internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
Rijks
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 23:15


Erik Kaptein Jan Lubberding Rob van Stratum

Changemanagement

€ 39.50


Changemanagement behandelt alle relevante aspecten van organisatieveranderingen en legt uit hoe ze met elkaar samenhangen. Centraal in het boek staat een praktisch integraal veranderingsmodel waarmee je leert hoe een veranderingsproces met succes georganiseerd kan worden. Waarom kiezen voor Changemanagement? * Overzichtelijk en compleet; * waardevol model voor de praktijk; * to-the-point en zeer studeervriendelijk. In Changemanagement komen de volgende onderwerpen aan bod: analyse van de huidige organisatorische situatie en de daaruit voortvloeiende gewenste veranderingen naar beleids-, functie- en gedragsniveau, en de factoren die helpen om de gewenste verandering mogelijk te maken of de verandering juist belemmeren. Daarnaast gaat het boek in op de vraag hoe de verandering aan te pakken en te plannen. Ook beschrijft het welke relatie veranderaars dienen te onderhouden met het netwerk van alle betrokken personen en welke instrumenten zij daarbij kunnen inzetten. Veel aandacht is er voor de rol van de leider bij veranderingen. Het boek is zeer helder geschreven en geeft je praktische aanwijzingen om de theorie toe te passen in het werkveld. Changemanagement is ook beschikbaar als e-book. Wat is nieuw in de zesde editie van Changemanagement? In deze zesde editie zijn de veranderinzichten van de laatste jaren verwerkt. Het is een compact leerboek vol met nieuwe voorbeelden en cases die de leerstof nog dichterbij brengen. Om die reden zijn de integrale cases verplaatst naar de website waar ze samen met de vragen, oefeningen en cases helpen om de theorie eigen te maken. Online ondersteuning Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier toetsen met feedback, studieadvies, een begrippentrainer en -test, uitwerkingen en antwoorden, figuren en handige links. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.


Extra informatie: 
Paperback / softback
Met illustraties
Augustus 2017
706 gram
247 x 179 x 18 mm
Noordhoff Uitgevers B.V.


Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Ed van der Winden</b>,Waarom gaan dingen nou nooit eens een beetje vanzelf? En waarom dat de verkeerde vraag is.
Ed van der Winden
Waarom gaan dingen nou nooit eens een beetje vanzelf? En waarom dat de verkeerde vraag is.

<b>Bercan  Gunel</b>,We hebben al een vrouw
Bercan Gunel
We hebben al een vrouw

<b>Edward  Nagel</b>,Maandagmorgen staat alles op z`n kop!
Edward Nagel
Maandagmorgen staat alles op z`n kop!

<b>Nicolas  Desmet</b>,Wat als werken toch niet leuk was?
Nicolas Desmet
Wat als werken toch niet leuk was?

<b>Gytha  Heins</b>,Aanspreken? Gewoon doen! - Hoe je nou ťcht een aanspreekcultuur creŽert
Gytha Heins
Aanspreken? Gewoon doen! - Hoe je nou ťcht een aanspreekcultuur creŽert

<b>Graham  Allcott</b>,Zo word je een productiviteitsninja
Graham Allcott
Zo word je een productiviteitsninja


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Taco  Oosterkamp</b>,Elke dag je hoofd en inbox leeg - Hoe je snel en efficiŽnt je e-mail verwerkt in Microsoft Outlook
Taco Oosterkamp
Elke dag je hoofd en inbox leeg - Hoe je snel en efficiŽnt je e-mail verwerkt in Microsoft Outlook

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>H.  Bakker</b>,Helden en Horken
H. Bakker
Helden en Horken

<b>Aartjan van Erkel</b>,Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing
Aartjan van Erkel
Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

<b>Jos  Burgers</b>,Jos Burgers over klantgerichtheid
Jos Burgers
Jos Burgers over klantgerichtheid

<b>Hanke  Lange</b>,Uit het goede hout gesneden
Hanke Lange
Uit het goede hout gesneden
de enerverende stap van manager naar bestuurder

<b>Adjiedj  Bakas</b>,Trends 2018
Adjiedj Bakas
Trends 2018

<b>Wessel  Berkman</b>,De commerciŽle revolutie
Wessel Berkman
De commerciŽle revolutie
Van een lineair naar een exponentieel groeimodel

<b>Patries  Quant, Floris  Quant</b>,Projectmatig werken anno nu
Patries Quant, Floris Quant
Projectmatig werken anno nu

<b>Burgers</b>,Geef nooit korting!
Burgers
Geef nooit korting!

<b>Roel  Grit</b>,Projectmanagement
Roel Grit
Projectmanagement

<b>Cor  Molenaar</b>,De kracht van platformstrategie
Cor Molenaar
De kracht van platformstrategie

<b>Chris  Bakker, Els  Meertens</b>,IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement
Chris Bakker, Els Meertens
IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement

<b>Natalie J. Sayer, Bruce  Williams</b>,Lean voor dummies 2e editie
Natalie J. Sayer, Bruce Williams
Lean voor dummies 2e editie