internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Rijks
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: woensdag
Bestel vóór: 23:15


André Troost

De klant is geen koning!

meer plezier en omzet in je winkel

€ 22.50

Voor alle winkelmedewerkers die het winkelvak nog meer willen omarmen. Die zichzelf op een ander spoor durven zetten, nu het winkelen sterk verandert. Geschreven door een meester mysteryguest. Ga mee de winkel in met Troost. Lees, herken, lach en leer. 73 anekdotes en 121 leermomenten.
De klant is geen koning is in feite het antwoord op de onheilsprofetie van Cor Molenaar. Vandaar dat de professor op verzoek van auteur Andre Troost een voorwoord heeft geschreven bij zijn boek voor winkelpersoneel, dat rijkelijk is geillustreerd met praktische tips en persoonlijke ervaringen hoe het wel en hoe het niet moet.
Meer informatie over het boek en de auteur is te lezen op www.deklantisgeenkoning.nl

Recensie:
vanHaren Schoenen
Krein Bons 25-02-2013
'Ik raad dit boek absoluut aan. Geschreven voor iedereen die zich wil aanpassen aan de nieuwe klant. Andres tips leiden tot een hogere conversie en een hogere omzet. Een boek uit het hart en het leven van onze klanten.'

Extra informatie: 
Paperback / softback
152 pagina's
Met illustraties
September 2012
217 gram
216 x 135 x 12 mm
Het Boekenschap
Achterkant:
Bekijk de achterkant

Bij u in huis op: woensdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Ed van der Winden</b>,Waarom gaan dingen nou nooit eens een beetje vanzelf? En waarom dat de verkeerde vraag is.
Ed van der Winden
Waarom gaan dingen nou nooit eens een beetje vanzelf? En waarom dat de verkeerde vraag is.

<b>Bercan  Gunel</b>,We hebben al een vrouw
Bercan Gunel
We hebben al een vrouw

<b>Edward  Nagel</b>,Maandagmorgen staat alles op z`n kop!
Edward Nagel
Maandagmorgen staat alles op z`n kop!

<b>Nicolas  Desmet</b>,Wat als werken toch niet leuk was?
Nicolas Desmet
Wat als werken toch niet leuk was?

<b>Gytha  Heins</b>,Aanspreken? Gewoon doen! - Hoe je nou ťcht een aanspreekcultuur creŽert
Gytha Heins
Aanspreken? Gewoon doen! - Hoe je nou ťcht een aanspreekcultuur creŽert

<b>Graham  Allcott</b>,Zo word je een productiviteitsninja
Graham Allcott
Zo word je een productiviteitsninja


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Taco  Oosterkamp</b>,Elke dag je hoofd en inbox leeg - Hoe je snel en efficiŽnt je e-mail verwerkt in Microsoft Outlook
Taco Oosterkamp
Elke dag je hoofd en inbox leeg - Hoe je snel en efficiŽnt je e-mail verwerkt in Microsoft Outlook

<b>H.  Bakker</b>,Helden en Horken
H. Bakker
Helden en Horken

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Natalie J. Sayer, Bruce  Williams</b>,Lean voor dummies 2e editie
Natalie J. Sayer, Bruce Williams
Lean voor dummies 2e editie

<b>Hanke  Lange</b>,Uit het goede hout gesneden
Hanke Lange
Uit het goede hout gesneden
de enerverende stap van manager naar bestuurder

<b>Aartjan van Erkel</b>,Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing
Aartjan van Erkel
Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

<b>Patries  Quant, Floris  Quant</b>,Projectmatig werken anno nu
Patries Quant, Floris Quant
Projectmatig werken anno nu

<b>Chris  Bakker, Els  Meertens</b>,IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement
Chris Bakker, Els Meertens
IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement

<b>Burgers</b>,Geef nooit korting!
Burgers
Geef nooit korting!

<b>Roel  Grit</b>,Projectmanagement
Roel Grit
Projectmanagement

<b>Cor  Molenaar</b>,De kracht van platformstrategie
Cor Molenaar
De kracht van platformstrategie

<b>Wessel  Berkman</b>,De commerciŽle revolutie
Wessel Berkman
De commerciŽle revolutie
Van een lineair naar een exponentieel groeimodel

<b>Jos  Burgers</b>,Jos Burgers over klantgerichtheid
Jos Burgers
Jos Burgers over klantgerichtheid

<b>Luc van Bussel</b>,Gastgevers in Geluk
Luc van Bussel
Gastgevers in Geluk