internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Boekenweek
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: woensdag


Aartjan van Erkel

Maak ze gek!

hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

€ 22.50


Aartjan van Erkel kent elk psychologisch inzicht dat relevant is voor online marketing. En hij weet precies hoe u ze toepast om een killer-website te maken. Meer wijsheid in één boek is eigenlijk onverantwoord. Koop het. Lees het. Doe het. - Hans Janssen, Directeur DenkProducties



Wie online succesvol wil zijn, kan niet om Aartjan van Erkel heen. Ik heb zelf ervaren dat Aartjan als geen ander in staat is om met praktische adviezen en sprekende voorbeelden uit te leggen hoe je online klanten trekt. Dit boek is een absolute must-read voor iedereen die zijn klanten online gek wil maken.`
- Jos Burgers, veelgevraagd spreker en bestsellerauteur



Veel ondernemers klagen dat ze te weinig klanten binnenhalen via internet. Verrassend, want de online bestedingen groeien gigantisch. Voorkom dat je concurrenten met jouw klanten aan de haal gaan. Onderscheid jezelf met superaantrekkelijke marketing op internet!
Wat zou er met je bedrijf gebeuren als je websitebezoekers wildenthousiast worden en de link naar iedereen doorsturen? Als duizenden mensen zich spontaan aanmelden voor je nieuwsbrief? Zou dat extra omzet opleveren?


In dit boek krijg je van bestsellerauteur Aartjan van Erkel de geheime formule voor opvallende online marketing, plus een groot aantal Nederlandse voorbeelden die laten zien:


  • hoe je jezelf onderscheidt door iets te zeggen wat niemand anders zegt;

  • hoe je slimme psychologische verkooptrucs gebruikt, zodat klanten ja zeggen;

  • hoe je meer bezoekers krijgt door jezelf onvergetelijk te maken;

  • hoe je klanten overtuigt via het onderbewuste (dat 95% van alle beslissingen neemt);

  • hoe je een continue stroom van likes, tweets en shares krijgt;

  • hoe je veel meer omzet binnenhaalt zonder je prijzen te verlagen;

  • hoe je nieuwsbrieven schrijft die klanten direct openen.




Aartjan van Erkel is online copywriter en een van de bestverkopende business-auteurs van Nederland. Hij leert ondernemers beter te schrijven, zodat ze meer gaan verkopen. Zijn bestseller Verleiden op internet beleefde herdruk na herdruk en werd ruim 10.000 keer verkocht.





Extra informatie: 
Paperback / softback
200 pagina's
Met illustraties
Juli 2016
339 gram
231 x 150 x 20 mm
Van Duuren Management
Achterkant:
Bekijk de achterkant


Bij u in huis op: woensdag
Dit artikel is aanwezig in onze winkel



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
,<b>Voor Dummies inspiratieboek voor de professional</b>

Voor Dummies inspiratieboek voor de professional

<b>Marinka  Lipsius</b>,Pakket Factor MOED en Factor DOEN
Marinka Lipsius
Pakket Factor MOED en Factor DOEN
set van 2 titels

<b>Ben  Tiggelaar</b>,De Ladder
Ben Tiggelaar
De Ladder
Waarom veranderen zo moeilijk is ?n... welke 3 stappen wel werken

<b>Femke  Hogema</b>,De winstadviseur
Femke Hogema
De winstadviseur
de nieuwe rol van boekhouders en accountants

<b>G.  Alblas, E.  Wijsman</b>,Gedrag in organisaties
G. Alblas, E. Wijsman
Gedrag in organisaties


Frans Melissen, Jean-Pièrre van der Rest, Stan Josephi, Rob Blomme
Hospitality Experience

<b>L�on de Caluw�</b>,Leren veranderen
L�on de Caluw�
Leren veranderen
een handboek voor de veranderkundige

<b>Yw van Kemenade</b>,Healthcare in Europe 2018
Yw van Kemenade
Healthcare in Europe 2018
The finance and reimbursement systems of 11 European countries

<b>Boudewijn  Bugter, Natanja de Bruin</b>,Werken met profielen en persona`s
Boudewijn Bugter, Natanja de Bruin
Werken met profielen en persona`s
Het goede van hokjesdenken

<b>Petra van den Boorn</b>,Bewust risicomanagement in de zorg
Petra van den Boorn
Bewust risicomanagement in de zorg

<b>Willem  Verbeke, Dave  Teeuwsen</b>,De veerkrachtige professional
Willem Verbeke, Dave Teeuwsen
De veerkrachtige professional


Populaire titels binnen deze rubriek:
,<b>Tweebenig samen werken</b>

Tweebenig samen werken

,<b>Vaksectie vraagt leiderschap</b>

Vaksectie vraagt leiderschap

<b>Chris  Guillebeau</b>,De Side Hustle
Chris Guillebeau
De Side Hustle
Begin voor jezelf, zonder je baan op te zeggen

<b>Unboss</b>,
Unboss

<b>Alexandra  Jankovich, Tom  Voskes</b>,Make Disruption Work
Alexandra Jankovich, Tom Voskes
Make Disruption Work

<b>Timothy  Ferriss</b>,Een werkweek van 4 uur
Timothy Ferriss
Een werkweek van 4 uur
Ontsnap aan de 9-tot-5-mentaliteit en leid een rijk leven

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Ben  Tiggelaar</b>,De Ladder
Ben Tiggelaar
De Ladder
Waarom veranderen zo moeilijk is ?n... welke 3 stappen wel werken

<b>Het doel</b>,
Het doel

een proces van voortdurende verbetering

<b>Evelien  Bruins</b>,De kleine Bloggen voor dummies
Evelien Bruins
De kleine Bloggen voor dummies

<b>Manon C.P.  Ruijters</b>,Queeste naar goed werk
Manon C.P. Ruijters
Queeste naar goed werk

<b>Sasja  Dirkse-Hulscher, Angela  Talen</b>,Het Groot Werkvormenboek deel 1 - D? inspiratiebron voor resultaatgerichte trainingen, vergaderingen en andere bijeenkomsten
Sasja Dirkse-Hulscher, Angela Talen
Het Groot Werkvormenboek deel 1 - D? inspiratiebron voor resultaatgerichte trainingen, vergaderingen en andere bijeenkomsten

<b>Patrick Lencioni</b>,De 5 frustraties van teamwerk
Patrick Lencioni
De 5 frustraties van teamwerk
Hoe je ervoor zorgt dat samenwerken leuk blijft

<b>Bim  Bensdorp</b>,Champagne en karnemelk
Bim Bensdorp
Champagne en karnemelk
cultuur als spelmaker of spelbreker bij fusies en overnames