internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Intertaal
Intertaal
Intertaal Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: donderdag
Bestel vóór: 23:15


Meredith Van Overloop

Het Overloop-effect

€ 24.95


Uit onderzoek blijkt keer op keer dat een goede sfeer op het werk voor de meeste mensen belangrijker is dan een mooi salaris. Maar hoe definieer je `een goede werksfeer`? En wat kun je doen aan `een slechte werksfeer`? Een aanhoudend slechte sfeer kan de `rioleringen` van een organisatie doen verstoppen, waardoor ze overlopen en een walm verspreiden die door de hele organisatie gaat. Soms bereikt de geur zelfs de neuzen van klanten, aandeelhouders en andere stakeholders. De rioleringen van je organisatie regelmatig en preventief onderhouden is daarom de beste oplossing. Het is bewezen dat de nieuwe, frisse geur die zo door de organisatie gaat leidt tot meer medewerkers- en klanttevredenheid en zelfs tot meer dan dertig procent meer omzet. Het Overloop effect presenteert zeven hefbomen die kunnen zorgen voor een betere sfeer op het werk. Dit baanbrekende boek is een onmisbaar kompas voor al wie invloed kan uitoefenen op de werksfeer: zaakvoerders, managers, directeuren, leidinggevenden, middle managers, afdelingsverantwoordelijken, HR- en personeelsverantwoordelijken en P&O-medewerkers, in de private én de publieke sector. Het bevat ook voor andere medewerkers die het goed voorhebben met de organisatie tal van praktische tips over hoe je de sfeermakers kunt stimuleren en wat je kunt doen met de sfeerbedervers. Meredith Van Overloop hing samen met haar medewerkers van Triangis in de loop der jaren in de rioleringen van tal van bedrijven en instellingen, op zoek naar de juiste ontstoppers.


Extra informatie: 
Paperback / softback
320 pagina's
Met illustraties
September 2016
732 gram
241 x 156 x 26 mm
Witsand Uitgevers
Achterkant:
Bekijk de achterkant


Bij u in huis op: donderdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Ed  Schouten</b>,Projectmatig werken in de praktijk
Ed Schouten
Projectmatig werken in de praktijk

<b>S.  Ramkhelawan</b>,The Visionary Negotiator
S. Ramkhelawan
The Visionary Negotiator

<b>Tendayi  Viki, Dan  Toma, Esther  Gons</b>,De Corporate Startup - NL editie; Hoe je als gevestigd bedrijf een ecosysteem voor innovatie creŽert
Tendayi Viki, Dan Toma, Esther Gons
De Corporate Startup - NL editie; Hoe je als gevestigd bedrijf een ecosysteem voor innovatie creŽert

<b>André  Wierdsma, Joop  Swieringa</b>,Lerend organiseren
André Wierdsma, Joop Swieringa
Lerend organiseren

<b>Jan  Lubberding, Rob van Stratum, Erik  Kaptein</b>,Changemanagement
Jan Lubberding, Rob van Stratum, Erik Kaptein
Changemanagement


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Lon de Caluw</b>,Leren veranderen
Lon de Caluw
Leren veranderen
een handboek voor de veranderkundige

<b>Cor  Molenaar</b>,De kracht van platformstrategie
Cor Molenaar
De kracht van platformstrategie

<b>Hans van der Loo, Patrick  Davidson</b>,Waar haal je de energie vandaan?
Hans van der Loo, Patrick Davidson
Waar haal je de energie vandaan?

<b>Aartjan van Erkel</b>,Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing
Aartjan van Erkel
Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

<b>Chris  Bakker, Els  Meertens</b>,IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement
Chris Bakker, Els Meertens
IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement

<b>Roel  Grit</b>,Projectmanagement
Roel Grit
Projectmanagement

<b>Jos  Burgers</b>,Een fan per dag!
Jos Burgers
Een fan per dag!

<b>Gijs van Wulfen</b>,Het innovatiedoolhof
Gijs van Wulfen
Het innovatiedoolhof

<b>Nir  Eyal</b>,Hooked - hoe je mensen verslaafd maakt aan je product
Nir Eyal
Hooked - hoe je mensen verslaafd maakt aan je product

<b>Remko van der Pols, Yvette  Bakker</b>,BiSL® - Pocketguide - 2de herziene druk
Remko van der Pols, Yvette Bakker
BiSL® - Pocketguide - 2de herziene druk

<b>Bob Burg & John David Mann</b>,De Go-Giver
Bob Burg & John David Mann
De Go-Giver
Een inspirerend verhaal over de waarde van geven

<b>Jack  Korsten</b>,De GroeiSpiraal
Jack Korsten
De GroeiSpiraal