geen koning is in feite het antwoord op de onheilsprofetie van Cor Molenaar. Vandaar dat de professor op verzoek van auteur Andre Troost een voorwoord heeft geschreven bij zijn boek voor winkelpersoneel, dat rijkelijk is geillustreerd met praktische tips en persoonlijke ervaringen hoe het wel en hoe het niet moet.
Meer informatie over het boek en de auteur is te lezen op www.deklantisgeenkoning.nl

Recensie:
vanHaren Schoenen
Krein Bons 25-02-2013
'Ik raad dit boek absoluut aan. Geschreven voor iedereen die zich wil aanpassen aan de nieuwe klant. Andres tips leiden tot een hogere conversie en een hogere omzet. Een boek uit het hart en het leven van onze klanten.'

Extra informatie: 
Paperback / softback
152 pagina's
Met illustraties
September 2012
217 gram
216 x 135 x 12 mm
Het Boekenschap
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: woensdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>S.  Ramkhelawan</b>,The Visionary Negotiator
S. Ramkhelawan
The Visionary Negotiator

<b>Ed  Schouten</b>,Projectmatig werken in de praktijk
Ed Schouten
Projectmatig werken in de praktijk

<b>Frank  Weijers</b>,Ruimte, Stop met onzin, doe wat de bedoeling is
Frank Weijers
Ruimte, Stop met onzin, doe wat de bedoeling is

<b>Tendayi  Viki, Dan  Toma, Esther  Gons</b>,De Corporate Startup - NL editie; Hoe je als gevestigd bedrijf een ecosysteem voor innovatie creŽert
Tendayi Viki, Dan Toma, Esther Gons
De Corporate Startup - NL editie; Hoe je als gevestigd bedrijf een ecosysteem voor innovatie creŽert

<b>André  Wierdsma, Joop  Swieringa</b>,Lerend organiseren
André Wierdsma, Joop Swieringa
Lerend organiseren

<b>Wiemer  Renkema</b>,Managen of niet, dat is de vraag
Wiemer Renkema
Managen of niet, dat is de vraag

<b>Jan  Lubberding, Rob van Stratum, Erik  Kaptein</b>,Changemanagement
Jan Lubberding, Rob van Stratum, Erik Kaptein
Changemanagement


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Cor  Molenaar</b>,De kracht van platformstrategie
Cor Molenaar
De kracht van platformstrategie

<b>Jos  Burgers</b>,Jos Burgers over klantgerichtheid
Jos Burgers
Jos Burgers over klantgerichtheid

<b>Roel  Grit</b>,Projectmanagement
Roel Grit
Projectmanagement

<b>Aartjan van Erkel</b>,Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing
Aartjan van Erkel
Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

<b>Chris  Bakker, Els  Meertens</b>,IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement
Chris Bakker, Els Meertens
IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement

<b>Jos  Burgers</b>,Een fan per dag!
Jos Burgers
Een fan per dag!

<b>Simon van der Veer, Linde  Peters</b>,Move before you`re ready
Simon van der Veer, Linde Peters
Move before you`re ready

<b>Nir  Eyal</b>,Hooked - hoe je mensen verslaafd maakt aan je product
Nir Eyal
Hooked - hoe je mensen verslaafd maakt aan je product

<b>Remko van der Pols, Yvette  Bakker</b>,BiSL® - Pocketguide - 2de herziene druk
Remko van der Pols, Yvette Bakker
BiSL® - Pocketguide - 2de herziene druk

<b>Bob Burg & John David Mann</b>,De Go-Giver
Bob Burg & John David Mann
De Go-Giver
Een inspirerend verhaal over de waarde van geven

<b>Jack  Korsten</b>,De GroeiSpiraal
Jack Korsten
De GroeiSpiraal

<b>Gijs van Wulfen</b>,Het innovatiedoolhof
Gijs van Wulfen
Het innovatiedoolhof