internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Intertaal
Intertaal
Intertaal Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 23:15


Aartjan van Erkel

Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

€ 22.50


Aartjan van Erkel kent elk psychologisch inzicht dat relevant is voor online marketing. En hij weet precies hoe u ze toepast om een killer-website te maken. Meer wijsheid in één boek is eigenlijk onverantwoord. Koop het. Lees het. Doe het. - Hans Janssen, Directeur DenkProducties



Wie online succesvol wil zijn, kan niet om Aartjan van Erkel heen. Ik heb zelf ervaren dat Aartjan als geen ander in staat is om met praktische adviezen en sprekende voorbeelden uit te leggen hoe je online klanten trekt. Dit boek is een absolute must-read voor iedereen die zijn klanten online gek wil maken.`
- Jos Burgers, veelgevraagd spreker en bestsellerauteur



Veel ondernemers klagen dat ze te weinig klanten binnenhalen via internet. Verrassend, want de online bestedingen groeien gigantisch. Voorkom dat je concurrenten met jouw klanten aan de haal gaan. Onderscheid jezelf met superaantrekkelijke marketing op internet!
Wat zou er met je bedrijf gebeuren als je websitebezoekers wildenthousiast worden en de link naar iedereen doorsturen? Als duizenden mensen zich spontaan aanmelden voor je nieuwsbrief? Zou dat extra omzet opleveren?


In dit boek krijg je van bestsellerauteur Aartjan van Erkel de geheime formule voor opvallende online marketing, plus een groot aantal Nederlandse voorbeelden die laten zien:


  • hoe je jezelf onderscheidt door iets te zeggen wat niemand anders zegt;

  • hoe je slimme psychologische verkooptrucs gebruikt, zodat klanten ja zeggen;

  • hoe je meer bezoekers krijgt door jezelf onvergetelijk te maken;

  • hoe je klanten overtuigt via het onderbewuste (dat 95% van alle beslissingen neemt);

  • hoe je een continue stroom van likes, tweets en shares krijgt;

  • hoe je veel meer omzet binnenhaalt zonder je prijzen te verlagen;

  • hoe je nieuwsbrieven schrijft die klanten direct openen.




Aartjan van Erkel is online copywriter en een van de bestverkopende business-auteurs van Nederland. Hij leert ondernemers beter te schrijven, zodat ze meer gaan verkopen. Zijn bestseller Verleiden op internet beleefde herdruk na herdruk en werd ruim 10.000 keer verkocht.





Extra informatie: 
Paperback / softback
200 pagina's
Met illustraties
Juli 2016
343 gram
230 x 150 x 21 mm
Van Duuren Management
Achterkant:
Bekijk de achterkant


Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Ed  Schouten</b>,Projectmatig werken in de praktijk
Ed Schouten
Projectmatig werken in de praktijk

<b>S.  Ramkhelawan</b>,The Visionary Negotiator
S. Ramkhelawan
The Visionary Negotiator

<b>Tendayi  Viki, Dan  Toma, Esther  Gons</b>,De Corporate Startup - NL editie; Hoe je als gevestigd bedrijf een ecosysteem voor innovatie creŽert
Tendayi Viki, Dan Toma, Esther Gons
De Corporate Startup - NL editie; Hoe je als gevestigd bedrijf een ecosysteem voor innovatie creŽert

<b>André  Wierdsma, Joop  Swieringa</b>,Lerend organiseren
André Wierdsma, Joop Swieringa
Lerend organiseren

<b>Jan  Lubberding, Rob van Stratum, Erik  Kaptein</b>,Changemanagement
Jan Lubberding, Rob van Stratum, Erik Kaptein
Changemanagement


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Cor  Molenaar</b>,De kracht van platformstrategie
Cor Molenaar
De kracht van platformstrategie

<b>Aartjan van Erkel</b>,Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing
Aartjan van Erkel
Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

<b>Lon de Caluw</b>,Leren veranderen
Lon de Caluw
Leren veranderen
een handboek voor de veranderkundige

<b>Chris  Bakker, Els  Meertens</b>,IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement
Chris Bakker, Els Meertens
IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement

<b>Jos  Burgers</b>,Jos Burgers over klantgerichtheid
Jos Burgers
Jos Burgers over klantgerichtheid

<b>Roel  Grit</b>,Projectmanagement
Roel Grit
Projectmanagement

<b>Jos  Burgers</b>,Een fan per dag!
Jos Burgers
Een fan per dag!

<b>Simon van der Veer, Linde  Peters</b>,Move before you`re ready
Simon van der Veer, Linde Peters
Move before you`re ready

<b>Jack  Korsten</b>,De GroeiSpiraal
Jack Korsten
De GroeiSpiraal

<b>Angela  Talen</b>,Dit is de maand dat ik het anders doe
Angela Talen
Dit is de maand dat ik het anders doe
persoonlijk leiderschap in verandering

<b>Nir  Eyal</b>,Hooked - hoe je mensen verslaafd maakt aan je product
Nir Eyal
Hooked - hoe je mensen verslaafd maakt aan je product

<b>Gijs van Wulfen</b>,Het innovatiedoolhof
Gijs van Wulfen
Het innovatiedoolhof