internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Rijks
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: dinsdag


Aartjan van Erkel

Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

€ 22.50


Aartjan van Erkel kent elk psychologisch inzicht dat relevant is voor online marketing. En hij weet precies hoe u ze toepast om een killer-website te maken. Meer wijsheid in één boek is eigenlijk onverantwoord. Koop het. Lees het. Doe het. - Hans Janssen, Directeur DenkProducties



Wie online succesvol wil zijn, kan niet om Aartjan van Erkel heen. Ik heb zelf ervaren dat Aartjan als geen ander in staat is om met praktische adviezen en sprekende voorbeelden uit te leggen hoe je online klanten trekt. Dit boek is een absolute must-read voor iedereen die zijn klanten online gek wil maken.`
- Jos Burgers, veelgevraagd spreker en bestsellerauteur



Veel ondernemers klagen dat ze te weinig klanten binnenhalen via internet. Verrassend, want de online bestedingen groeien gigantisch. Voorkom dat je concurrenten met jouw klanten aan de haal gaan. Onderscheid jezelf met superaantrekkelijke marketing op internet!
Wat zou er met je bedrijf gebeuren als je websitebezoekers wildenthousiast worden en de link naar iedereen doorsturen? Als duizenden mensen zich spontaan aanmelden voor je nieuwsbrief? Zou dat extra omzet opleveren?


In dit boek krijg je van bestsellerauteur Aartjan van Erkel de geheime formule voor opvallende online marketing, plus een groot aantal Nederlandse voorbeelden die laten zien:


  • hoe je jezelf onderscheidt door iets te zeggen wat niemand anders zegt;

  • hoe je slimme psychologische verkooptrucs gebruikt, zodat klanten ja zeggen;

  • hoe je meer bezoekers krijgt door jezelf onvergetelijk te maken;

  • hoe je klanten overtuigt via het onderbewuste (dat 95% van alle beslissingen neemt);

  • hoe je een continue stroom van likes, tweets en shares krijgt;

  • hoe je veel meer omzet binnenhaalt zonder je prijzen te verlagen;

  • hoe je nieuwsbrieven schrijft die klanten direct openen.




Aartjan van Erkel is online copywriter en een van de bestverkopende business-auteurs van Nederland. Hij leert ondernemers beter te schrijven, zodat ze meer gaan verkopen. Zijn bestseller Verleiden op internet beleefde herdruk na herdruk en werd ruim 10.000 keer verkocht.





Extra informatie: 
Paperback / softback
200 pagina's
Met illustraties
Juli 2016
343 gram
230 x 150 x 21 mm
Van Duuren Management
Achterkant:
Bekijk de achterkant


Bij u in huis op: dinsdag
Dit artikel is aanwezig in onze winkel



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Lia  Genee, Hanneke  Konsten</b>,Systemisch trainen, Trainen van binnenuit in het geheel
Lia Genee, Hanneke Konsten
Systemisch trainen, Trainen van binnenuit in het geheel

<b>Arne de Vet, Filip  Lowette</b>,De fluÔde organisatie
Arne de Vet, Filip Lowette
De fluÔde organisatie

,<b>Tweebenig samen werken</b>

Tweebenig samen werken

<b>André de Waal, Rudy  Kor, Britta  Gielen, Hans van der Loo, René ten Bos, Mark van Twist, Annemieke  Roobeek, Janka  Stoker</b>,Perspectieven op leiderschap
André de Waal, Rudy Kor, Britta Gielen, Hans van der Loo, René ten Bos, Mark van Twist, Annemieke Roobeek, Janka Stoker
Perspectieven op leiderschap


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Adjiedj  Bakas</b>,Trends 2018
Adjiedj Bakas
Trends 2018

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>H.  Bakker</b>,Helden en Horken
H. Bakker
Helden en Horken

<b>Taco  Oosterkamp</b>,Elke dag je hoofd en inbox leeg - Hoe je snel en efficiŽnt je e-mail verwerkt in Microsoft Outlook
Taco Oosterkamp
Elke dag je hoofd en inbox leeg - Hoe je snel en efficiŽnt je e-mail verwerkt in Microsoft Outlook

<b>Evelien  Bruins</b>,De kleine Bloggen voor dummies
Evelien Bruins
De kleine Bloggen voor dummies

<b>Bim  Bensdorp</b>,Champagne en karnemelk
Bim Bensdorp
Champagne en karnemelk
cultuur als spelmaker of spelbreker bij fusies en overnames

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Wessel  Berkman</b>,De commerciŽle revolutie
Wessel Berkman
De commerciŽle revolutie
Van een lineair naar een exponentieel groeimodel

,<b>Tweebenig samen werken</b>

Tweebenig samen werken

<b>Natalie J. Sayer, Bruce  Williams</b>,Lean voor dummies 2e editie
Natalie J. Sayer, Bruce Williams
Lean voor dummies 2e editie

<b>Patries  Quant, Floris  Quant</b>,Projectmatig werken anno nu
Patries Quant, Floris Quant
Projectmatig werken anno nu

<b>Burgers</b>,Geef nooit korting!
Burgers
Geef nooit korting!

<b>Hanke  Lange</b>,Uit het goede hout gesneden
Hanke Lange
Uit het goede hout gesneden
de enerverende stap van manager naar bestuurder

<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Timothy  Ferriss</b>,Een werkweek van 4 uur
Timothy Ferriss
Een werkweek van 4 uur
Ontsnap aan de 9-tot-5-mentaliteit en leid een rijk leven