internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Rijks
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 23:15


Meredith Van Overloop

Het Overloop-effect

€ 24.95


Uit onderzoek blijkt keer op keer dat een goede sfeer op het werk voor de meeste mensen belangrijker is dan een mooi salaris. Maar hoe definieer je `een goede werksfeer`? En wat kun je doen aan `een slechte werksfeer`? Een aanhoudend slechte sfeer kan de `rioleringen` van een organisatie doen verstoppen, waardoor ze overlopen en een walm verspreiden die door de hele organisatie gaat. Soms bereikt de geur zelfs de neuzen van klanten, aandeelhouders en andere stakeholders. De rioleringen van je organisatie regelmatig en preventief onderhouden is daarom de beste oplossing. Het is bewezen dat de nieuwe, frisse geur die zo door de organisatie gaat leidt tot meer medewerkers- en klanttevredenheid en zelfs tot meer dan dertig procent meer omzet. Het Overloop effect presenteert zeven hefbomen die kunnen zorgen voor een betere sfeer op het werk. Dit baanbrekende boek is een onmisbaar kompas voor al wie invloed kan uitoefenen op de werksfeer: zaakvoerders, managers, directeuren, leidinggevenden, middle managers, afdelingsverantwoordelijken, HR- en personeelsverantwoordelijken en P&O-medewerkers, in de private én de publieke sector. Het bevat ook voor andere medewerkers die het goed voorhebben met de organisatie tal van praktische tips over hoe je de sfeermakers kunt stimuleren en wat je kunt doen met de sfeerbedervers. Meredith Van Overloop hing samen met haar medewerkers van Triangis in de loop der jaren in de rioleringen van tal van bedrijven en instellingen, op zoek naar de juiste ontstoppers.


Extra informatie: 
Paperback / softback
320 pagina's
Met illustraties
September 2016
732 gram
241 x 156 x 26 mm
Witsand Uitgevers
Achterkant:
Bekijk de achterkant


Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Ed van der Winden</b>,Waarom gaan dingen nou nooit eens een beetje vanzelf? En waarom dat de verkeerde vraag is.
Ed van der Winden
Waarom gaan dingen nou nooit eens een beetje vanzelf? En waarom dat de verkeerde vraag is.

<b>Bercan  Gunel</b>,We hebben al een vrouw
Bercan Gunel
We hebben al een vrouw

<b>Edward  Nagel</b>,Maandagmorgen staat alles op z`n kop!
Edward Nagel
Maandagmorgen staat alles op z`n kop!

<b>Nicolas  Desmet</b>,Wat als werken toch niet leuk was?
Nicolas Desmet
Wat als werken toch niet leuk was?

<b>Gytha  Heins</b>,Aanspreken? Gewoon doen! - Hoe je nou ťcht een aanspreekcultuur creŽert
Gytha Heins
Aanspreken? Gewoon doen! - Hoe je nou ťcht een aanspreekcultuur creŽert

<b>Graham  Allcott</b>,Zo word je een productiviteitsninja
Graham Allcott
Zo word je een productiviteitsninja


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Taco  Oosterkamp</b>,Elke dag je hoofd en inbox leeg - Hoe je snel en efficiŽnt je e-mail verwerkt in Microsoft Outlook
Taco Oosterkamp
Elke dag je hoofd en inbox leeg - Hoe je snel en efficiŽnt je e-mail verwerkt in Microsoft Outlook

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>H.  Bakker</b>,Helden en Horken
H. Bakker
Helden en Horken

<b>Jos  Burgers</b>,Jos Burgers over klantgerichtheid
Jos Burgers
Jos Burgers over klantgerichtheid

<b>Aartjan van Erkel</b>,Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing
Aartjan van Erkel
Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

<b>Patries  Quant, Floris  Quant</b>,Projectmatig werken anno nu
Patries Quant, Floris Quant
Projectmatig werken anno nu

<b>Wessel  Berkman</b>,De commerciŽle revolutie
Wessel Berkman
De commerciŽle revolutie
Van een lineair naar een exponentieel groeimodel

<b>Hanke  Lange</b>,Uit het goede hout gesneden
Hanke Lange
Uit het goede hout gesneden
de enerverende stap van manager naar bestuurder

<b>Natalie J. Sayer, Bruce  Williams</b>,Lean voor dummies 2e editie
Natalie J. Sayer, Bruce Williams
Lean voor dummies 2e editie

<b>Burgers</b>,Geef nooit korting!
Burgers
Geef nooit korting!

<b>Roel  Grit</b>,Projectmanagement
Roel Grit
Projectmanagement

<b>Chris  Bakker, Els  Meertens</b>,IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement
Chris Bakker, Els Meertens
IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement

<b>Cor  Molenaar</b>,De kracht van platformstrategie
Cor Molenaar
De kracht van platformstrategie

<b>Manfred F.R.  Kets de Vries</b>,Leiderschap ontraadseld
Manfred F.R. Kets de Vries
Leiderschap ontraadseld