internetboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina Rijks
rijks
Rijks Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Besteller 60
 
Nederlands Buitenlands   Alles  Titel  Auteur  ISBN        
Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: zaterdag
Betaal vóór: 23:15


Robert B. Cialdini

Pre-Suasion

€ 19.99


The author of the legendary bestseller `Influence,` social psychologist Robert Cialdini shines a light on effective persuasion and reveals that the secret doesn t lie in the message itself, but in the key moment before that message is delivered.
What separates effective communicators from truly successful persuaders? Using the same combination of rigorous scientific research and accessibility that made his `Influence` an iconic bestseller, Robert Cialdini explains how to capitalize on the essential window of time before you deliver an important message. This privileged moment for change prepares people to be receptive to a message before they experience it. Optimal persuasion is achieved only through optimal `pre`-suasion. In other words, to change minds a pre-suader must also change states of mind.
His first solo work in over thirty years, Cialdini s `Pre-Suasion` draws on his extensive experience as the most cited social psychologist of our time and explains the techniques a person should implement to become a master persuader. Altering a listener s attitudes, beliefs, or experiences isn t necessary, says Cialdini all that s required is for a communicator to redirect the audience s focus of attention before a relevant action.
From studies on advertising imagery to treating opiate addiction, from the annual letters of Berkshire Hathaway to the annals of history, Cialdini draws on an array of studies and narratives to outline the specific techniques you can use on online marketing campaigns and even effective wartime propaganda. He illustrates how the artful diversion of attention leads to successful pre-suasion and gets your targeted audience primed and ready to say, Yes. `



Taal / Language : English

Extra informatie: 
Paperback / softback
September 2016
467 gram
228 x 153 x 26 mm
Simon & Schuster US gb


Bij u in huis op: zaterdag
Betaal vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Karen  Reichert</b>,Het waarom, hoe en wat van het olifantenpad
Karen Reichert
Het waarom, hoe en wat van het olifantenpad

<b>Joris  Merks-Benjaminsen</b>,Digitale denkers aan het werk, Wat de internetgeneratie moet weten om te overleven en floreren in elke organisatie
Joris Merks-Benjaminsen
Digitale denkers aan het werk, Wat de internetgeneratie moet weten om te overleven en floreren in elke organisatie

<b>Jackie van de Goor</b>,Hartelijk georganiseerd - Organisatiecultuur begrijpen en ontwikkelen
Jackie van de Goor
Hartelijk georganiseerd - Organisatiecultuur begrijpen en ontwikkelen

<b>Arjan  Polhuijs</b>,Pionier! - En realiseer zinvolle innovatie
Arjan Polhuijs
Pionier! - En realiseer zinvolle innovatie

<b>Robert B.  Cialdini</b>,Pre-suasion - een revolutionaire manier van beļnvloeden en overtuigen
Robert B. Cialdini
Pre-suasion - een revolutionaire manier van beļnvloeden en overtuigen

<b>Robert  Cialdini</b>,Invloed - De zes geheimen van het overtuigen
Robert Cialdini
Invloed - De zes geheimen van het overtuigen


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Danielle  Braun, Jitske  Kramer</b>,De corporate tribe
Danielle Braun, Jitske Kramer
De corporate tribe
organisatielessen uit de antroplogie

<b>A. Vance</b>,Elon Musk
A. Vance
Elon Musk
Tesla, Spacex, and the Quest for a Fantastic Future

<b>George van Houts</b>,Door de bank genomen
George van Houts
Door de bank genomen

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Peter  Epe, Wim  Koetzier</b>,Jaarverslaggeving
Peter Epe, Wim Koetzier
Jaarverslaggeving

<b>Vance, Ashlee</b>,Elon Musk
Vance, Ashlee
Elon Musk
How the Billionaire CEO of SpaceX and Tesla is shaping our Future

<b>Napoleon  Hill</b>,Invictus Library Think and Grow Rich
Napoleon Hill
Invictus Library Think and Grow Rich
Invictus Library

<b>Jaap Peters</b>,Intensieve menshouderij
Jaap Peters
Intensieve menshouderij
Hoe kwaliteit oplost in rationaliteit

<b>Patrick van der Pijl, Justin  Lokitz, Lisa Kay  Solomon</b>,Ontwerp Betere Business
Patrick van der Pijl, Justin Lokitz, Lisa Kay Solomon
Ontwerp Betere Business

<b>Marc  Buelens, Herman van den Broeck</b>,Beslissen
Marc Buelens, Herman van den Broeck
Beslissen
Essentials

<b>Ad Pruyn en Henk Wilke</b>,Sociale psychologie voor managers
Ad Pruyn en Henk Wilke
Sociale psychologie voor managers

<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Jeroen Boschma, Inez Groen</b>,The Youth Marketers Handboek
Jeroen Boschma, Inez Groen
The Youth Marketers Handboek
Hoe bereik je generatie Einstein? The Do's & Don'ts

<b>Ben  Tiggelaar, Joël  Aerts</b>,Ben Tiggelaar MBA in een dag - het boek
Ben Tiggelaar, Joël Aerts
Ben Tiggelaar MBA in een dag - het boek
een frisse blik op de beste ideeen van de belangrijkste managementdenkers

<b>Aartjan van Erkel</b>,Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing
Aartjan van Erkel
Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing